0 امتیاز
154هزار بازدید
در قوانین و مقررات ایثارگران توسط
ویرایش شده توسط

با سلام.

با توجه به اینکه استفساریه جدید تبدیل وضعیت ایثارگران به بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم با اصلاحات و الحاقات بعدی اشاره کرده است، متن منقح و نهایی آن چیست؟

6 پاسخ

0 امتیاز
توسط
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام.

آخرین وضعیت بند «و» ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه با اصلاحات و الحاقات بعدی:

  • موارد با رنگ سبز (اصلاحی و الحاقی)
  • موارد با رنگ قرمز (حذف شده)

و- کلیه دستگاهها مکلفند در چهارچوب سهمیه استخدامی و جایگزینی نیروهای خروجی خود حداقل بیست و پنج درصد (۲۵%) نیازهای استخدامی خود را از میان جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان (یک سال و) بالای یک سال اسارت، معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (با رعایت سقف مقرر در این بند)، تأمین و به استخدام آنان از محل مجوزهای مربوط و پستهای بدون متصدی اقدام نمایند و پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر سه سال اسارت آزادگان کمتر از یک سال اسارت و خواهران و برادران شهداء اختصاص دهند. در مواردی که نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی الزامی است.

تبصره ۱- بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است فرزندان شاهد و جانباز و آزاده را با اولویت فرزندان شاهد و سپس فرزندان جانبازان براساس درصد جانبازی و فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت مذکور در این بند معرفی نماید.

تبصره ۲- رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان، آزادگان و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان فرزندان شاهد و جانباز و آزاده از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاه‌های مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتداء، آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.

تبصره ۳- کلیه مسؤولین دستگاهها پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور در این قانون می‌توانند اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه خود نمایند. با متخلفین از اجرای این قانون مطابق قوانین و مقررات مربوط رفتار می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حسن اجرای این قانون در دستگاههای اجرائی نظارت می‌نمایند.

نکته بسیار مهم:

با ابلاغ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، چون احکام مندرج در ماده (۲۱) فوق جامع‌ تر از احکام مندرج در بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اصلاحی ۱۸ /۱۱ /۱۳۹۰ و ۱۴ /۸ /۱۳۹۱ است، لذا بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم برای مجربان قابل استناد نیست ولی تبصره‌‌های آن در طول برنامه پنجم به قوت خود باقی است.

متن بند «و» ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم (پیش از اصلاح ۱۸ بهمن ۱۳۹۰)

و- دستگاه‌های اجرائی موظفند حداقل بیست و پنج درصد (۲۵%) نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل پنج سال سابقه اسارت دارند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی و آزمونی تأمین و از ابتداء آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند. پنج درصد (۵%) سهمیه استخدامی به سایر جانبازان، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص می‎یابد. در مواردی که نیاز به تخصص دارد شرایط علمی لازم‎الرعایه است.

توسط
با سلام و احترام
پدر من رزمنده وظيفه با ایثارگری 8 ماه و نه روز می باشد و من از سال 91 در شهرداری به صورت شرکتی مشغول هستم آیا این قانون شامل حال من میشه؟ با عنایت به دستور رهبری که گفتن سه چهارم مدت حضور وظیفه به عنوان داوطلبانه لحاظ شود؟؟
توسط
اصلا معلوم نیست شامل چه کسانی می شود بیشتر سر کاری به نظر می رسد
توسط
باسلام. لطفا اگر امکانش هست جواب بدین. آیا این طرح و برنامه شامل کسانی که سال ۸۹ سرکار آمدن یعنی همون قبل از ۹۰ هم میشه یا نه فقط سال های ۹۰ تا ۹۵؟ لطفا پاسخ بدین
توسط
بله صددردصد متن صریح اقای حاج بابایی در مجلس را گوش دهید کلیه افراد قبل از سال 95 که در طول برنامه پنجم هم قراردادی بودند شامل می شود افراد بعد از 95 با بودجه سال اینده درست می شود
توسط
سلام آیاشامل خواهر و برادر شهید هم میشود یا خیر ؟
توسط
سلام. ایا بردارو خواهر جزءگروه استخدامی هست یانه؟ بنده خیلی متوجه نشدم
توسط
کی گفته به فرزندان رزمندگان نمیخوره؟ میخوره به نظرم.متن که این رو میگه
توسط
دوستان متن استفساریه کلا مفهوم نیست دقت کنید


آیا دولت موظف است افراد مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 3 تیرماه 1386 و اصلاحات و الحاقات بعدی آن که در زمان حاکمیت قانون برنامه پنجم توسعه مصوب 25 دی ماه 89 به صورت غیر از استخدام رسمی به کارگیری شدند براساس شرایط مندرج در بند و ماده 44 قانون مذکور و اصلاحات بعدی آن به صورت رسمی به استخدام در آورد؟
پاسخ بلی

حالا در ادامه این استفساریه در بند و آمده در صورت وجود سهمیه استخدام (مجوز جذب نیرو) دستگاه می تونه تبدیل وضعیت کند...
متوجه شدید!
توسط
سلام آیا شامل نیروهای حجمی می شود
توسط
سلام
پدرم حدود 97 ماه (8سال) سابقه حضور در جبهه رو داره.
خودم از تاریخ 86/08/01 استخدام قراردادی هستم.
از بابت سابقه پدرم خیالم راحته از بابت تاریخ استخدام خودم سوال داشتم.
آیا شامل منم میشه؟
توسط
والا دقیق نگفتن یک بار میگن قبل تا برنامه توسعه پنجم و یکبار هم گفته شده طی برنامه پنجم.به نظرم طی برنامه پنجم درست باشه و فقط سال 89 تا 95 رو لحاظ کنند.ولی مطمئن نیستم.امیدوارم قبلش هم باشه که شامل حال شما هم بشه
توسط
بله شامل حاله شما میشه.
توسط
سلام.  شامل برادر و خواهر شهید هم می شور؟
سوال شده اکتبر 30, 2020 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط ابراهیم تبدیل وضعیت ایثارگران
توسط
شرکتی ها شامل نمیشه چون ابهام داره
توسط
دوست عزیز شایعه نکن و بی اساس مطلبی رو به اشتراک نگذارید،شامل شرکتی هم میشود
توسط
من برادر شهید هستم با 15 سال سابقه آیا شامل بنده با این سابقه بالا میشود راهنمایی کنید
توسط
سلام .من سال ۹۸ استخدام شدم پیمانی.ایاتبدیل وضعیت شامل من هم میشه یاخیر؟
توسط
سلام
من ۳ ساله توی فرودگاه به عنوان نیروی یه شرکت خصوصی کار  میکنم
فرزند جانباز ۴۵ درصد هستم
آیا شامل میشه ؟؟
سوال شده اکتبر 31, 2020 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط بی نام سهمیه ایثارگران
توسط
قضیه شما فرق میکنه
برای کسانی که پیمانی هستند با تاییدیه از سازمان مدیریت با رعایت تبصره 1 و 2 همین ماده مشکلی ندارد
ما قبلا انجام دادیم و نیروهای پیمانی تبدیل وضع شدن. این مربوط به نیروهای قراردادی و حجمی می باشد.
موفق باشید
توسط
الان کسانی که بعد سال ۹۶ به صورت شرکتی  شدن چی  وضعییت اونا چه جوریه واسه تبدیل وضعییت؟
توسط
پدرم ۴یا ۵ ماه جنگ بود ایا برای من میشه
توسط (100 امتیاز)
مملکت بدرد نخور بی قانون، قانون تصویب میکنن که از صدتا بی قانونی بدتره،  آخه اونی که پدرش ششماه رفته جبهه چه مزیت نسبت به من داره که پدرم نرفته جبهه یا اگرم رفته مدارک نگرفته؟!
دور و ور ما ریخته از افرادی که با سهمیه ایثارگران استخدام شدن،  همینا به محض استخدام میشن راحت طلب ترین کارمندا و دست به سیاه و سفید نمیزنن.  تازه وقتی رسمی میشن طلبکار میشن و بقیه مزایا رو هم میخوان،  اونوقتی منی که سالهاست جون کندم و با جون و دل بصورت قراردادی کار کردم حقم باید ضایع بشه.
گل بگیرن در این مملکت بی صاحابو که هیچیش سر حساب و کتاب نیست.
توسط
با سلام آقای حاج بابایی این قانونهای که تصویب می کنی فقط به درد خود ت میخور من ۲۴ سال سابقه کار که دوتا عموم شهید شده ولی ایثارگری ندارم چه گناهی کردم باید قراردادی بمانم ولی اونیکه پدرش ۶ ماه تو پایگاه محلی بوده باید رسمی بشه حق ما که سابقه بالای ۲۰ سال داریم باید ضایع بشه ما نه خیری از مجلس دیدیم نه دولت فقط خدا داریم
توسط
با سلام آقای حاج بابایی این قانونهای که تصویب می کنی فقط به درد خود ت میخور د من ۲۴ سال سابقه کار دارم که دوتا عموم شهید شده ولی ایثارگری ندارم چه گناهی کردم باید قراردادی بمانم ولی اونیکه پدرش ۶ ماه تو پایگاه محلی بوده باید رسمی بشه حق ما که سابقه بالای ۲۰ سال داریم باید ضایع بشه ما نه خیری از مجلس دیدیم نه دولت فقط خدا داریم
توسط
خیر_ حداقل باید ۹ ماه سرباز وظیفه در جبهه جنگ باشد با اینکه خارج از وظیفه ۶ ماه بصورت داوطلب  به جبهه رفته باشد.
توسط
جوش نکن.درست میشه
توسط (100 امتیاز)
باسلام و ادب من درابان ماه سال ۹۱ باآزمون تخصصی ورودی پگاه  وارد مجموعه شیر پگاه شهرمان شدم و بصورت تامین نیروکار کردم و در سال ۹۸تبدیل وضعیت شدم به قرارداد کار معین
لازم به ذکر است برادر شهید و فرزند جانباز ۲۵درصد هستم
با مدرک فوق لیسانس مرتبط به شغلم

