آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پرداخت های میلیونی در قالب رفاهیات مجددا در سقف حداکثر حقوق کارکنان دولت قرار گرفت

پرداخت های میلیونی در قالب رفاهیات مجددا در سقف حداکثر حقوق کارکنان دولت قرار گرفت

شناسنامه قانون- عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم این کمیسیون موضوع رفاهیات در بند (د) تبصره ۱۲ لایحه بودجه که به موضوع حداکثر سقف دریافتی اشاره داشت، اصلاح و از پرداختی‌های خارج از عرف میلیونی ممانعت شد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به بررسی مواد ارجاعی لایحه قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه امشب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بند (د) تبصره ۱۲ لایحه بودجه مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. آوردن عبارت رفاهیات در این بند بدین معنا بود که بانک‌ها و شرکت‌های دولتی می‌توانستند خارج از عرف و بالاتر از سقف پرداختی اقدام به دادن پاداش‌های میلیونی در قالب رفاهیات کنند، این در حالی است که در برخی از دستگاه‌ها یک میلیون تومان هم به کارمندانشان پاداش داده نمی‌شود.

وی افزود: براساس پیشنهاد یکی از نمایندگان در جریان بررسی این بند در مجلس، مطرح شد که رفاهیات جدای از سقف حداکثر حقوق دریافتی باشد و موضوع رفاهیات از سقف حقوق پرداختی جدا شود که این بند برای رفع ابهام و بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق بازگشت و امشب در جلسه کمیسیون تلفیق با موافقت نمایندگان عضو این کمیسیون این عبارت در بند (د) اصلاح شد و به سقف حقوق پرداختی بازگشت که برای بررسی و رأی گیری به صحن بازمی‌گردد.

وی تأکید کرد: همچنین در جریان این بند تأکید شد که مجموع سقف حداکثر دریافتی و مجموع همه جهات آن از جمله رفاهیات در شرکت‌های دولتی و در دولت باید زیر سقف ۵۵ میلیون تومان باشد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

2 دیدگاه

  1. ممکن است بررسی کنید ببینید چرا مجلس برای سقف حقوق واژه دریافتی خالص را تصویب می کند ولی برای حداقل حقوق دریافتی خالص لحاظ نمیشود؟؟؟
    برخی مدیران و کارمندان ماهانه بیش از هفتاد میلیون تومان بابت خرید از شرکت تعاونی و اقساط وام های کلان کسورات دارند ولی جزء حداکثر حقوقشان محسوب نمیشود چون در قانون آمده خالص دریافتی
    ؟؟؟؟؟

  2. متاسفیم ازمدیری که وقتی ازاو می پرسند، جناب مدیر مبلغ رفاه شما چرا باید 10 برابر کارمندان زیر مجموعه خودتان باشد؟؟!! ایشان با پوزخندی ناباورانه می گوید : بایدهم اینگونه باشد چون قیمت پرتغالی که من میخورم با قیمت پرتغالی که شما می خورید بسیارمتفاوت است . بلی این هست همان شمع بیت المال مولایمان علی ع ویا تقسیم غنایم جنگ وجریان برادر مولاعلی به برادرنابینایش عقیل، که خیلی وقتها مدیران دستگاههای اداری ما ازریشه عقایدپاک وگرانبهایمان فاصله گرفته اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام