کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

دستور رئیس‌جمهور برای اصلاح رویه اعطای تسهیلات ویژه به کارکنان بانک ها

دستور رئیس‌جمهور برای اصلاح رویه اعطای تسهیلات ویژه به کارکنان بانک ها

شناسنامه قانون- رئیس شورای اطلاع‌رسانی از دستور آیت‌الله رئیسی در جلسه امروز هیأت دولت برای اصلاح یک رویه ناعادلانه بانکی در خصوص اعطای تسهیلات ویژه به کارکنان بانک ها خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از ایرنا، «سپهر خلجی» با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر عادلانه شدن پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی پس از انتشار برخی اخبار مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی گفته است «پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه باشد و نباید این احساس درجامعه ایجاد شود که هر کسی به خزانه نزدیک‌تر است، می‌تواند زودتر و بیشتر از منابع بهره ببرد».

وی افزود: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مأمور کرده چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارفی در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

بخشی از تسهیلات ویژه به کارکنان بانک ها:

تسهیلات ویژه به کارکنان بانک ها
تسهیلات ویژه به کارکنان بانک ها
شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

16 دیدگاه

  1. باسلام
    متاسفانه تو کشور ما رسانه ای میلی هست که بدون جمع آوری اطلاعات که آیا خبر درست است یا غلط شایعه ای ایجاد میکنه و به تبع اون افراد هم بدون تحقیق شروع به جو دادن به اون شایعه میکنن. بانکها در مقایسه با سایر ادارات جزو کمترین دریافتی هستن. من خودم کارمند بانک هستم با مدرک ارشد دریافتی ۹میلیون اجاره نشین و ماشین پراید. اون هم بانک ملی . واریزی اکثر سازمان هار را هم خودم دارم مشاهده میکنن و حسرت میخورم کاش جای اون ها بودم. مثلا تامین اجتماعی در ماه چیزی حدود ۴۰میلیون واریزی دارن. قوه قضائیه و امور دارایی و … که دیگه نمیشه حرفش زد .همین آموزش پرورش که اینقد می‌نالند حقوق من دو سوم حقوق اونا نمیشه. در سال هم آزادن حداقل هم درسال ۴تا وام ازدواج هم می‌خرن. ولی من کارمند بانک اجازه دریافت هیچ وامی رو ندارم . این دیدی که شما از بیرون نسبت به بانک دارین والله اشتباهه من خودم هم قبلا که بیرون بودم همین دیدگاه رو داشتم.الان که اومدم هیچ خبری نیس.

  2. تعداد کارمندان شاغل بانک ملی بالاتر از چهل هزار نفره ، نهصدوهفت هزار میلیارد تومان را تقسیم بر چهل هزار کن میشه عدد دویست و بيست و شش میلیون وهفتصدو پنجاه هزار تومان، خب حالا یه نفر غیر بانکی چقدر وام مسکن میتونه بگیره ، بله وام مسکن دویست و بيست میلیون تومان ، حالا در کمال ادب لطف کن حداقل از این به بعد خبرهایی رو که منتشر میکنی اول مطالعه کن بعد منتشر کن تابا آبروی قشر خاصی بازی نشه.

  3. هر سازمانی برای کارکنان خود امکانات رفاهی خاصی دارد بالفرض در آموزش و پرورش برا حدود ۶ ماهی که تعطیل هستند حقوق پرداخت می کنند یا تعاونی های مسکن و … دارند و یا شرکت های معدنی مس و فولاد و سنگ آهن و… بسته های ویژه معیشتی و حقوق بالا و تسهیلات ارزان قیمت چند صد میلیونی و… دارند و… بانک‌ها هم قاعدتا برای کارکنانشان تسهیلاتی در نظر می گیرند

    1. بله

      آموزش پرورش با آنهمه تعطیلات حکم حقوقی 22میلیون تومان یا بهتر ه بگیم حکم 44میلیون چون شش ماه تعطیل مطلقند
      و کارمندان بانک نیز امتیازات بیش از حد
      ولی کارمندان شرکت ملی پست با بیشترین زحمت و بدون تعطیل نه مانند بانک ها تسهیلات میلیاردی دارند و نه مانند فرهنگیان همیشه تعطیل حکم حقوق نجومی ؟؟؟؟؟!!!!

      حداکثر تسهیلات کارمندان پست هر سه یکبار حدود 30میلیون تومان
      و حکم حقوقیشان نصف بانک ها و فرهنگیان دائم التعطیل است ؟؟؟؟!!!!

      و مرخصی کارمندان پست حداکثر چند روز در سال ؟؟؟؟!!!!
      و تعطیلات رسمی کارمندان پست موزعین 7روز در سال ؟؟؟؟!!!
      حداکثر اضافه کار اکثر کارمندان پست حداکثر 15ساعت در ماه ؟؟؟؟!!!
      بدون داشتن حق شیفت جمعه ها ؟؟؟؟!!!

      آیا این همه بی عدالتی جنایت در حق کارمندان ضعیف پست نیست ؟؟؟!!!

      آیا این بی عدالتی محض دولت عدالت محور و جهادی نیست ؟؟؟!!!

      علت این آپارتاید چیست جناب رییس جمهور عدالت محور؟؟؟؟؟!!!

    2. بله

      مملکتی شده ارث پدر بانکی ها و فرهنگیان و دستگاههای برخودار ؟؟؟؟.!!!!

      بی عدالتی وحشتناک در نظام اداری کشور
      ؟؟؟؟؟!!!!

  4. رييس بانك مركزي خودشان از بانك ملي به بانك مركزي رفته اند و اگر سوابق وامهاي ايشان آشكار شود خواهيم ديدكه كمتر از بقيه وام نگرفته اند.
    چطور قرار است ايشان اين مساله را پيگيري كنند.

  5. تازه اينجا فقط اسم از وام آورده شده و هيچ توضيحي درمورد اينكه وامهايي كه به خودشون داده مي شود چه كارمزدهاي كمي دارد هيچ گفته نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام