0 امتیاز
4.3هزار بازدید
در حقوق و مزایا توسط
سلام خسته نباشید ببخشید درخصوص حقوق های پایین وغیرقابل مقایسه کارکنان بهزیستی با سایر ادارات که با وجود افزایش حکم یه کارمند ۲۵ سال سابقه نزدیک ۸ تومان است قابل پیگیری است؟ هیچ مزایایی نداریم فقط در تعامل با جامعه هدف آسیب دیده جسم وروحمان آسیب میبینه حقوقمون هم که نسبت به بقیه ادارات پایین تره لطفا پگید راه چاره ای هست؟

3 پاسخ

0 امتیاز
توسط
آره خداوکیل خلیل حقوق کارمندهای بهزیستی پایین هست هیچکسی هم نیست که صدای ما رو به گوش مسئولین برسونه ۰۰
توسط
دیپلم 30 سال کار شبه پیمانی داره سه میلیون و هفتصد هزار تومن میگیره از یک کارگر کمتر. اگه شکایتی هم بکنیم میگن شما کارمندین با کارگریها نباید خودتونو مقایسه کنید.
0 امتیاز
توسط
شما کارمند کدام شهرستان هستید ؟
توسط
شماوقتی اطلاع نداریدقظاوت نکنیدشب عیدیک کیلوشکلات هم به ماندادن
توسط
خودتون درس بلدنیستیدانوقت دانش اموززیردستتونه...بهترین زمین ...طلاهای بدون سودقسطی باشرلیط خوب بهترین امکانات تفریح ولاشماهاخیلی دیکه......
توسط
بنده با مدرک  دکترا  با بهترین  رتبه از دانشگاه  تربیت  مدرس  هستم. و از طریق  تربیت  معلم وارد  این سیستم  نشدم.(از سر اجبار و نبودن  شغل).

محض اطلاعتون  اتفاقا  رشته م هم چیزیه  که دقیقا با بیماران روانی و مشکل  دار هم  سر و کار داشتم.

دانش اموزانی که زیر دستم  بودند الان  در ارتباطم  باهاشون  ماشالله  همه دکتر و مهندس های مملکت  هستند.
شما دیگه  از سواد و دانش  حرف نزنید . و در نهایت  در کنار سیستم  اموزش و پرورش  که  بنده  اصلا  قبولش ندارم  یک سیستم  پاک که توش فساد و اختلاس و .....نباشه  سراغ  ندارم.


با تشکر
توسط
ویرایش شده
بله  نباید قضاوت  کرد.
فقط یک چیزی  برام سوال این قضیه رفاهیات  چیه که ماها  ازش بیخبریم.
شاید برای برخی از کارمندا  تو سیستم  شما رفاهیات بیشتری  تعلق  میگیره! مثلا  شما میگید یک کیلو شکلات  هم ندادند ولی  این فامیل  ما که تو بهزیستیه براش ۵ میلیون  دادند و جالبه  تو همین استان  تو یک شهرستان  دیگه ش پارسال به یکی بیست میلیون داده بودند!
توسط
میشه زر مفت نزنی، تو از بیمار اعصاب و روان چه می‌دونی که داری گوه بزرگتر از دهنت میخوری و کار کارمندان بهزیستی رو مگس پروندن میدونی؟؟؟؟ ها؟
رشته ت در ارتباط با بیماران اعصاب و روان بوده چه ربطی به مفت خوری الانت داره؟تو که الان معلم هستی و مفت خور. شاید اونم شااااید فقط یک بار با یه بیمار معمولی اونم نه شدید سر و کار  داشتی و این رو بزرگ و مهم می‌دونی  بعد به کارمندان بهزیستی که هر روز با بیماران شدید و افرادی که توی شل مغز حتی نمیتونی تصورشون کنی سرو کار دارند و این رو مگس پروندن میدونی؟؟در واقعیت و حقیقت این تو و امثال تو هستند که دارن مگس میپرونن که درس دادن که اصلا بلد نیستین ینی سوادشو ندارین بلکه فقط ادعای سواد دارین، کلاس هشت صبح رو با هزار ایف و افاده و ناله تازه هشت و چهل و پنج دقیقه شروع میکنین، زنگ تفریح یک ربع رو با جفنگیات گفتن هاتون به نیم ساعت افزایش میدین، آخر ترم هم که درس کل سال رو در جلسه آخر سمبل میکنین و  دانش آموز میمونه و یه عالمه درس انباشته شده، خیلیاتون هم که سر کلاس مدرسه که دولت بابتش بهتون حقوق میده درس نمی‌دین و بچه ها رو به کلاس خصوصی تو خونتون دعوت میکنین با مبلغ های هنگفت و موارد بیشمار دیگه و با همه ی اینها همیشه از دولت طلبکار هستین با اینکه همین حقوقی هم که میگیرین از سر اجدادتون هم زیادیه، با این اوصاف این تو و همکاران بی فرهنگ بی سوادت هستین که مگس میپرونین نه کارمندان بهزیستی که سختی کارشون رو توی دوزاری نمیتونی حتی تو فکرت تصور کنی.چقدر عقلت کم هست که چون فامیلتون پاداش بیست میلیونی گرفته اینو به همه کارمندان بهزیستی تعمیم میدی، اگر اینجوری باشه منم آدم میشناسم که مثل تو بزرگتر از دهنش حرف میزنه و کارش هم مگس پروندن تو مدرسه هست و حقوقش نوزده ملیون در هر ماه هست .
اینم بگم که دانش آموزانی که تو باهاشون سر و کار داشتی حتی یک نفرشون هم دکتر یا مهندس نشده چه برسه به همشون، کسایی که تو باهاشون سر و کار داشتی نهایت مثل خودت تو مدرسه مگس میپرونن. والسلام
0 امتیاز
توسط
کاش 8 میلیون بود من با 29 سال سابقه 5 میلیون حقوقم
توسط
فرهنگی ما هنوز فرهنگ اینو نداره که درخاست و نظر خودشو تو بخش کمپین مربوط با اموزش و پرورش ارائه بده باهاش بحث چی میکنید
...