0 امتیاز
11.0هزار بازدید
در بیمه بیکاری توسط
سلام. برای آنکه سابقه سربازی من جزو سنوات خدمت محسوب شود چه اقدامی باید انجام دهم؟ مبلغ واریزی از طرف من به چه میزان خواهد بود؟

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط

برای اینکه بیمه سربازی جزو سابقه کار محسوب شود شرایطی وجود دارد. بیمه سربازی باید مورد تایید سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد و سازمان تامین اجتماعی هم مبالغی را در نظر می گیرد که البته بسته به سال پایان خدمت و ارائه درخواست خرید بیمه خدمت سربازی متفاوت است. شخص باید به جز سابقه بیمه سربازی در بیمه تامین اجتماعی سابقه بیمه دیگری هم داشته باشد و به مدت مشخصی حق بیمه پرداخت کرده باشد..

نحوه محاسبه مبلغ خرید بیمه سربازی:

از زمان درخواست شخص برای خرید بیمه سربازی میانگین حقوق دو سال آخر کاری وی محاسبه شده و این میانگین در هفت درصد ضرب می شود و در ادامه مبلغ به دست آمده در زمان طول خدمت شخص ضرب می‌گردد و مبلغ بدست آمده به عنوان هزینه خرید بیمه سربازی توسط شخص متقاضی پرداخت می‌گردد.

مثلا اگر شخصی میانگین حقوقش در دو سال پایانی عمر کاری ۹۰۰ هزار تومان باشد این مبلغ در 7 درصد ضرب می‌شود. عدد به دست امده ۶۳ هزار تومان خواهد بود. این عدد در ۲۴ ماه خدمت سربازی ضرب شده و عدد یک میلیون و پانصد و دوازده هزار تومان بدست می‌آید. این مبلغ رقمی است که شخص متقاضی باید برای خرید بیمه سربازی به سازمان تامین اجتماعی بپردازد.

0 امتیاز
توسط
این جواب صد در صد درسته

چطور اقدام کنیم از کجا درخواست بدیم به کجا مراجعه کنیم
توسط
با سلام .برای خرید و سابقه دار کردن بیمه خدمت سربازی برای تامین اجتماعی.اول از کجا باید شروع کرد .لطفا همراهی کنید ...
توسط
به خود سایت بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری در پنل کاربری خودتان مبلغ محاسبه شده است و آنلاین پرداخت میکنید و بلافاصله در سوابق خدمت شما درج میگردد.
توسط
چطور بیمه خدمت سربازی را بخرم مرا آشنا سازیم
0 امتیاز
توسط
به خود سایت بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری در پنل کاربری خودتان مبلغ محاسبه شده است و آنلاین پرداخت میکنید و بلافاصله در سوابق خدمت شما درج میگردد.
توسط
اصلا سابقه خدمت من در سامانه نیست که سامانه بخواد محاسبه کنه فقط سامانه با پیام اطلاعات خدمت شما یافت نشد جواب میده چکار باید بکنم
توسط
خوب خودسامانه تامیزنیم خرید بیمه سربازی پیام میده دوره خدمت شمایافت نشدحالاچطورانلاین میشه پول بریزی
توسط
آقا سامانشون مشکل داره برای همه میزنه دوره سربازی شما یافت نشد . یعنی افتضاح تر از این سازمان از نظر نظم و نظام من تو عمرم ندیدم. حضوریم که میریم یگن از طریق سایت و اصلا جواب نمیدن .
توسط
آقا می روید تامین اجتماعی میگن برو توسایت
سایت هم با یه جمله (اطلاعات شما توسط ناجا ارائه نشده) سریع خدمت شمارا محاسبه کرده و دست از پا درازتر از سایت خارج میشی.
توسط
به کدام قسمت سایت به ریز میگید لطفا؟
توسط
سلام
اگه کسی موفق به رفع مشکل نبود اطلاعات خدمت سربازی در سامانه تامین اجتماعی شد لطفا اطلاع دهید
توسط
والله من هم همین مشکلو دارم چکار کنم
توسط
والله من هم همین مشکل را دارم چکار کنم

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 3.7هزار بازدید
...