0 امتیاز
39 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، جناب آقای استاد دکتر مسعود پزشکیان

سلام علیکم :

بنده در این مدت ۵ ماه و ۱۳ روز است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و فیش حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

4 پاسخ

0 امتیاز
توسط

۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴

 با توجه به اسناد و مدارک، 33 سال، 5 ماه و 6 روز سابقه بیمه دارم ولی متأسفانه بیمه تأمین اجتماعی در اسفند ماه 1402 به صورت غیر قانونی حقوق و سایر مزایا بنده را کم کرده است! پیگیری‌ها هم تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. از مسئولان امر با توجه به ارسال مدارک و ثبت شماره شناسه 4695 و 4696 در سازمان مرکزی بیمه ‌تأمین اجتماعی درخواست رسیدگی دارم.

0 امتیاز
توسط

بیش از 4 ماه و 14 روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟

درخواست رسیدگی دارم.

کد ملی: 1531439901

0 امتیاز
قبل توسط

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود

جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین

باسلام

در این مدت ۵ ماه و ۲۴ روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟ و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

با توجه به اسناد و مدارک، ۳۳ سال، ۵ ماه و ۶ روز سابقه بیمه دارم ولی متأسفانه بیمه تأمین اجتماعی در اسفند ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی حقوق و سایر مزایا بنده را کم کرده است! پیگیری‌ها هم تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. از مسئولان امر با توجه به ارسال مدارک و ثبت شماره شناسه ۴۶۹۵ و ۴۶۹۶ در سازمان مرکزی بیمه ‌تأمین اجتماعی درخواست رسیدگی دارم.

بیش از ۴ ماه و ۲۴ روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟

درخواست رسیدگی دارم.

کد ملی: 

۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱

بازنشسته تأمین اجتماعی

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

بنده از اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن مستمر حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و در فیش حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ و هم فیش حقوق فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد ماه سال ۱۴۰۳در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال 1402 تاکنون مبلغ 85،864،926 ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: 1531439901

و متاسفانه در این مدت 6 ماه است هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
...