آزمون تعیین صلاحیت
مجموعه طرح‌ها و لوایح

لایحه افزایش مجدد حقوق ۱۴۰۱ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری

لایحه افزایش مجدد حقوق ۱۴۰۱ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری+ فایل pdf

لایحه افزایش مجدد حقوق ۱۴۰۱ کارکنان و بازنشستگان

نامه شماره ۱۲۱۵۳۶/۶۰۲۵۷ مورخ ۱۱/۷/۱۴۰۱

جناب آقای دکتر قالیباف
رییس محترم مجلس شورای اسلامی

لایحه “متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری” که به پیشنهاد سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور با قید دو فوریت در جلسه ۶/۷/۱۴۰۱ هیئت وزیران به تصویب رسیده است، برای انجام تشریفات قانونی به پیوست تقدیم می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی- رییس‌جمهور

دانلود فایل pdf لایحه متناسب‌سازی حقوق

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

40 دیدگاه

  1. اصول علمی جبران خدمت یا حقوق به عوامل زیادی مثل تخصص ،،، سابقه ،،،، تحصیلات ،،، سختی کار ،،، سن …….
    .. و بخصوص تورم و سبد هزینه زندگی دارد .

    لطفا از تعداد کافی متخصص کشوری مشورت بگیرید …. اخه یکسانی تنها که عدالت نیست … مثل این که معلم به همه نمره مساوی بدهد…یکسانی کف حقوق متناسب هزینه زندگی خوب و تفاوت بیش از حد بی عدالتی است اما تفاوت معقول از فرار مغزه جلوگیری می کند و ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر

  2. ببخشید چرا دربند 4 به اداراتی که فوق العاده ویژه آنها خیلی وقت پیش بیشتراز35 درصد یعنی 50 درصد فوق العاده می گرفتند ومی گیرند اصلا هیچ اشاره ای نشده است فلذا اگر بناباشد کارکنانی که 21 درصد می گرفتند حداکثر 35 درصد بگیرند آیا واقعا عدالت درپرداخت هست که بازهم برخی خاص ونزدیک به مسئولین تصمیم گیر 50 درصد باقی بمانند وبقیه هم حق نداشته باشند از35 درصد بیشتر بگیرند ؟؟!!

  3. کاش حقوق باطن نمایندگان هم اعلام شود میلیاردها خرج تبلیغات میککند که رای بیاورند بعد برای ماهانه بیست میلیون حقوق؟؟؟

  4. بابرج ۳تمن یک زن تنها ک حقوق بازنشستگی پدرمرحومم رومیگیرم چکارمیشه کرد ۳تمن هم مادرم میگیرن من واقعا موندم ناچارم مستاجرم بیمارم وهزارمشکل دیگه بداد ما کی میرسه..

  5. آنجا که قیمت‌ها صد درصد و دویست درصد و سیصد درصد افزایش میابد و حقوقها قرار است!!! بررسی!!!!!شود و تصویب!!!!! شود و به شورای نگهبان برود!!!! تا با اسلام مغایر نباشد !!! و سپس،به مجمع تشخیص مصلحت برود که ببینند مصلحت هست یا نیست!!!!! تا بییییییییییست !!!! درصد اضافه شود !!!! آنهم در حالیکه سال ۱۴۰۱ هم رو به اتمام است !

  6. آقا ما نخواهیم ۲۰۰ تومن اضافه کنید بعد با مالیات های پیدا و پنهان و تورم دو میلیون از حسابمون کم کنید باید کی رو ببینیم ؟؟؟؟

  7. در حال حاضر حقوق یک معلم با ۲۵ سال سابقه و فوق لیسانس با یک سرباز صفر متاهل برابر است یعنی هزار پله زیر خط فقر
    به داد این قشر برسید

    1. دوست من بازنشسته تامین اجتماعی است با بیست و هفت سال سایقه کار و مدرک دیپلم جدیدا حفوقش به بالای چهارده میلیون رسیده و من که بازنشسته کشوری هستم با ۳۵ سال سابقه و فوق لیسانس ده میلیون

    2. 35 درصد اضافه کردن براتون بس نبود؟ بیچاره بازنشسته کشوری که حقوقش زیر 6 تومنه این 900 تومن و حق عایله مندی و غیره به اندازه یک دهم اون افزایش شما نمیشد

  8. لطفا حقوق بازتشستگان را اضافه نکنید اونی که قراره اضافع بشه را بخقوق نمایندگان مجلس و خود هیئت دولت واریز کنید . بخدا شماها محتاجتر از همه هستید. بقول قدیمیها ازتنگی چشم فیل معلومم شد انکس که غنی تر است محتاج تراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام