0 امتیاز
347 بازدید
در بیمه خودرو و دیه توسط
نمایش از نو
سلام خسته نباشید. من در اثر تصادف پای راستم شکسته، خودم پزشک قانونی نرفتم ولی براساس نظربه پزشکی، پزشک قانونی این چهار مورد را نوشته و معاینه مجدد بعد از سه ماه را اعلام کرده. ۱ـ حارصه در مچ پای راست، ۲ـ حارصه در پشت درست راست، ۳ـ شکستگی خردشده قسمت انتهایی استخوان نازک نی ساق پای راست، ۴ـ شکستگی قسمت انتهایی استخوان درشت نی ساق پای راست.

البته در توضیحات تکمیلی توی پام پلاتین، پیچ و پیم هم گذاشتن، حدود ۲۵ بخیه هم پام خورده، و اینکه پزشک گفته به احتمال زیاد لنگیدن هم تا اخر عمر خواهی داشت و این احتمال درست است.

میخواستم مقدار دیه شامل را مطلع شوم لطفا پاسخ دهید، سپاسگزارم از لطفتون.

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (11.2هزار امتیاز)
پرداخت هزینه قبل از مشاوره در مورد سوالات دیه به مبلغ 55 هزار تومان به شماره کارت 5892101342502727 و تماس با شماره های 09148744369-09357274935 مشاوره حقوقی و تخصصی آنلاین.برگه پزشک قانونی در مورد محاسبه دیه ،اشکالات، اعتراضات،رای دادگاه و ... را می توانید از روبیکا،ایتا،واتساپ،بله و یا هر وسیله ارتباطاتی دیگر به شماره همراه اول ارسال نمایید و در اسرع وقت به صورت دقیق محاسبه و ارسال می گردد و بعد از ارسال می توانید تماس گرفته و از 20 دقیقه مشاوره رایگان حقوقی هم برخوردار باشید.قبل از مشاوره هزینه را واریز و پیام یا فیش واریز ی را ارسال نمایید. جواب به زبان خودتان ترکی،فارسی،لری،انگلیسی امکان پذیر می باشد.
...