0 امتیاز
602 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط

12 پاسخ

0 امتیاز
توسط

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۰ ماه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات نکرده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

 کمک هزینه خوار بار فروردین و اردیبهشت 1402 صفر! 

کمک هزینه خوار بار خرداد 1402 برای بنده فقط مبلغ 2463294 ریال واریز کردن

جمع کسورات فروردین ماه سال 1402 مبلغ  14605223 ریال بوده است.

جمع کسورات اردیبهشت ماه سال 1402 مبلغ  14605223 ریال بوده است.

جمع کسورات خرداد ماه سال 1402 مبلغ  12141929 ریال بوده است.

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

شرکت مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات را واریز نکرده است وفقط در مرداد ماه سال 1402 مبلغ 6 میلغ  و260 هزار تومان واریز کرده است سوال بنده این است که آیا با این مبلغ که واریز کردن مشکل بنده حل می شود.

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران 

0 امتیاز
توسط

با این مبلغ 6 تا 10 میلیون تومان برای بازنشستگان مخابرات تهران واریز کردن که مشکلات بازنشستگان حل و فصل نمی شود. مطالبات خواروبارورفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران باید به طور کامل پرداخت شود.

0 امتیاز
توسط

مخابرات منطقه تهران سه شنبه 24 مرداد 1402 بن خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1402 را واریز کردن ولی متأسفانه همان مبلغ سال 1400 بوده است چرا؟

0 امتیاز
توسط

جناب آقای دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی

 مجید سلطانی ناتوان و عاجز مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات و در سایه سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال 1400 تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است شرم آور و تاسف بار است.

0 امتیاز
توسط

۱۵:۰۳۱۱ دی ۱۴۰۲ 

پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است. سوال اینجاست که پس دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره کجا هستند.

0 امتیاز
توسط

مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون تابت کرد و نشان داد که مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران بویی از انسانیت نبرده است. حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران

0 امتیاز
توسط

عملکرد مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون به نفع کارکنان، بازنشستگان و شرکت مخابرات نبوده است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، هر دو تاکنون متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان رسمی مخابرات و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟ اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

0 امتیاز
توسط

قرار بود بن خوار بار و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات شهریور ماه سال 1402 پرداخت شود پس چی شد.

0 امتیاز
توسط

با سلام

مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که بهمن ماه ۱۴۰۲ رسیده وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟

سوالات مشابه

...