باسلام
بنده در تاریخ ۱۴۰۴/۷/۸ که کارمند رسمی سازمان بنادر و دریانوردی بودم بازنشست شدم.اولین حکمی که امسال زدن ۳۰ درصد افزایش متناسب را به غیر از من بازنشسته سال گذسته، برای همه بازنشستگان اعمال کردند.
دلیل اینکه این متناسب سازی شامل من بازنشسته یکسال پیش نمیشه چیه؟
باتشکر