0 امتیاز
1.9هزار بازدید
در قوانین و مقررات ایثارگران توسط

سلام. آیا آزادگان با محاسبه دو برابر شدن سنوات دوره اسارت حداکثر می توانند ۳۵ سال سنوات داشته باشند یا اینکه علاوه بر ۳۵ سال سابقه، سنوات اسارت آنها هم در دو ضرب و با ۳۵ جمع می گردد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط

باسلام، ادامه خدمت آزادگان دارای مدرک تحصیلی لیسانس دانشگاهی و بالاتر با احتساب مجموع سنوات واقعی خدمت و عین مدت اسارت بمیزان یک برابر تا ۳۵ سال خدمت، بلامانع خواهد بود.

البته منوط به رعایت شرط سنی کمتر از ۶۵ سال خواهد بود.

توسط
پس برای این افراد جهت محاسبه پاداش سنوات ، آیا نهایتا ۳۵ سال محاسبه می گردد؟ یعنی عین مدت اسارت بعلاوه سنوات واقعی تا ۳۵ و  یا مدت اسارت ضربدر دو بعلاوه سنوات واقعی تا ۳۵ سال؟
توسط
با سلام،
مطابق مفاد ماده (۱۰۷) قانون مدیریت خدمات کشوری به کارمندانی که بازنشسته میشوند به ازای هر سال«خدمت»، یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر(تاسی سال) به اضافه وجوه مربوط به مرخصی های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.
توسط
سلام لطفا به استناد بند قانون پاسخ فرمائید چون ادارات با متن بند قانونی و شماره بخشنامه قانع میشوند
توسط
سلام با احترام لطفا بفرمائید آزادگان با یک برابر خدمت برای باز نشستگی می توانند خدمت کنند به استناد کدام بخشنامه  و قانون است
توسط
سلام ممنون از پاسخ شما ، ولی ادارات توجه ای ندارند و کل سنوات با احتساب دو برابر شدن سنوات اسارت را در  حکم باز نشستگی منظور و حکم بازنشستکی صادر می کنند و حواله می دهند به شکایت به دیوان عدالت اداری پس برای رفع ابهام شماره بخشنامه و اشاره قانون را ذکر فرمائید
سوال شده ژان 30, 2021 در قوانین و مقررات ایثارگران توسط بی نام ادامه خدمت آزادگان

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 3.0هزار بازدید
...