0 امتیاز
259 بازدید
در آموزش کارکنان و مدارک تحصیلی توسط
ویرایش شده توسط
با عرض سلام و ادب

 همانطور که مستحضر میباشید براساس بخشنامه شماره ۱۷۰۰۶۱ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ هیات دولت، کارکنان دولت در طول ۳۰ سال خدمت فقط یکبار می‌توانند مدرک تحصیلی درج کنند در صورتیکه این قانون برای کارکنان قوه قضائیه و همچنین وزارت آموزش و پرورش اعمال نمی‌شود و در حقیقت این دو نهاد از این قانون مستثنی شده اند. این در حالی است که بخشنامه مذکور برای سایر وزارتخانه ها و سازمان‌های دولتی دیگر اعمال می‌شود.

حال سوال اینجاست:

۱) چرا برای دیگر وزارتخانه ها و سازمان‌های دولتی مستثنی شدن بیش از یکبار مدرک تحصیلی اعمال نمیشود؟؟!!

۲) مگر می‌شود در دو نهاد دولتی مستثنی شدن مدرک تحصیلی اعمال بشود و در یگر سازمان‌ها نه؟؟!! مگر دیگر وزارتخانه ها دولتی نیستند؟؟!!

۳) آیا این نقض عدالت نیست؟؟!! برای دو نهاد اعمال بشود!! و برای سایر وزارتخانه های دیگر نه!! به قول مثل معروف (یک بام و دو هوا) در این مورد اعمال سلیقه می‌شود.

۴) از مسئولین محترم تقاضا دارم مستثنی شدن درج مدرک تحصیلی را همانند قوه قضائیه و وزارت آموزش و پرورش را برای سایر وزارتخانه ها و سازمان‌های دولتی اعمال نمایند تا ((عدالت اداری)) برای سایر کارکنان دولت فراهم شود.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (21.1هزار امتیاز)

سلام. البته پرسش‌های شما از نوع استفهامی است و دنبال پاسخ نیستید. مع الوصف، صرفاً معلمان با نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این ممنوعیت استثنا شده اند و هر گونه استثنا شدن کارکنان محترم قوه قضائیه غیرقانونی است.

می توان این مسأله را از این زاویه نیز دید که چرا دستگاه های نظارتی بر نحوه اعمال مقررات نظارت ندارند و چرا مجلس به صورت تبعیض آمیز در این مسأله ورود کرده است.

سوالات مشابه

...