ایا این تبدیل وضعیت شامل بنده هم میشود یا نه
توسط
من سال 89 بصورت پیمانی مشغول به کار شدم؛ از همون سال رسمی شدن شامل من میشه؟!
یا ار سال ۹۰ که در واقع شروع برنامه پنجم توسعه هست، شاملم میشه؟! لطفا راهنمایی کنید
تشکر
توسط
سلام. من سال ۹۷ بصورت شرکتی مشغول بکار شدم وپدرم ۵۰ ماه جبهه دارد آیا بنده هم مشمول این قاتون هستم؟
توسط
'در چهارچوب سهمیه استخدامی و جایگزینی نیروهای خروجی خود"  این تعداد سهمیه استخدامی و جایگزینی نیروهای خروجی از کجا مشخص می شه؟ اصلا جایگزینی نیروهای خروجی چیه؟ چه تفسیری داره؟ مثل همیشه مبهم.اومدن قانون بدن ابهامات برطرف بشه باز به قانون مبهمه ارجاع دادن. یعنی الان یک دستگاه اجرایی میاد تعداد سهمیش رو حساب می کنه مثلا 100 نفر اونوقت بنا به اولویت 25 درصد یا 5 درصدش رو به خانواده شهدا، جانبازا ن و ایثار گران اختصاص می ده؟ یا نه هرچندتا بودن باید تبدیل کنه؟
توسط
سلام اگر قبل از ۹۵ سرباز باشیم و خدمت سربازی را خریده باشیم یعنی جزو سابقه بیمه باشه هم مشمول این قانون میشیم؟
توسط
سلام
خواهشا اگه کسی میدونه جواب بده این طرح شامل شرکتیهای شهرداری هم میشه؟؟ آخه از یکی همکارا پرسیدم میگه شهرداریها شامل نمیشه چون عمومی غیر دولتی هستش
توسط
سلام
خواهشا اگه کسی میدونه جواب بده این طرح شامل شرکتیهای شهرداری هم میشه؟؟ آخه از یکی همکارا پرسیدم میگه شهرداریها شامل نمیشه
توسط
سلام .من از سال ۸۵ بصورت قراردادی در یکی از شرکت های دولتی تابع وزارت راه و شهرسازی مشغول خدمت هستم . پدرم با ۵ سال جبهه دارد ولی حضورش داوطلبانه نبوده و نظامی بودن.الان این طرح شامل حال من میشه؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
توسط
بله سه چهارم خدمت همه افراد داوطلبانه محسوب میشه
توسط
سلام
بنده از پرسنل تامین نیرو شرکت توزیع برق  تهران بزرگ هستم
پدر ۲۴ ماه سرباز و ۶ ماه داوطلب در جبهه حضور داشته
حال با این شرایط که بنده تک پسر نیز هستم به شرایط استخدامی در مایم
توسط
پدر من از اینکه به ایثارگران وخانواده شهدا عزیز
که از طرف مجلس محترم اقدام شد بسیا رخوشنود هستن
بسیار ناراحت بود ن از اینده ما فرزندان
از اجرا این قانون
توسط
سلام برادر شهید هستم هشت ساله نیروی شرکتی یکی از بانکها هستم این طرح شامل من میشه ؟
توسط
سلام من سال ۹۴ و ۹۵ طرح بودم توی بیمارستان و اول ۹۶ بلافاصله شرکتی شدم و فرزند جانبازو رزمنده هستم آیا شاملم میشود این تبدیل وضعیت؟
توسط
با سلام و عرض ادب
ببخشید ولی متنی که قبلاً در مورد ماده ۲۱ خونده بودم با متن بالا در مورد برادر و خواهر شهدا متفاوت هستش، سوالم اینه که من متولد ۶۲ هستم و از سال ۹۳ تو شرکت نفت به صورت پیمانکاری یا همون شرکتی که طرف قرارداد ما شرکت خصوصی هستش مشغول به کارم و همچنین برادر دو شهید هستم حالا طرح به چه حالتی شامل من میشه ؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین.‌
توسط
نمایش از نو
با سلام میبخشید من ۹۱ تا۹۵ نیروی پیمانکار بودم با ۴ سال سابقه بیمه که توسط پیمانکار از کار بیکار شدم البته پدرم جانباز ۳۰ درصد و۷۰ ماه جبهه داره ایا این اسفساریه باعث اعاده بکار من میشود با توجه جانبازی و خدمت پدرم
توسط
با سلام واحترام
آبا این ماده برا کسی که نیروی شرکتی صنایع  پتروشیمی هست شامل میشود؟
سوال شده نوامبر 10, 2020 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط بی نام
ویرایش شده نوامبر 10, 2020
در مورد استخدامی فرزندان جانباز زیر 25 درصد
توسط
سلام  زیر نظر شرکتهای پیمانکاری هستیم آیا شامل تبدیل وضعیت میشوند؟
توسط
سلام استخدامی های قبل سال ۹۰ مثلا ۸۴ یا ۸۵ هم شامل میشه؟
توسط
دوست عزیز عموی شما شهید شده اند چه لطمه ای وارد شده؟
در ضمن حضور شش ماهه در پایگاه بسیج سهمیه ای ندارد و حضور در جبهه ملاک است
توسط
باسلام ایا فرزندان کسانی که در ادارات دولتی حادثه منجر به فوت داشته اند شامل این بخشنامه هستند چون در مصوبه قبلی مجلس فرزندان شاهد و زنان سرپرست خانوار و فرزندان کسانی که در حین خدمت ودر هنگام ماموربت اداری دچار حادثه منجر به فوت شده اند نیز شامل میشدند
توسط (100 امتیاز)
با سلام و ادب
احترما من در سال 91 وارد مجموعه فنی مهندسی شرکت شیر پگاه (صنایع شیرایران)که وابسته به صندوق بازنشستگی میباشد شدم و برادر شهید و فرزند جانباز هستم میخواستم بدونم این طرح تبدیل وضعیت شامل بنده میشود یا نه
توسط
سلام
ممنون از سایت بسیار خوب شما

*آیا اساتید حق‌التدریس و مدعو دانشگاه‌ها با سابقه بالای ۶ سال شامل این قانون می‌شوند؟*

