0 امتیاز
49 بازدید
در حق بیمه و بازنشستگی توسط
حضور بزرگواران عزیز و محترم

ضمن عرض سلام و ادب

استاد تمام دانشگاه هستم، از سال ۶۹ در دانشگاه مالک اشتر و سپس بعد از چهار سال در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی مشغول خدمت هستم و از بهمن ۷۴ بیمه طرف قرارداد،  توسط دانشگاه از تامین اجتماعی به خدمات کشوری منتقل گردید.

با درخواست بنده در سال۹۸ ، سوابق تامین اجتماعی به خدمات کشوری منتقل، و بنده مکلف به پرداخت مبلغ ۸۵ میلیون تومان بابت انتقال گردیدم.

البته با احتساب دوسال خدمت سربازی که حق بیمه ان‌پرداخت شده بود، سی سال خدمت بنده در انتهای سال ۹۸ به پایان رسیده است. ولاکن کماکان و بصورت ظالمانه مشمول کسر بازنشستگی هستم.

خدمات کشوری علت را عدم پرداخت ۸۵ میلیون تومان ذکر میکند. در چند ماه پیش، از دانشگاه درخواست‌نمودم که بر اساس "" ماده ۷  آیین نامه اجرایی تبصره ۳ قانون نقل و انتقال  حق بیمه ""   بدهی ظالمانه ۸۵ میلیون تومانی را بصورت تقسیط از حقوق بنده کسر نمایند. که این کسر بدهی در حال انجام است.

حال  سئوال اینست:

۱- ایا کماکان سازمان خدمات کشوری حق کسر بازنشستگی از بنده را دارد، البته با توجه باینکه سی سال خدمت بنده در سال ۱۳۹۸ به اتمام رسیده است.

۲- مبلغ کسر بازنشستگی بعد از ۱۳۹۸ (اتمام دوره سی سال خدمت) تا کنون که حدودا پنجاه میلیون تومان است و خدمات کشوری از این جانب کسر کرده است، را چگونه باید از سازمان خدمات کشوری مطالبه نمایم.

بسیار سپاسگزار هستم

دکتر زمانی  - استاد تمام دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

پاسخ شما

نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 164 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 265 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 623 بازدید
...