0 امتیاز
150 بازدید
در استخدام و تبدیل وضعیت توسط
از اول بهمن ماه۱۳۹۹ که سی سال خدمتم در آموزش و پرورش تموم شده بود کسر صندوق بازنشستگی تا آخر فروردین ماه۱۴۰۱( بمدت ۱۵ ماه) حذف شده ( کسر و کم نشده است) این در حالی است که بنده استمرار خدمت داده بودم تا از مزایای مربوط به افزایش حقوق و افزایش درصدهای مربوط به بازنشستگی که در پایان ۳۵ سال باید پرداخت بشود برخوردار شوم، لکن بدون اینکه از طرف کارگزینی و مسئولین ذیربط اطلاع رسانی شود اقدام به حذف خودسرانه و یکجانبه حق کسر صندوق بازنشستگی سهم کارمند از حقوق نموده اند که من بعد از ۱۵ ماه متوجه عدم کسر حق صندوق بازنشستگی شده ام.

 حال سوال این است آیا درخواست استمرار خدمت که هدف من برخورداری از تمام مزایای مربوط به افزایش دریافتی و افزایش مزایای متعلقه بازنشستگی بوده است، چرا بصورت یکجانبه ،بدون اینکه اطلاع رسانی و یا سوال و پرسش و نظرخواهی صورت بگیرد، من رو از عضویت و اشتراک صندوق بازنشستگی حذف و کنار گذاشته اند ( حالا باید، این مدت ۱۵ ماه رو تاوانش رو باید کی و چه کسی عهده دار باشد؟؟؟ آیا مسئول و مسیولین مربوطه نباید برای اعاده حق و ترمیم آن و جلوگیری از تضییع حقوق پایمال شده بنده ملزم به پاسخگویی قانونی و قانع کننده باشند؟؟؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (700 امتیاز)
سلام

بهترین مرجع برای رسیدگی به شکایات صرفاً دیوان عدالت اداری است و به دنبال مرجع دیگری از جمله بازرسی ، حراست و غیره نباشید . از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نمایید ان شاءاله به نتیجه خواهید رسید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 92 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 414 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 323 بازدید
...