متاسفانه از سوی بنیاد شهید و دانشگاه به پاسخ قانع‌کننده‌ای نرسیده‌ام
توسط
با سلام پدر بنده سال ۵۶ازخدمت منقضی شده ودر سال ۵۹ به جبهه رفته و برج ۶ ۶۰ برگشته ایا شامل حال من میشه تبدیل وضعیت؟
توسط
نمایش از نو
با سلام
بنده سال ۹۸ استخدام شدم و قرارداد طرح هستم  پدرم جانباز ۳۰ درصد هستن ایا شامل بنده میشود لطفا جواب بدهید ممنون
توسط
فقط شامل افراد تا پایان سال ۹۵ میشود
توسط
باسلام وادب و احترام خدمت شما  پدر اینجانب به مدت 1867روز سابقه جبهه داره و باز نشسته نیروی هوایی هست ومن تک فرزند اش هستم آیا شامل من میشه در میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس استخدام بشه درضمن اینجانب به مدت۱۰سال قراردادی بودم و باز شرکتی شدم با این امتیازی که دارم آیا میتونم استخدام رسمی بشم.لطفا پاسخ بنده رو بدین باتشکر از شما سپاسگزارم.
توسط
سلام وقت بخیر لطفا جواب مارو بدید من از سال ۹۵ قرارداد ساعتی هستم با شورای شهر و فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم شامل من میشه ؟؟؟
توسط
خیر دوست عزیز
توسط
سلام من نیروی خدماتی بیمارستانی هستم که سال ۹۴ استخدام شدم به صورت شرکتی پدرمم سابقه ۱۸ ماه سابقه جبهه داوطلبانه داره آیا منم مشمول این طرح میشم .پدرم کارت ایثارگری ارتش دارن
توسط
سلام من دوسال طرح بودم و سال گذشته تموم شدم فرزند جانباز ۱۵ درصد و دارای جبهه ای هستم .شامل منم میشه ؟؟
توسط
سلام . آیا این بند شامل فرزند رزمندگانی که محل خدمت  و کار آنها در مناطق جنگی بوده و به صورت موظف در جبهه حضور داشتند می شود؟؟
توسط
سلام دوست عزیز.
آیا منبع دستور رهبری (  که گفتن سه چهارم مدت حضور وظیفه به عنوان داوطلبانه لحاظ شود) را به صورت مستند دارید؟
توسط
نمایش از نو
سلام من از تیر ماه سال  94  تو دانشگاه علوم پزشکی قسمت فنی ومهندسی پروژه های عمرانی تحت پیمان شرکت مهندسین مشاور به  عنوان ناظرفنی مشغول به کار میباشم وقرارداد ما سال به سال تمدید میشه  بیمه ما رو شرکت پرداخت میکنه، فقط شرکت مهندسین  مشاور سال به سال عوض میشه ،یک طرف قرارداد با معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه هستش وطرف دیگر شرکت فنی ومهندسی هستش ، درضمن پدرم 7 ماه و15 روز خدمت داوطلبانه دارد آیا من میتونم تبدیل وضعیت بشم
توسط
سلام خسته نباشید من فرزنده رزمندم . ۵ سال شرکتیم  الان که دیوان عدالت اداری نظر دادن که شرکتیا شانل این قانون نباشن تکلیف ما چیه؟؟
توسط
من. فرزند شهید هستم 51سال بیکارکا رگری میکنم داری فرزند معلول دیگرخسته شدم مستاجر چند بار قس خودکشی به سرم میزند فکری.بچه معلول میکنم
توسط
سلام و درود بر شما ...من نیروی شرکتین و با سابقه ۱۲ سال کار در دانشگاه دولتی نیروی شرکتین هستم و فرزند جانباز و رزمنده هستم آیا شامل من این محدودیت میشه ؟با سپاس
توسط
سلام پدرم ۳۱ماه جبهه داشته ،ازسال۱۳۵۹الی۱۳۶۲،بنده ازسال ۹۵باقراردادموقت درشهرداری مشغول به کارم آیا مشمول این رح میشم
توسط
سلام‌متاسفانه الان دیوان‌عدالت اداری این تفسیرهارو قبول نداره و میگه فقط کسانی که استخدامی پیمانی دستگاه های دولتی هستن‌می تونن از این‌قانون‌بهرمند بشن و اون‌افرادی که در شرکت های خصوصی به صورت پیمانی کار میکنن نمی تونن از این‌قانون بهرمند بشن تو این مملکت فقط پارتی هست که کار انجام میده مجلس قانون میکنه ریس جمهور ابلاغ میکنه‌بعد دیوان عدالت اداری هنوز هیچی نشده میگه‌کیا می تونن کیا ننی تونن در صورتی که مجلس میگه همه خانواده‌شهدا چه پیمانی چه روز مزد چه شرکتی می تونن‌از این قانون برخوردار بشن تو این‌مملکت دیگه خانواده شهدا فراموش شده اند
توسط
شمادرزمان اجرای قانون پنجم توسعه شاغل بودیدوباتوجه به نظردیوان شامل قانون میشوید
توسط
با سلام بنده مرداد سال گذشته استخدام پیمانه شدم پدرم ۹ماه سابقه جبهه داره ايا منم ميتوانم استخدام رسمى بشم؟
توسط
سلام
بنده برادر شهید هستم واز سال ۸۳در شرکت ذوب آهن به مشغول به کار هستم ودرسال ۸۸ تبدیل وضعیت شدم به قرارداد کارمعین(البته طبق دستور رییس جمهور وقت اقای احمدی نژاد)
الان با این مصوبه جدید شامل حال بنده میشود که به طور رسمی استخدام شوم .
ممنون میشم پاسخ بدهید
توسط
سلام بنده سال ۹۲ به صورت شرکتی در اداره مشغول شدم شامل من میشه ؟
توسط
سلام بنده همسرجانباز ۴۰ درصد هستم همه شرایط لازمه رو دارم آیا شامل من میشود؟
توسط
ما کهاز سال ۹۵ بصورت شرکتی در وزارت راه هستیم این قانون چرا شامل حالمون نمیشود؟
توسط
ما که از سال ۹۵ بصورت شرکتی در وزارت راه شاغلیم چرا این قانون شامل حالمون نمیشود؟
توسط
با عرض سلام پدر من ۳ماه جبهه دارند آیا شامل من هم می  شود
توسط
کلیه افرادی که قبل از ۲۹/۱۲/۱۳۹۵ شروع بکار کردن البته تغییر از نیروهای حجمی این استفساریه شاملشان میشود البته اگر شرایط فرزند ایثارگران و شرایط فرزندان جانبازان رو و شرایط رزمندگان را داشته باشند ،افرادی که ۹۵ به بعد شروع به کار کردن تا سال ۱۴۰۵ تغییر وضعیت پیدا خواهند کرد .
توسط
ویرایش شده
نه شامل شما که پدر بزرگوارتان ۳ماه در جبهه حضور داشتند و شما که همسر ایثار گر هستید متاسفانه نمی شود .
و پرسیدن شامل رزمنده میشود اگر مدتی که اعلام شده را دارید بله شامل رزمنده ها هم میشود اگر یک روز هم کم باشه نه.
تمام اینها درصورتی شامل میشه که شما قبل از سال ۹۵ به صورت دائم با محل کار خود قرارداد داشته باشید والا اگر یک روز هم ترک کار داشته باشید شامل نمیشه .
توسط
سلام چرا شامل رزمنده ای که ۴ یا ۵ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه دارد نمی شود؟؟؟؟؟ مگر آنها صدای توپ و ترکش و نارنجک و ...نشنیده اند که اینطور حق فرزندانشان داره پایمال میشه تو دو خدا صدای ما را به بالایی ها برسانید
توسط
خیییییییییییییییر
توسط
با سلام من خواهر شهید هستم و از سال 93 در ادارنضت سواد اموزی بصورت شرکتی فعالیت دارم ایا شامل  من میشود
توسط
سلام.من قبل 95به صورت طرح در وزارت بهداشت مشغول بودم آیا شامل من هم میشود
پدرم رزمندگی 5درصد دارد؟
سوال شده دسامبر 16, 2020 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط (120 امتیاز) خواهر شهید هستم اموزشیار نهضت
توسط
سلام بنده فرزند ایثارگر هستم ک از سال 96 بعنوان نیروی حجمی شرکتی کار میکنم.این قانون استخدام ایثارگران شامل بنده می شود؟؟!!
توسط
سلام بنده برادر شهید هستم و از سال ۸۹ تا کنون در نیروگاه برق حرارتی مشغول  بکارهستم آیا این بخشنامه شامل من می‌شود و تبدیل وضعیت میشوم  لطفا جواب بنده رو بدهید. مچکرم
توسط
سلام واحترام.آیا همه تبصره فوق  الان تو برنامه پنج‌ساله ششم هم قابل استناد هست یانه؟
توسط
من نیروی شرکتی شاغل دردادگستری استان خوزستان هستم وپدرم سابقه ۱۷ماه۱۷روزو۵درصدجانبازی هست چراقوه قضاییه میگه این بخشنامه شامل نیروی شرکتی نمیشه من استخدامی سال ۹۵هستم وباآزمون اومدم سرکار
توسط
با سلام..
پدر من ۴۵روز داوطلبانه جبهه ای داره، ۸سال سابقه دارم الان باید نظاره گر افرادی باشم که با سابقه ۱سال ۲سال معتاد بی مسولیت تبدیل بشن..
خدایا تا کی...
توسط
با سلام.. ۸سال سابقه دارم الان باید نظاره گر افرادی باشم که با سابقه ۱سال ۲سال معتاد بی مسولیت تبدیل بشن..
خدایا تا کی...
توسط
سلام،پدر من به مدت دو سال سربازی منطقه صفر مرزی جنگیده ،ارتش هم خدمت کرده،،ولی چون داوطلبانه نرفته میگن به شکا تعلق نمیگیره،،خداییش این بی عدالتی نیست؟؟
توسط
اشتباه نکنید اگر در مناطق جنگی باشد خدمت سربازی هم سه چهارم آن را داوطلبانه حساب می کنند. و لزومی ندارد که خدمت سربازی داوطلبانه باشد و خود به خود داوطلبانه محاسبه می گردد. البته سه چهارم آن.
توسط
مادر من از سال 87 به صورت شرکتی در شهرداری مشغول به کار هست و پدربزرگم 7 سال و 9 ماه سابقه ی حضور در جبهه دارد و دارای کارت ایثار میباشد
آیا این قانون شامل حال مادرم که به صورت شرکتی مشغول به کار هست، میشود؟
توسط
نمایش از نو
مادر من از سال 87 به صورت شرکتی در شهرداری مشغول به کار هست و پدربزرگم 7 سال و 9 ماه سابقه ی حضور در جبهه دارد و دارای کارت ایثار میباشد
آیا این قانون شامل حال مادرم که به صورت شرکتی مشغول به کار هست، میشود؟
چون گفتن شامل نیروهای شرکتی نمیشود
توسط
سلام پدر بنده ۲۰ ماه سربازیشون تو منطقه بودن ۳ ماه هم به صورت داوطلب بسیج جبهه دارن.الانم ۱۱ ساله من شرکتی هستم.شامل حال بنده میشه که رسمی بشم؟؟
توسط
سلام ببخشید پدر من حدود پنج سال خدمت در مناطق جنگی داره ایشون هوانیروز بودن آیا شامل من میشه با تشکر
توسط
سلام میشه خواهش کنم یکی که مطلع هست جواب من و بده پدر من منقضی 56 هست یعنی کارت پایان خدمت گرفته ولی سال 59 به مت 6 ماه دوباره برای خدمت دوران احتیاط فراخونده شده و جبهه رفته حالا سوالم اینه آیا حضورش داوطلبانه محسوب میشه ؟اگه محسوب نمیشه سه چهارم حساب می کنن؟
در کل این قانون شامل بنده میشه ؟
با تشکر
توسط
سلام میشه خواهش کنم یکی که مطلع هست جواب من و بده پدر من منقضی 56 هست یعنی کارت پایان خدمت گرفته ولی سال 59 به مت 6 ماه دوباره برای خدمت دوران احتیاط فراخونده شده و جبهه رفته حالا سوالم اینه آیا حضورش داوطلبانه محسوب میشه ؟اگه محسوب نمیشه سه چهارم حساب می کنن؟
در کل این قانون شامل بنده میشه ؟
با تشکر ممنون
توسط
سلام بنده استخدام قراردادی شهرداری سال۹۶هستم پدرم کارت ایثارگری با ۲۴ماه سابقه حضور در جبهه داره این طرح شامل مانمیشه؟
تو برنامه پنج ساله ششم توسعه اگه بشه تا چه تاریخی مشخص میشه؟
توسط
سلام . پدر بنده حدود چهار ماه و نیم خدمت دافطلبانه در جبهه جنگ داشتند . آیا شامل بند (و)اصل 44 برنامه توسعه پنجم ریاست جمهوری بنده که قرارداد معین سازمان دولتی ام میتوانم براس رسمی شدنم استفاده کنم؟ممنونم از راهنمایی شما.
توسط
نوشتید رزمندگان داوطلب! یعنی کسانی که نظامی بودن یا سرباز بودن رو شامل نمیشه؟؟؟؟؟؟
خواهشا جواب بدید
توسط
سلام
من در تاریخ۲۷/۳/۹۶به صورت راننده  استیجاری وارد بانک شدم و در تاریخ ۱۷/۶/۱۳۹۷تبدیل به نیرو شرکتی شدم فرزند  ایثارگر هستم با ۲۴ماه سابقه ایثارگری آیا الان شامل من میشه ؟
توسط
با سلام
بنده از سال 95 دریک دستگاه دولتی به صورت شرکتی قرارداد داشتم.
الان با درخواست بنده پیرو بخشنامه 379599 به دلیل شرکتی بودن مخالفت شده.
الان باید چه اقدامی در این خصوص انجام بدم؟
توسط
سوال منم هست.پدر من ازسال ۵۷ جزنیروهای مسلح شد.ومیگن سهمیه شامل من نمیشه.چون ایشون کادر بودن واستخدام.دواطلبانه باید باشه.واقعا مسخرست
توسط
سلام بنده 9ساله دهیار هستم و در 165ماه جبهه دارد آیاشامل ما می شود لطفاً راهنمای فرمایید کجا مراجعه کنم .
توسط
نمایش از نو
سلام بنده 9ساله دهیار هستم و پدر ام165ماه جبهه دارد آیاشامل ما می شود لطفاً راهنمای فرمایید کجا مراجعه کنم .
توسط
سلام،من پدرم ایثارگر هستن و ۱۵ درصد جانبازی دارند و از سال ۹۵ به صورت قراردادی در مترو اصفهان مشغولم،آیا این طرح شامل منم میشه؟؟؟خواهشا جواب بدید
توسط
سلام بنده سال ۹۶ به صورت قرارداد کار معین استخدام شدم و فرزند جانباز هستم ایا شامل قانون تبدیل وضعیت میشم اصلاحیه ماده ۲۱
توسط
سلام. اگر خدای انصاف دارید این رزمنده ها برای این مملکت رفتن ی فکری هم بحال آنها بکنید. پاشو میخورید فردای قیامت چطور میخواهید جواب بدید. خدا بفریادتون برسه تماس ۹۳۷۸۵۷۶۴۸۷
توسط
نمایش از نو
سلام. من فرزند جانبازم و مدرس حق التدریس دانشگاه هستم. با توجه به ساعتی بودن کار، آیا شامل این طرح میشم؟؟؟
برای پیگیری باید به کجا مراجعه و سوال کنم؟
توسط
سلام من مادرم خواهر شهيد است و برادرم نيز ايثارگر است و تا به حال هيچ يك از فاميل از اين امتياز استفاده نكرده ايم و هيچ كدام در ارگان دولتي كار نكرده اند. اين امتياز شامل حال من نمي شود. مادر من بيسواد است. به جاي مادرم نمي شود من از سهميه مادرم استفاده كنم؟؟
توسط
با سلام چرا همسران ایثارگر زیر 25 درصد حذف شده در صورتی که در بقیه موارد همسران قید شده آیا همسران زیر 25 درصد زحماتشان ندید گرفته شده یا کلا حضورشان اضافی بوده در طی مدت جنگ و مشکلات جانبازشان و الانم که کنار آنها هستند و سختی های خود را می کشند بیهوده است.
لطفا پیگیری کنید با سپاس
توسط
آیا شامل همسر جانباز زیر ۲۵ درصد نمیشود
توسط
باسلام بنده فرزند ایثارگر هستم پدرم ۳سال در جبهه بودن خودم مدرس حق التدریس دانشگاه هستم و قرارداد هر ترم هم دارم ۵سالم سابقه تدریس دارم آیا شامل حال منم میشه؟؟؟لطفا پاسخ بدید
توسط
سلام خسته نباشید
من سال۹۸وارد یک شرکت پیمانکاری شدم
آیا قانون شامل من میشه
یا تا ۹۵ فقط مشمول طرح میشن
توسط
آیا فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد که از بعد از سال ۹۵ به صورت قراردادی کار می کنند؛ نیز شامل حال تبدیل وضعیت می شوند؟
توسط
باسلام..همسر بنده برادر شهید هستن و به مدت سه ماه به صورت داوطلبانه  سابقه حضور در جبهه دارند..بنده از سال۸۶ به صورت قراردادکارمعین در یکی از سازمان های دولتی مشغول به کار میباشم..آیا بخشنامه ذکرشده مشمول حال بنده میباشد?
توسط
سلام پدر بنده ۷ ماه و۱۵ روز خدمت داوطلبانه درجبهه دارن مال ایثارگران جهاد سازندگی هستش ، قرارداد بنده در قالب شرکت مهندسی با معاونت توسعه هستش ، ومحل کارم تو ستاد مرکزی دانشگاه قسمت ساختمان هستش از سال ۹۴ تا الان آیا بنده شامل تبدیل وضعیت میشم ، ممنون
توسط
سلام من نیروی شرکتی بیمارستان هستم پدرم جانباز پنج درصد و سابقه حضور راجبه به مدت ۲۶ ماه دارد ایا شامل من هم میشه ممنون
توسط
سلام وقت بخیر. من در ارکان ثالث شاغلم و3سال سابقه دارم وفرزندایثارگر6ماه وکارت ایثارگری. آیاشامل من میشه. آیا تاریخ جذف تأثیری داره. 2سال خدمت سربازی موثرنیست بخرم
توسط
آیا محدوده سنی برای تبدیل وضعیت وجود دارد؟
توسط
سلام خداخیرشون نده که باپارتی بازی حق ما ایثارگران رو میخورن بنده ۱۲ ماه داوطلبانه وبعدهم سربازی در منطقه جنوب خط مقدم بودم درشهرداری کارمیکنم ۸ساله ولی بداد ما کسی نمیرسه کارت ایثارم هنوزازتهران نیومده بهانه کردن بایدحتما کارت ایثارباشد به داد ما برسید
توسط
با سلام و خدا قوت
پدرم دارای ۱۲ ماه به صورت موظفی در منطقه جنگی ایلام حضور داشته
مشمول رزمندگی برا استخدام میشه؟؟؟
سوال شده فوریه 1, 2021 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط منصور شریف حسین تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر بصورت رسمی
توسط
باسلام جهت اخذ تائید به نزاجامراجعه کردیم می گویند40روز طول میکشه جواب بگیرید؟اگرباتاخیرارائه دهیم مشکل ساز میشود این قانون تاکی ضمانت اجرائی دارد؟سوال2پدرم 16ماه سابقه رزمندگی وجبهه دارد شاملم میشود کارت ایثار دارد
توسط
سلام. من هم درگیر موضوعی مثل شرایط شما شدم. نیاز نیست که حتما کارت ایثار داشته باشید. برید جایی که پرونده تون اونجا هست و یه «گواهی جبهه» برای محل کارتون بگیرید. فرقی هم نمیکنه که بسیجی بوده باشید یا پاسدار وظیفه یا پاسدار افتخاری یا پاسدار رسمی یا ارتشی!!! بر اساس قانون، اگر بسیجی بوده باشید کل مدت خدمت به عنوان «خدمت داوطلبانه» محسوب میشه و اگر غیر از بسیجی بوده باشید، به مدت ۷۵ درصد زمان گواهی صادره براتون «خدمت داوطلبانه» محاسبه میشه!!! اگر سوالی داشتید به من زنگ بزنید که تا جایی که بلدم راهنماییتون کنم. ۰۹۳۵۳۰۰۱۱۷۴
توسط 1 نشانه گذاری شده
دوستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران شرط گذاشته  تبدیل وضعیت برای استخدامی های سال ۹۵ به قبل هست میتونن همچین کاری کنن ؟؟؟
توسط
من فرزند رزمنده که 9 ماه سابق خدمت در جبهه دارد ایا الان که نیروی شرکتی برق هستم میتوانم از این مزایا استفاده کنم؟ چه کار  باید انجام دهم
سوال شده فوریه 10, 2021 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط علی رضا راد نیرو شرکت که با ادارات قرداد دارن
توسط
سلام پدر من سابقه حضور داوطلبانه داره و به صورت پیمانی در سازمان توسعه تجارت مشغول هستش اما نامه ای که از طرف اداره امور اداری و برنامه ریزی اومده به این سازمان نوشته طبق بند و ماده ۴۴ قانون پنجم کلیه کارکنان قراردادی که مشمول یکی از قوانین ایثارگری میشن مدارک ارائه کنن میشه لطفا راهنمایی کنید که تکلیف کارکنان پیمانی و شرکتی چی هستش
توسط
ویرایش شده
سلام.در رابطه با قانون ایثارگری.حتما باید قبل از سال ۹۵مشغول بکار بوده باشم؟من ۲ساله که بصورت قراردادی(شرکتی) در شرکت فولاد مبارکه مشغول بکارم ولی پدرم سابقه ۹ ماه حضور داوطلبانه در جبهه رو دارن کارت ایثارگری هم دارن.یعنی من از خرداد ۹۷ مشغول بکار شدم شامل این طرح میشم؟ جایی خواندم که شاغلین از سال ۹۵تا سال ۱۴۰۵ در آینده شامل خواهند شد آیا واقعیت داره؟خواهش میکنم جواب بدید.
سوال شده فوریه 20, 2021 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط آرش تبدیل وضعیت نیروی طرحی
توسط
سلام این بند و شامل نیروهای شرکتی هم میشه
من خدمات بیمارستان با ۷ سال سابقه کار در بیمارستان دولتی هستم ممنون میشم جواب سوالم را بدید
توسط
سلام ایا شرکتهای اب و فاضلاب هم مشمول این قانون هستند یا خیر
توسط
اول این عزیزان به همین عنوان در دستگاهها با نداشتن همه شرایط ورود می کنند و هر چند سال یکبار تبدیل وضعیت.
به عنوان فردی که می توانستم از سهمیه استفاده کنم و نکردم اینکار را جز برای جانبازان ، رزمندگان ، همسر و فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50 درصد مناسب نمی بینم چون هم بدنه دولت ضعیف می شود و هم در ادارات در اینده اشکالات اجرایی افرادی که ارفاقی دیپلم گرفتنه اند و..... را به پای نظام می نویسند در حال حاضر تعداد افرادی که با شرایط های نزدیک در 30 سال گذشته جذب شده و در ادارات فقط چرخ می زنند و ببینند چه می دهند زیاد استت و خدا روشکر فرزندان شهدا و آزادگان و ایثارگران و خود ایثارگرانی که سرمایه های این کشور هستند هم به نسبت مناسب است و نقش خوبی در رضایت مردم و انجام درست کارها دارند اما بخش اول خیلی زیاد و زننده است
توسط
یعنی الان بچه های ایثارگر با سابقه بیش از شش ماه شامل نمیشه ؟؟؟؟
توسط
سلام من استخدام دی ماه 96 با آزمون در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بصورت شرکتی هستم آیا این قانون شامل بنده هم میشه
توسط
چرا اسم فرزندان ایثارگر حذف شده///؟؟؟؟ چرا دقت نمیکنید
توسط
سلام یسوال داشتم اگ کسی اطلاعی داره جواب بده ممنون میشم.
درتبصره ۲ فقط گفته شده فرزندان جانباز.شاهد و ازاده اشاره ای نشده بالای ۲۵ درصد یا کمتر ویا اسارت بالای یک سال یا کمتر؟ لطفا راهنمایی کنین
توسط
چرا نام فرزندان ایثار گر  در تبصره دو نیست ؟؟؟
سوال شده آوریل 20, 2021 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط بی نام استخدام از پیمانی به رسمی
توسط
سلام ، ببخشید چرا با دقت و کامل استفساریه
را مطالعه نمی کنید، اگر سواد خواندن داشته باشید و یکبار با دقت متن کامل استفساریه را مطالعه کنید دیگر جای هیچ سوالی باقی نمی ماند، خیر بایستی تاریخ شروع به کار قبل ۹۵ باشد .
توسط
اگر بنده جزء دستگاه‌های اجرائی موظفند حداقل بیست و پنج درصد (۲۵%) نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان پنجاه درصد (۵۰%) و بالاتر و فرزندان آزادگانی که حداقل پنج سال سابقه اسارت دارند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی و آزمونی تأمین و از ابتداء آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.نباشم اما فرزند ایثارگر باشم چه خواهد شد می توانم تبدیل وضعیت شوم؟
توسط
کجا گفته ۲۵ درصد استخدام برای جانبازان ۵۰ درصد و خانواده هاشون چرا درست استفساریه رو مطالعه نمیکنید
توسط
برادر و خواهر شهید بله جز استخدام میباشد ولی برادر و خواهر جانباز خیر ، فقط فرزند جانباز و همسر جانباز
توسط
نخیر شامل همه در هرسالی که استخدام شدند میشه ربطی به سالی که استخدام شدین نداره حتی افرادی که سال 1400 استخدام شدند
توسط
سلام نخیر اون تبصره رو آورده ولی شامل همه میشه چه امسال چه سالهای قبل قراردادی یا شرکتی بودن .... فایل صوتی آقای فراهانی نماینده مجلس هست که خوب تفسیر کرده این ماده رو
توسط
ویرایش شده
سلام کسی میدونه این نامه که ایثارگران وظیفه را به داوطلبی تبدیل میکنه را بایداز کجا بگیریم ببریم واسه اداره؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
توسط
سلام کسی میدونه این نامه که ایثارگران وظیفه را به داوطلبی تبدیل میکنه را بایداز کجا بگیریم ببریم واسه اداره؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
توسط
شامل فرزندان جانباز بالای ۲۰ درصد در  بانکهای ادغامی در بانک سپه هم می شود؟
توسط
بله. حتما شامل میشه...
توسط
سلام. من ازاین قانون برای خودم استفاده کردم. البته جمع و جور کردن سوابق پدرم کار خیلی سختی بود، ولی بحمدالله انجام شد. توی این مسیر هم اطلاعات خوبی به دستم رسید! اگه کسی از دوستان سوالی در این مورد داشت، خوشحال میشم راهنمایی کنم! با تشکر. ۰۹۳۵۳۰۰۱۱۷۴
توسط
ايا اين قانون شامل كساني كه سال ٩٦ استخدام شده اند مي شود؟؟؟
توسط
با سلام و احترام با توجه به اینکه پدرم عضو پایور سپاه پاسدارن بوده است و حدود هفت ماه سابقه حضور در منطقه را دارد شامل اینجانب می شود با تشکر
توسط
سلام ببخشید سوالی داشتم یکی از دوستان من از سال 94 بصورت قراردادی در مخابرات مشغوله ولی سابقه ی بیمش کمی هر از گاهی واریز نشده که بطور کل 18ماهی تقریبا واریز نشده آیا به مشکل خواهد خورد برا تبدیل وضعیتش؟
توسط
سلام من آزمون بهداشت قبول شدم ولی به خاطر گرایش رد شدم الان شکایت کردم دیوان به نظرتون رای به نفعم صادر میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توسط
بنده جانباز ۳۰ درصد اعصاب و روان با هشت ماه سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل هستم در سال ۸۹ بازنشسته شدم یکسال هست که  فرزندم با گذراندن دوره های اجرائی و عملیاتی بصورت شرکتی مشغول بکار شدند آیا تبصره ۲۰ و بند و بفرزند تعلق میگیره یا خیر.  با تشکر
توسط
با سلام بله شامل می شود .
توسط
سلام و وقت بخیر اگر فرد نظامی سابقه ایثار داشته باشد یعنی در زمان جنگ جزء خانواده ارتش بوده باشد ایا شامل او نیز میشود و سوال دوم اینکه نیروهای شرکتی تعیین تکلیف شدند یا خیر؟
باتشکر از زحمات شما
توسط
سلام عليكم   ایا قانون      ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
 بند و ماده ۴۴ شامل برادر جانباز هم میشود
توسط
خیر فقط برادرم جانباز هست
توسط
سلام
با ارزوی سربلنذی برای شما وبانیان این بخشنامه بنده مدت 3ماه داوطلبانه زمان دفاع مقدس بسیج
بودم برادر شهیدم سرپرستی همسروفرزند شهیدم برعهدهمه 7 سالم بیمه دارم ایا این قانون فقط برای شهرهای بزرگه برا ما که تویه منطقه محروم هستیم
شامل حال ما نمیشود
توسط
خواستم بدونم قانون ایثارگری کی در مورد نیروهای شرکتی اعمال میشه
سپاس
توسط
سلام مدرک‌ تحصیلی بالاتر هم درج میشه؟ چون وزارت بهداشت بما اعلام شده فقط با مدرک فعلی
توسط
حداقل شش،ماه
توسط
دوست عزیز حسودی نکن استخدام حق کسی که در خدمت کرده ن یوی مثل تو که پودرت قلیان میکشیده زمان جنگ
توسط
سلام ببخشیدمن دانشجوی ترم سه روانشناسی هستم آیاتبدیل وضعیت شامل من میشه پدرم ایثارگره
توسط
من دوماهه درطرح علم پزشکی هستم.ایاشامل منم میشه؟
توسط
با سلام
من کارمند دهیاری های یکی از شهرستانها هستم .پدرم 30 ماه جبهه داره و 5 درصد جانباز و آسیب شیمیایی دارن . قانون جامع رو مطالعه کردم و اخیرا  دستورالعمل برای استخدام و تبدیل وضعیت اومده ولی تنها موردی که دیدم اختصاص پنج درصد سهمیه استخدامی دستگاههای اجرایی هستش. اگر ممکن هستش در این مورد راهنمایی بفرمایید که چطور از قبل این قانون میتونم منتفع بشم.ممنون از لطفتون .یا علی
توسط
سلام من بعد از جنگ سال 69تا70 به مدت 15 ماه ایثارگری دارم قبل از سربازی آیا استخدام رسمی این بخشنامه شامل حال من میشه
توسط
دوستان به هم دیگه توهین نکنید ممنون
توسط
سلام ایا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم شامل این دستگاه ها میشود؟
توسط
سلام دستگاه های اجرایی میگن به کسایی این طرح استخدامی تعلق میگیره که در زمان برنامه پنجم توسعه یعنی ۸۹ تا ۹۴ شروع به کار کردن. الان من از سال ۹۵ اومدم سرکار. میشه راهنمایی کنید
توسط
منم دقیق شرایط شما رو دارم
توسط
مطمئنین این درسته که فرزند ایثارگر باید حداقل 12 ماه جبهه داشته باشه ؟ من هر جا سوال پرسیدم گفتم چه خود رزمنده چه همسر یا فرزند حداقل 6 ماه و یک روز کفایت می کنه
توسط
نمایش از نو
سلام پدرشوهر من به مدت ۲۱ماه در زمان جنگ در مناطق جنگی مشغول به کار بر روی دکل ها بوده ایا این طرح شامل همسر من هم میشه؟
توسط
سلام چرا سرکت ما که دولتی هستش گردن نمیگیره میگه شما تامین نیرو هستید .کجا باید شکایت کنیم
توسط
نمایش از نو
آيا شامل فرزند کسانی که6ماه ایثارگری اجباری داشتن میشه?
توسط
نمایش از نو
سلام پدر بنده 18ماه به عنوان سرباز در جبهه حضور داشته ومن 8 سال در نهضت سوادآموزی کار کردم والان هم فعال هستم آیا این طرح شامل من هم میشود
توسط
سلام جبهه رفتن به روز و ماه نیست کسی که داوطلب مرگ شده اگه قراره به فرزندانشان خدمات بدهید برای همه خدمات بدهید 4ماه و 6 ماه یعنی چه پدر بنده 4ماه داوطلب رفته جبهه ولی اداره ما قبول نکرد. یادتان باشد حر ابن یزید ریاحی فقط. چند ساعت به ندای امام حسین علیه السلام لبیک گفت و جاودانه شد برادران قانون نویس
توسط
یه نفر با ۵سال سابقه با ۶ماه جبهه پدرش تبدیل وضعیت میشه
یه نفر با ۲۰سال سابقه با ۴ماه جبهه پدرش تو وضعیت قبلی میمونه
این است قانون وقانونگذار
توسط
سلام من فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم و ۷ سال سابقه جبهه شامل منم میشه
توسط
با درود
تا جایی که من تجربه کردم اگر واقعا دستگاه اجرایی که مشمول این قانون هستند مثل وزارت نفت (در زمان دولت تدبیر و امید ) عمل کنند  ، مشمولان این طرح به حق خودشون نخواهند رسید ( امیدوارم که چنین نباشد ) مثل من که شامل تبدیل وضعیت شدم و از قرارداد کار معین به وضعیت  اخراج  محترمانه با تحت عنوان پایان همکاری بجای رسمی خواهند شد و یا ممکنه تا بازنشستگی در انتظار بسر ببرند .
بنده فرزند شهید ، از ۱۳۸۵ به عنوان نیروی ارکان ثالث تا آخرین روز سال ۱۳۹۱ در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با قرارداد کارمعین ، کار کردم ، در همان زمان پرونده  تبدیل وضعیت برام تشکیل شد که سه سال طول کشید و  آزمون انجام و نیروهایی که وعده رسمی شدن با ورودشون به من داده شد الان حداقل ده سال سابقه کار دارند ، پست سازمانی و شماره پرسنلی گرفتم ، وزیر نفت ( سردار قاسمی) مستقیما دستور تبدیل را دادند ، نهایتا رییس منابع انسانی وقت وزارت نفت ( جناب دکتر سلحشور )  با شرط یکسال در حالت قرارداد موقت مستقیم موافقت فرمودند . اما برای عقد قرارداد که به نفت مرکزی مراجعه کردم اقدام نشد و اعلام کردند که واحد شما از طرف رییس وقت پروژه ای اعلام شده در صورتی که قراردادهای ما از نوع کار معین تعریف و منعقد شده بود . برای ملاقات حضوری با درخواست کتبی جابجایی به واحدی که امکان قرارداد موقت مستقیم در آن امکان دارد و ذکر دلایل و استناد به پرونده در حال اقدام به دفتر مدیر عامل نفت مرکزی ( جناب فکور)  رفتم ، دفتر دار با ملاقات حضوری و حتی تعیین وقت مخالفت کرده و فقط درخواست را از من گرفته و در کارتابل کاری مدیرعامل قرار دادند و شماره تماس دفتر را به من دادند چند بار تماس گرفتم و هنوز در کارتابل بود بی نتیجه ، تا بالاخره در اسفند ماه ۹۱ نامه پایان همکاری پس از ه‍فت سال را به من دادند .
پس از اخراج ، نماینده مجلس جانباز گرانقدر جناب آقای جعفرزاده ایمن آبادی با توجه به درخواست و شرح مکتوب واقعه از طرف من ، نامه ای به وزارت نفت همراه با نامه رییس منابع انسانی بنیاد شهید مرکز ارسال و ضمن اشاره به موارد قانونی مربوطه و تذکر دو تخلف محرز درخواست برگشت به کار من و تبدبل وضعیت داده شد که پس از مدتی با پیگیری تلفنی برای جواب ، عبارت « اقدام ندارد » برای من خوانده شد ، مدتی بعد از طریق مکاتبه در اینترنت با کارشناس کمیسیون ماده ۱۶  و شرح ماجرا ، ایشان در پاسخ گفتند چون از سیستم منفک شده اید ، امکان بازگشت به دلیل نبودن دستورالعمل وجود ندارد .
حال پس از هشت سال با قانونی شدن استفساریه بند
« و » ماده ۴۴ ، که شرایط من در آن زمان مشمول این قانون میگردد ، امیدی دارم تا از طریق کمیسیون ماده ۱۶ مجددا پیگیری بنمایم . اگر کارشناسان محترم  در این ارتباط نظری ، راهکاری و یا اطلاعی دارند با بیان آن بنده را مفتخر بفرمایند ، با تشکر
توسط
حالا ما که پدرمون سه سال جبهه بوده هم تبدیل وضعیت نشدیم، میگن شرکتی هستین.
توسط
چرا برادر شهید که تو انتظامات هست رو قبول نمی‌کنید
توسط
شاملتون میشه. حتما از طریق بنیاد شهید پیگیر باشید
توسط
با مصوبه جدید مجلس تبدیل وضعیت انجام میشه
توسط
نمایش از نو
سلام
آیا این طرح شامل حال من که ۶ماه و ۶ روز داوطلبانه دارم هم میشه ؟ ما سرباز بودیم
توسط
با سلام . محل کار من میگن ما خصوصی هستیم در صورتی که زیر نظر مستقیم سازمان اوقاف هستیم . مدیر عامل و هیئت امناء هم از طریق اوقاف منصوب میشن . همه کارمون هم از طریق اوقاف انجام میشه. من هم سابقه 12 ساله دارم هم پدرم بالای 25% جانبازی و جبهه و .... داره . چجوری میتونم به اینا ثابت کنم که باید منو رسمی کنن؟لطف میکنین اگر بگین من کدام قانون رو ارائه بدم بهشون که اشاره کرده باشه به این موضوع که چه دستگاه هایی موظفند
توسط
با سلام در صورتی که حقوق و مزایا از سازمان اوقاف دریافت می کنید به دیوان عدالت اداری  کتبا با مستندات شکایت کنید .
توسط
با سلام در صورتی که حقوق و مزایا از شهرداری  دریافت می کنید  و پدرتان کارت ایثار دارد به دیوان عدالت اداری  کتبا با مستندات شکایت کنید .
توسط
سلام من پدرم ۲۴ ماه سابقه ی ایثارگری داره، خودمم ۱۸ ماه سابقه ی مربی پیش دبستانی دارم این طرح شامل حال منم میشه؟
توسط
سلام.  
آیا این تبدیل وضعیت شامل هیات علمی ایثارگر هم می شود یا فقط برای کارمند است؟ ممنون میشم جواب را تلفنی به بنده اطلاع دهید.
09114243489
توسط
با سلام ایا ما تو پروژهایم و پروژه برا شرکت اصلی کار میکنه شامل حال ما هم میشه
توسط
سلام
بنده فرزند جانباز ۱۵درصد هستم از سال ۹۳ نیروی شرکتی شرکت گاز هستم از جز برنامه پنجم هستیم یا ششم بند واو یا دال
توسط
سلام من ۵سال درمدرسه غیر انتفاعی مشغول وبعنوان معلم ورزش هستم  وجزمعلمان نیرو آزاد هستم پدرم جانباز ۱۰درصدوجزایثارگرانی هست که دوسال و۱ماه خط مقدم بوده آیا بمن  قانون استخدامی تعلق میگیرد(ساوه ف همتی)
توسط
شامل حال مهد کودک ها هم میشع
توسط
پدر من ۸۸ماه سابقه جبهه داره  و من هم ۱۵سال در مهد کودک اموزش میدادم به عنوان مربی  آیا شامل من هم مبشه ؟؟؟
توسط
سلام شرط سن برای فرزندان ایثارگران برداشته شد ؟
توسط
سلام من ازسال 96تا 98نیروی طرحی وزارت بهداشت بودم پدرم 20ماه رزمنده وایثارگرمیباشد آیا تبدیل وضعیت منم میشود
توسط
سلام
بنده عضو هیات علمی هستم پدرم جانباز 20 درصد و دارای 9 ماه دواطلبی در جبهه می باشد، آیا مشمول تبدیل وضعیت به رسمی قطعی می باشم. لطفاً جواب بدید ممنونم میشم.
توسط
پس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مالیده شد از اولش مشخص بود سرکار بودیم
توسط
سلام.من خودم جانباز ۵ درصد هستم.وهیچ ارگان دولتی (حتی پیمانکار)برایم کار فراهم نشده است.ودریک شرکت خصوصی وبا مشکلات زیاد مشغول به کار هستم.
توسط
سلام تبدیل وضعیت ۱۴۰۱ هم محدودیت زمانی دارد؟
برای ۱۴۰۰ که طبق قانون از اسفند ۹۹ و ماقبل بود؟
خواهشا پاسخ دهید
توسط
درود

ببخشید چرا این قانون برای معلمی که ساعتی کار می کنه و فرزند جانباز ۲۵ در صد هم هست اعمال نمیشه ؟
از طرفی چرا بعضی ها رسمی قطعی شدند و بعضی دیگر پیمان به مدت ۸۹ روز؟
توسط
سلام بنده از سال ۹۹تو بیمارستان مشغول به کار هستم ولی بیمه را خودم پرداخت میکردم و گفتن شاملت نمیشه :ولی از شهریورسال۱۴۰۰بیمه شرکت پرداخت کرده: آیا سال جدید این طرح شامل من میشه و رسمی میشم؟؟؟
توسط
حال به هم  زن شده دیگه اوجی
یا آره یا نه

پدر ما رو در آوردید،بعد از 15 سال سابقه .
توسط
لطفا پاسخ این سوال رو بدید
ممنون میشم
توسط
سلام فرزندجانباز۲۵درصدهستم ۲/۲/۱۴۰۰درشهرداری بعنوان راننده استخدام وبیمه شدم خواهشن راهنمای کنیدتبدیل وضعیت میشم ممنون ازشما
توسط
سلام من ازسال 96تا98نیروی طرحی وزارت بهداشت بودم سال 1400ازبرج 10شرکتی شدم تبدیل وضعیت شامل من میشه ممنون میشم راهنمایی کنید
توسط
سلام.کسانی که تا انتهای بهمن ۱۴۰۰ شروع بکار شدن تبدیل وضعیت میشن بالاخره یا نه؟
0 امتیاز
توسط
سلام. آیا شامل فرزندان رزمنده هم می‌شود؟
توسط
بله شامل شما میشه .
توسط
پاسخ ماه که بدون ازمون وارد شدیم وداریم به صورت شرکتی کار میکنیم چی
توسط
سلام پدر من جانباز ۱۵٪ شیمیایی و ۳ ماه سابقه حضور در جبهه داشته بصورت پیمانکاری ۲۰ سال سابقه کار داره در شرکت نقت آیا مشمول بند واو میشه؟
توسط
شما مشمول بند دال هستید سریعا مدارک مثبته را به منابع انسانیتون تحویل بدید
توسط
باسلام برادرشهیدهستم تبدیل وضعیت شامل میشه
0 امتیاز
توسط
دوستان تبریک شورای نگهبان تایید کرد
توسط
مگه چه فرقی میکنه که فرد چند ماه جبهه وایثارگری داشته مهمه که فرد داوطلبانه جان برکف برای دفاع از میهمنش رفته تازه مدت مرخصی و.. رو هم که از مدت داوطلبی کم میکنند
توسط
انشالله هرچه زودتر وضعیت نیروهای شرکتی هم مشخص شه
توسط
رزمندگانی که پاکسازی میادین مین را انجام داده اند و با سربازان دشمن در زیر خاک دست و پنجه نرم کرده اند بعد از قطعنامه میتوانند از مزایای تبدیل وضعیت استفاده کنند
توسط
خیر شامل شما نمیشه!!برلی همسر و فرزندان حداقل دوازده ماه جبهه،لازمه برای،خود رزمنده شش،ماه
توسط
سلام من تازه شرکتی شدم
پدرم ۲۰ درصد جانبازی داره ۵ماه جبهه ایا شامل من میشه
0 امتیاز
توسط
سلام من همسر ایثارگری که 8 ماه در جبهه بوده ایا به من تعلق می گیرد
توسط
بله شامل میشه صدرصد پیگیری کنین
توسط
۶ماه جبهه داوطلبانه
 اگر وظیفه یا کادر هم بودن ۳چهارمش محاسبه میشه
توسط
سلام ایا این بخشنامه به تامین اجتمایی ابلاغ شده یاخیر چون من فرزند جنباز۶۰٪وآزاده هستم ۹۷ماه آذاده ایاشامل منم میشه
توسط
آیا این طرح شامل تمام کسانی میشه که از زمان شروع جنگ تا آتش بس که فکر کنم 68 بود خدمت سربازی را گذرانده یا بعضی مناطق شاملش نمیشه
توسط
پدر من 13ماه منظقه بوده داوطلب..آیا من که دوازده سال نیروی دخانیات هستم شرکتی(حجمی )شامل من میشه
0 امتیاز
توسط
سلام.بنده از سال 90 قراردادی یکی از شرکتهای زیرنظر صندوق بازنشتگی کشوری هستم.آیا این تبدیل وضعیت شامل شرکتهای زیر نظر صندوق بازنشستگی هم می شود؟
توسط
خیر جانم ،برای موظفی ها فقط سه چهارم جبهه،داوطلبانه محسوب می گردد،که برای استخدام فرزندانشان،باید دوازده ماه جبهه داوطلبانه داشته باشند یعنی اگه کسی سرباز یا نظامی باشه برای استخدام فرزندان وهمسر و استفاده از سهمیه شانزده ماه جبهه،لازمه،ولی برای بسیجیان دوازده ماه!!!و برای استخدام فرد رزمنده شش،ماه ،!!!زیر دوازده ماه،جبهه،داوطلبانه هیچ امتیازی برای خانواده ندارد!!!تازه دوازده ماه هم باید داوطلبانه باشد،نه سربازی،یا طرف ارتشی،یا پاسدار باشه،،اگه باشه!!!؟؟سابقه رو ضربدر سه چهارم می کنند،،و سه چهارم داوطلبانه محسوب می گردد،مثلا دوازده ماه،جبهه اجباری،،نه ماهش داوطلبانه وسه،ماه موظفی محسوب می گردد،!!برای خانواده حتنا داوطلبانه باید بالای دوازده باشه!!یا اگه پدر نظامی بوده باشه،بالای شانزده ماه که دوازده ماه داوطلبانه و چهار ماه موظفی طبق بخشنامه ایثارگران تلقی می گردد!!!بقیه دو ماه ،سه ماه،و‌..‌.هیچ امتیازی نداره،تازه دوازده ماه حضور مستمر،نه دوماه اول جنگ دو ماه آخر و.....!!!برای خانواده امتیاز است،ولی برای خود رزمنده اگه نظامی هست که تو درجه حساب شده وحقوق،و اگه سرباز بوده،،سه چهارم داوطلبانه حساب میشه و مدت شش ماه،داوطلبانه حداقل نیازه!!ولی برای خانواده دوازده ماه
توسط
داداش من پدرم پاسدار بود و ۲۸ ماه جبهه داره، شامل این قانون میشم؟
توسط
نمایش از نو
سلام من از سال نودو سه تو بیمارستان امام در قسمت تأسیسات به صورت شرکتی کار میکنم که هر سال شرکت ها عوض میشن و پدر من پانزده ماه و بیستو چهار روز جبهه داره الان شش روز از شانزده ماه کم میشه تکلیف این چی میشه آیا شامل من میشه یا بخاطر شش روز میمونه؟
توسط
میخواستم ببینم این پاسخ شما بر اساس کدوم قانونه و اگه ممکنه دقیقا راهنمایی بفرمایید
توسط
سلام پالایشگاه گاز کنگان کارمیکنم پارس جنوبی دارای سابقه جبهه 10ماه هستم چقدر مدت زمان تارسمی بشم
0 امتیاز
توسط

