1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 4.57 امتیاز(14 رای)

تکلیف دستگاه‌های استانی به تنظیم ساعات کاری در شش روز هفته (بخشنامه شماره 1597820 مورخ 6/10/1396 سازمان اداری و استخدامی کشور)

بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و استانداری‌های کشور

نظر به اینکه به استناد ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386، ساعات کار کارمندان دولت چهل و چهار ساعت در هفته تعیین شده است و به موجب تبصره (3) ماده (87) قانون مذکور، کلیه دستگاه‌های اجرایی استانی موظفند ساعات کار خود را در شش روز هفته تنظیم کنند (ستاد مرکزی دستگاه‌های اجرایی مشمول این حکم نمی‌باشند) و همچنین، به موجب دادنامه شماره 1217 مورخ 14‏/07‏/1393 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استانی در غیر از روز جمعه (که تعطیل رسمی کشور است) مغایر قوانین اعلام گردیده است، کلیه دستگاه‌های استانی مکلفند ساعات کار خود را در شش روز هفته تنظیم نمایند و استناد به مقررات اداری و استخدامی خاص که ترتیبات قانونی دیگری در این مورد مشخص نکرده باشد مجوزی بر کاهش روزهای کار در هفته نمی‌باشد. بدیهی است که موارد خاص موضوع تبصره (2) ماده (78) منوط به موافقت هیات وزیران خواهد بود.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

 

نظر خود را اضافه نمایید

ارسال نظر به عنوان مهمان

شرایط و قوانین .
    • هیچ نظری یافت نشد.