0 امتیاز
3.3هزار بازدید
در بیمه خودرو و دیه توسط

با سلام خدمت کارشناسان خبره و باتجربه! من حدود ۹ماه پیش از ماشین در حال حرکت افتادم و استخوان رادیوس دست راستم از ناحیه کالیس شکست و جابه جایی داشت. دوتا پین گذاشتند، تا ۴ماه اصلا استخوان جوش نخورده بود و بد جوش خوردگی داشت.

بعد از باز کردن دستم متوجه شدم که استخوان کالیس بیرون زده که بعد از جواب mriگفتند که رباط  tfccمچم التهاب داره! بر اثر آسیب به رباط و نیم پاره شده استخوان اولنا بیرون زده و محدودیت حرکتی دارم و شانه راستم هم درد شدیدی دارد که گفتند رباط شانه ام هم التهاب دارد و درطول این ۹ماه نتوانستم چیزی را دستم بگیرم.

من در‌ آن زمان شکایت و درخواست دیه نکردم. به نظر جناب عالی میشه‌ الان درخواست دیه بکنم چون اون موقع نمی دانستم دستم دچار مشکل میشه واز کار میفته؟! به نظر شما فایده ای دارد دنبالش بیفتم؟ و یک سوال دیگه که چند درصد دیه به من تعلق می گیرد و تقریبا چقدر می شود؟ ممنون بابت مشاوره خوبتون؟! ببخشید که وقتتون را گرفتم؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

با سلام.

1- اگر مدارک بیمارستانی داشته باشید و مقصر حادثه هم وجود داشته باشد و گزارش حادثه هم ثبت شده باشد می توانید دیه را پیگیری کنید.

2- بابت استخوان رادیوس حدود 10 درصد دیه تعلق می گیرد معادل 33 میلیون تومان. بابت محدودیت حرکتی هم حدود 5 درصد ارش در نظر گرفته می شود. بابت آسیب های دیگر بین 1 تا 2 درصد ارش دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 243 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 565 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 223 بازدید
...