سلام من فرزند ايثارگر با ٦٨ ماه جبهه داوطلبانه هستم كه الان ٦ ساله بصورت پيمانكاري حجمي مشغول به كار هستم باتوجه به اينكه سن من ٣٢ سال است و مدرك ديپلم ميتوانم تبديل وضعيت شوم

توسط
سلام ایا همسر جانباز ۱۵ درصد و۳ماه جبهه رفته شامل این طرح میشه،لطفا پاسخ بدید
توسط
کسی پاسخ داد؟ همسرتون مشمول بند واو میشه؟ اگه ممکنه پاسخ بدید چون ما هم همین شرایط رو داریم
توسط
نمایش از نو
سلام آیا دهیاران شامل این قانون میشوند
توسط
نمایش از نو
سلام من دوازده ساله دهیار هستم به صورت پاره وقت لطفا راهنمایی کنیدو پدرم هم یکسال جبهه دارن ورزمنده هستن
توسط
سلام پدرمن ۲۴ماه درجبهه به طور وظیفه درارتش خدمت کرده آیاشامل فرزندش میشه این قانون
توسط
سلام دوست عزیزپدرمن زمان شاه رفته خدمت ولی اومد دباره زمان جنگ رفت خدمتش شش ماه وده روز برای ماشامل نمیشه
توسط
سلام لطفا موانع تبدیل وضعیت ایثارگران ازقبیل ماده18و44و45مدیریت خدمات کشوری را پیگیری کنید
توسط
خیر این قانون فقط شاما دهیاران تمام وقت میشه نه پاره وقت

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 893 بازدید
...