0 امتیاز
959 بازدید
در استخدام و تبدیل وضعیت توسط
نمایش از نو
با عرض  سلام .آیا مدرک تحصیلی سوم فرهنگیان اعمال می شود

4 پاسخ

0 امتیاز
توسط
سلام نه متاسفانه
توسط
عین بی عدالتی ولطمه به آموزش کشورروحانی بیشتر طرح هاش ناراضی کردن مردم از نظام وانقلابه
توسط
واقعا متاسفیم که درآموزش وپرورشی که مهدعلم است برای ارتقای معلمش محدودیت می گذارندکسی که بااستعداد وپشتکارش تامراحل آخرتحصیلات راگذرانده چرانبایدازمواهبش استفاده کندبجای تشویق بایدسرزنش خود,خانواده واطرافیانش رابشنود.معلمی که بامشقت فراوان دکتراگرفته بایدازمزایای مدرکش استفاده نکند؟این چه منطقی است که اینگونه باذهن وروح معلم می کنند.آیاانگیزه ای برای کارباقی می ماند.همکاران ذی نفع,بیاییم ازهرطریق شده پیگیراین حقمان باشیم.این کارماهم احقاق حق ماست وهم راهی برای ارتقای مقام معلم فرهیخته است.
توسط
چرااا
پل صراط را شنیده اید
آنجا منتظر دیدارتان هستم
تا حقم را بگیرم
توسط
رحمت بر
شیری که خوردین حرف دل منو زدین منم دکترام اعمال نمیشه چون با کاردانی استخدام شدم شمارمم دوست داشتین برای تماس میگم ۰۹۱۰۵۹۶۶۲۰۶
0 امتیاز
توسط
اگر مرتبط با رشته و پست تخصصی باشد باید اعمال شود
توسط
سلام.من هم با دیپلم دانشسرا استخدام شدم و الان کارشناسی ارشدم اعمال نمیشه.. به همین دلیل علی رغم میلم امسال از ادامه در مقطع دکتری انصراف دادم (بعد یک ترم) چیزی هم به بازنشستگیم نمونده. غصه نمی خورم ولی با این وضع حقوقی و معضلات اقتصادی همین چندر غاز هم برای ما خیلی تاثیر گذاره ، ولی چه میشه کرد؟؟؟؟
توسط
من مدرکم مرتبط هستش ولی اعمال نشد
0 امتیاز
توسط
سلام بزرگوار به من گفتن نه به قول همکارمون واگذارشون به خدا و دیدار به پل صراط
توسط
دوستان بیاییم برای احقاق حق ضایع شده مان درسایت کارزارکمپین جمع امضا بگذاریم،بامراجعه به نمایندگان مجلس یاحداقل صفحه ی مجازی آنهامطالبه خودرابیان کنیم.همیشه گفته اندحق گرفتنی است ...
اگردلمان برای رنج هایی که برای مدارک عالی مان کشیده ایم واگربرای اجحافی که درحق خودمان وخانواده هایما شده است می سوزدساکن وساکت نباشیم انشاالله باتلاشمان به حق مان خواهیم رسید.
0 امتیاز
توسط
واقعا جای تأسف داره، منم با فوق دیپلم استخدام شدم و آلان مدرک دکترا گرفتم، و‌ کاملا مرتبط هستش، ولی گفتن اعمال نمیشه. خوب خلایق هر چه لایق، از ما هم در حد کارشناسی ارشد انتظار بازخورد داشته باشن.
توسط
قدر زر زرگر شناسد
قدر گوهر گوهری
یه مشت بی سواد تنگ نظر از فواید علم ودانش افزایی وقدر علم‌ومعلم چه می فهمند!؟؟؟؟

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2021 در استخدام و تبدیل وضعیت توسط بی نام
0 امتیاز
0 پاسخ 120 بازدید
سوال شده ژان 27, 2021 در استخدام و تبدیل وضعیت توسط E.r
0 امتیاز
0 پاسخ 127 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 2.1هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 86 بازدید
...