وزارت صنعت، معدن و تجارت

تعرفه خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

تعرفه خدمات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

(مصوب جلسه مورخ 10/9/1398 کمیته تنظیم بازار تعیین تعرفه سامانه تدارکات الکترونیک دولت)

در راستای اجرای رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص مرجع تعیین تعرفه کارمزد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با عنایت به اختیارات کارگروه تنظیم بازار در تعیین و تأیید نرخ کالا و خدمات بر اساس مصوبه سران محترم قوا (ابلاغیه شماره 70118 مورخ 29/5/1397) مقرر گردید:

1-7- مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شرح کاملی از سوابق و مصوبات به همراه رأی دیوان عدالت اداری تهیه و به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارسال تا ضمن توجه به نظر سازمان بازرسی کل کشور و دیوان عدالت اداری، مرجع نهایی کارشناسی قیمت که می‌بایست به تأیید کارگروه تنظیم بازار برسد، مشخص گردد.

2-7- تعرفه‌های این سامانه از تاریخ 21/3/1398 برای انواع معاملات و برای هر معامله حداکثر تا سقف 50 درصد نصاب معاملات کوچک، مطابق بند الف و ب مصوبات کمیته تنظیم بازار که نسبت به گذشته کاهشی می‌باشد (شرح پیوست) تصویب و از تاریخ 21/3/1398 به بعد لازم‌الاجرا می‌باشد. بدیهی است پس از اجرای بند 1-7 فوق و تعیین مرجع کارشناسی قیمت، تغییر (کاهش یا افزایش) تعرفه‌ها منوط به تصویب مجدد کارگروه تنظیم بازار خواهد بود.

تصمیمات پیوست:

الف) انواع معاملات

1- معاملات کوچک و متوسط: حداکثر نیم (0/5) درصد از مبلغ هر معامله

2- معاملات بزرگ، تا 5 برابر نصاب معاملات متوسط: نسبت به مازاد نصاب معاملات متوسط، حداکثر دو دهم (0.2) درصد از مبلغ هر معامله

3- معاملات بزرگ بیش از 5 برابر نصاب معاملات متوسط: نسبت به مازاد 5 برابر نصاب معاملات متوسط، حداکثر یک دهم (0.1) درصد از مبلغ هر معامله.

ب) درصد مذکور به هنگام اعلام به برنده توسط تأمین کننده کالا و خدمت و یا مزایده‌گر برنده حسب مورد به مؤسسه غیردولتی اداره‌کننده سامانه پرداخت می‌گردد.

دانلود در قالب فایل پی‌دی‌اف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام