0 امتیاز
489 بازدید
در حقوق و مزایا توسط
نمایش از نو
باسلام

دلیل دوگانگی در پرداخت 50درصد فوق العاده ویژه برای دو گروه حقوقی و فن آوری اطلاعات در دستگاه های مختلف در چیست؟

رتبه بندی این افراد به چه شکلی انجام می شود؟

با توجه به اینکه در اکثر دستگاه ها در مراکز استان ها یک نفر مسئول کلیه امور آن واحد می باشد مثلا با عنوان مسئول واحد حقوقی و یا کارشناس مسئول فن آوری اطلاعات، رتبه بندی این افراد بر چه اساسی انجام می گیرد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
سلام. متاسفانه تصمیمات در این خصوص محرمانه ابلاغ شده است و به همین تناسب امکان پیگیری موثر وجود ندارد. شنیده‌ها حاکی است که قرار است دستورالعملی در این خصوص از سمت سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شود.

در خصوص اینکه مبنای رتبه چیست می‌تواند رتبه‌های شغلی باشد یا همانند آنچه مدتها قبل معاونت حقوقی رییس جمهور دنبال آن بود، رتبه بندی کارشناسان حقوقی یا ....
توسط
درکل بی عدالتی به تمام معناست .
وقتی کارشناس حقوقی رابا کارشناس فرهنگی واجتماعی مقایسه کنند  یعنی بی عدالتی به تمام معنا .
توسط
انتخابات سال آینده به نظر شما سایت بازرسی وکلا فرایند کار کارشناس فناوری را چطور با کار کارشناس اجتماعی ویا اقتصاد کشاورزی که اصلا هیچ دردسری در انتخابات ندارد میخواهند برگزار کنند ؟
آیا کسی به فرایند کار کارشناس فناوری وحقوقی  دقتی داشته ؟ کارهایی که هرگونه خطا واشتباه درآن ،کارشناس باید پاسخگو باشد .
خانم مهسا در قالب چهارچوب کل موضوع را بیان کردند و دقیقا بی عدالتی دراین مورد به وضوح دیده شده است .
توسط
درخصوص(با توجه به اینکه در اکثر دستگاه ها در مراکز استان ها یک نفر مسئول کلیه امور آن واحد می باشد مثلا با عنوان مسئول واحد حقوقی و یا کارشناس مسئول فن آوری اطلاعات، رتبه بندی این افراد بر چه اساسی انجام می گیرد؟)باید این نکته را درنظر داشته باشید شما بعنوان کارشناس مسئول مزایای مدیریتی دریافت میکنید ضمن اینکه در مراکز استان چندین کارشناس حقوقی درکنار هم پیگیر موضوعات  حقوقی هستن وبه مراتب سنگینی وحجم کار کمتر میشه  ،اما کارشناس حقوقی که بایستس در شهرستان کلیه  فرایند حقوقی دستگاه پیگیری کند ومزایای فقط کارشناسی دارد ،الان بایستی از نظر جنابعالی رتبه پایین تری داشته باشد؟ این طرز قضاوت اصلا صحیح نیست .کارشناس شهرستانها یک تنه کلیه موضوعات دنبال می کنند اما در مراکز استان درهر واحد تعدادی کارشناس هست وخیلی فرایند راحت تر دنبال میشه .
پس خواهشا بعنوان کارشناس مسئول سعی کنید تدابیر درست ومنطقی دراین خصوص داشته باشید .
توسط
ویرایش شده
شاید دیدگاه شما دریک حالت و در ادارات و سازمانهای بزرگ درست باشد ولی در ارگانها و سازمانهای کوچک که یک نفر مسئول انجام کلیه امور استان بوده بدون هیچ کارشناسی در سطح استان!!!که در اکثر ادارات و سازمانهای کوچک به این منوال هست، آیا دیدگاه شما صدق می کند؟
پس خواهشا منطقی و با در نظر گرفتن جمیع شرایط و حالات ممکن به مسئله نگاه کنید.
توسط
به طور کلی  سازمان اداری استخدامی نسبت به پست کارشناسان حقوقی با اعلام در پست های عمومی ،کم لطفی کرده ،الان هم با رتبه بندی حق ماراضایع خواهد کرد .
حق الناس چیزی نیست خداوند از آن بگذرد ،پس مراقب باشیم .
توسط
دوست عزیز ،بنده نظرم اینه که کارشناسان حقوقی که در وزارت کشور خدمت میکنند  حجم کاری بسیار بالا  به همراه مشکلات  واسترس وفشار دارند .ببینید کارشناس حقوقی درشهرستان علاوه برکار حقوقی وشرح وظایف محوله درپست ارزیابی عملکرد -بازرسی-رسیدگی به شکایات  فعالیت دارد ومیدانید هرکدام ازاین شاخصها چقدر فرایند طولانی ومشکلی دارد .
پس دلیل نمیبینم با این حجم کار رتبه کارشناس مسئول نسبت به کارشناس بیشتر باشد .خود  مبلغ فوق العاده ویژِه براساس حقوق به اندازه بین  حقوق  کارشناس مسئول وکارشناس فاصله انداخته.
توسط
نمایش از نو
دوست گرامی، با توجه به عنوان سوال پست اصلی (قبلی) چند نکته را مد نظر قرار دهید
1-این مسئله مربوط به دو گروه فن آوری اطلاعات و حقوقی می باشد نه فقط حقوقی
2- مربوطه به کلیه ادارات و سازمانها در سطح کشور هست نه فقط وزارت کشور
حال شخصی را در نظر بگیرید با سمت کارشناس یا کارشناس مسئول فن آوری اطلاعات و باعنوان شغلی کارشناس نرم افزار، تحلیل گر سیستم ویا در بهترین حالت کارشناس شبکه در یکی از ادارات کل کوچک استانی مانند هواشناسی، میراث فرهنگی، تربیت بدنی ،محیط زیست، ارشاد اسلامی و غیره که یکنفره موظف به انجام امور نرم افزاری، تعمیرات سخت افزاری، ارتباطات شبکه درون استانی با ادارات تابعه و دیگر ادارات کل استانی،  تنظیمات شبکه برون استانی با سازمان یا وزارت خانه و دیگر استانها، تنظیمات امنیتی ارسالی از افتا، فاوا، پدافند غیرعامل، ف ا. استانداری، ف ا. سازمان مطبوع ، انجام ویدیو کنفرانس ها و .... می باشد.
حال با توجه به موارد صدرالاشاره و پرسش مطروحه در پست چند روز قبل, مهم این است که رتبه بندی این افراد چگونه معنی پیدا می کند؟
توسط
سلام .
اصلا بحث رتبه بندی برای این دوپست  چراباید انجام شود؟؟؟؟ مگه بقیه پست ها با این دوپست چه فرقی دارند ؟؟؟ بی عدالتی تا کجا .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 216 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 307 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 496 بازدید
...