ضرب‌الاجل ثبت اطلاعات کارکنان آموزش و پرورش (از جمله نیروهای حق التدریس آزاد) در پاکنا

اعلام سررسید ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان وزارت آموزش و پرورش (از جمله نیروهای حق التدریس آزاد) در پاکنا (بخشنامه شماره ۳۴/۷۱۰ مورخ ۵/۸/۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش)

مدیر کل محترم آموش و پرورش استان

ضمن ابلاغ تصویب‌نامه شماره ۷۷۰۹۸/ت۵۹۲۳۴هـ مورخ ۲۱/۷/۱۴۰۰ هیأت وزیران و ارسال تصویر نامه شماره ۷۶۶۲۵/۵۹۲۳۴ مورخ ۲۱/۷/۱۴۰۰ دبیر محترم هیأت دولت اعلام می‌دارد:

۱- اشتغال به کار مشمولین بندهای ۱/۸ و ۱/۹ شیوه‌نامه شماره ۱۶۰۱۵۰ مورخ ۲/۹/۱۳۹۸ که در آزمون داخلی مورخ ۱/۵/۱۴۰۰ نمره قبولی را کسب ننموده اند، در صورت نیاز به خدمات افراد مورد نظر و استمرار خدمت آنها به صورت حق التدریس آزاد صرفاً در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ مجاز است.

۲- در اجرای بند «الف» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تمامی سازمان‌های وابسته به وزارت موظفند نسبت به ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص)، کارگری و سایر کارکنان (از جمله نیروهای حق التدریس آزاد) که بر اساس ضوابط و مقررات و به موجب حکم یا قرارداد مقام صلاحیت دار به خدمت پذیرفته شده یا می‌شوند در سامانه پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) اقدام و گزارش عملکرد خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰/۸/۱۴۰۰ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری ارسال نمایند.

سعید عسکری- سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع

نامه شماره ۷۶۶۲۵/۵۹۲۳۴ مورخ ۲۱/۷/۱۴۰۰ دبیر هیئت دولت

جناب آقای کاظمی

سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش

با سلام پیشنهاد شماره ۱۱۵۷۹۸ مورخ ۱۲/۷/۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش در خصوص اصلاح ماده (۶) اصلاحی آِیین نامه اجرایی بند (۳) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش موضوع تصویبنامه شماره ۷۵۱۹۵/ت۵۸۰۱۹هـ مورخ ۵/۷/۱۳۹۹، در جلسه ۱۸/۷/۱۴۰۰ هیئت وزیران مطرح و ضمن تصویب با اصلاح، مقرر شد:

وزارت آموزش و پرورش با فوریت گزارش نحوه اجرای بند (۲) ماده (۴) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موضوع تصویبنامه شماره ۱۰۶۷۴/ت۵۸۶۸۰هـ مورخ ۴/۲/۱۴۰۰ را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارایه کند.

حسین سیمایی صراف- دبیر هیئت دولت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments