0 امتیاز
43 بازدید
قبل در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
تجمع بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌ها‌ی مختلف
 

بازنشستگان مخابرات ایران در اعتراض به عدم تحقق مطالبات خود در استان‌های مختلف تجمع کردند.

تجمع بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌ها‌ی مختلف

به گزارش ایلنا، بازنشستگان مخابرات ایران صبح امروز، دوشنبه، ۱ مردادماه، در استان‌های اردبیل، هرمزگان، آذربایجان غربی، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان، اصفهان، خوزستان، تهران، لرستان و دیگر استان‌ها تجمع کردند. 

 

اجرای آیین‌نامه ۸۹ تأمین اجتماعی، اجرای عادلانه‌ی همسان‌سازی حقوق، اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۳ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، پرداخت رفاهیات و رفع مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی و کاهش سهم بازنشستگان از مبلغ بیمه تکمیلی به روال قبل، از مطالبات این بازنشستگان است.

7 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط

امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳هست  که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

0 امتیاز
قبل توسط

  سلام وعرض ادب  بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .  مجید سلطانی را از مخابرات ایران اخراج کنید و دولت هم رسما باید از بازنشستگان مخابرات عذرخواهی کند.   اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

به گزارش پایگاه خبری میزان به طور رسما اعلام کرده است که سود سهام مخابرات ایران اخابر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟ و کسی هم متأسفانه در بورس، شرکت مخابرات ایران و… پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

سلام. من ۷۶،۵۰۰ هزارسهم سهام اخابر مخابرات دارم واسش سود اومده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ مبلغ ۸۴۱،۵۰۰ ریال یعنی پول یه ساندویچ هم نیست

بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

0 امتیاز
قبل توسط

76500 هزار سهم و هر سهم 11 ریال و اریز مبلغ 841500 ریال در تاریخ 1402/06/20 سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.

0 امتیاز
قبل توسط

 هنوز بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ برای بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت نشده است لطفا اطلاع رسانی کنید کی پرداخت میشه سوال اینجاست آیا قرار است که در شورای امنیت قطعنامه صادر کند

0 امتیاز
قبل توسط

 امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس و… در این مورد به کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات توصیح و پاسخ به دهند در آمد و بودجه شرکت مخابرات در کجا خرج و هزینه می شود.

...