0 امتیاز
1.9هزار بازدید
در سوابق و نقل و انتقال بیمه‌ توسط
سلام اینجانب جانباز و در حال حاضر کارمند با 22 سال خدمت رسمی و دولتی هستم از صندوق بازنشستگی کشوری به استناد دستورالعمل بند خ ماده 88 قانون برنامه ششم تقاضای انتقال سوابق غیر دولتی خود را به آن صندوق نموده ام مخالفت میکنند و میگویند این قانون مربوط به انتقال سوابق دولتی است نه غیر دولتی آیا این امر صحت دارد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
با سلام ؛

متقاضیان انتقال سوابق کار از بخش خصوصی به بخش دولتی و صندوق بازنشستگی کشوری در جریان باشند که بنا بر اعلام سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس (نماینده ساری) پیشنهاد امکان انتقال سوابق خصوصی از هر سازمان و یا شرکت خصوصی به صندوقهای دولتی مثل صندوق بازنشستگی کشوری به هر میزان سنوات بلامانع است.  طبق مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، این طرح در مرداد ماه ۱۴۰۰ نهایی و به تصویب رسید و به هیات رئیسه مجلس ارسال گردید و هیات رئیسه نیز اعلام وصول کرد تا برای بررسی در صحن علنی مجلس به رای کلیه نمایندگان گذاشته شده و پس از تصویب آن در صحن علنی ، جهت تایید به شورای نگهبان ارسال گردد و در نهایت جهت ابلاغ به دولت مسیر نهایی خود را طی کند.

در جزئیات این طرح اشاره شده است که انتقال کلیه سوابق خصوصی کارمندان و کارگران اعم از صندوق تامین اجتماعی و سایر صندوقهای خصوصی به صندوقهای دولتی مثل صندوق  بازنشستگیکشوری، صندوق بازنشستگی بانکها، صندوق بازنشستگی نفت و . . .  به هر میزان سنوات بلامانع است و تنها با درخواست متقاضی این امر میسر خواهد بود. ضمنا  هزینه انتقال را یا صندوق مبدا به صندوق مقصد می پردازد و یا شخص متقاضی باید مبلغ مابه التفاوت را بپردازد که احتمالآ امکان پرداخت اقساط آن توسط کارمند و یا کارگر  نیز وجود خواهد داشت.

حال باید بعد از تایید کابینه جدید دولت آقای دکتر رئیسی ، منتظر بررسی طرح مورد نظر که در دستور کار مجلس قرار دارد بمانیم تا روال خود را طی کند.

متقاضیان می توانند آخرین اخبار مربوط به این طرح را از کمیسیون اجتماعی مجلس جویا شوند.
توسط
نمایش از نو
یعنی خدا میکنه تو دل آقای جنتی وشورای نگهبان بزاره و دولت آقای دکتر ریسی ای ن طرح تصویب بشه وهرچه زودتر قانون بشه انشالله
توسط
سلام پس چرا دستگاه دولتی از پذیرش سنوات خصوصی اجتناب  می کنند ؟

سوالات مشابه

...