آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

طرح ساماندهی کارکنان دولت در اسرع وقت در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد

طرح ساماندهی کارکنان دولت در اسرع وقت در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد

نایب رئیس مجلس گفت: جلسات متعددی پیرامون بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت برگزار شده و این طرح در اسرع وقت در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش شناسنامه قانون، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رئیسه مجلس، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از موضوعات اضطراری است که با ۱۹۴ رأی در مجلس جزو اولویت‌ها مشخص شده و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف این موضوع کار بزرگی در مجلس انقلابی خواهد بود و خواهشمندیم آن را در دستور هفته جاری مجلس قرار دهید.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم که دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: جلسات متعددی پیرامون بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون برگزار شده و گزارش آن اخیراً به هیأت رئیسه داده شده که در اسرع وقت در دستور کار قرار می‌گیرد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

2 دیدگاه

  1. بنده به نوبه خود 6 ، 7 سال است که به صورت نیروهای حجمی برای سازمان زندانها کار میکنیم، باید خدمتتان عرض کنم ماها هم در همین مملکت بزرگ شدیم، درس خواندیم و مدرک گرفتیم… در دبستانها ، مدارس، دبیرستانها و دانشگاههای همین کشور! دقیقا مثل مابقی نیروهای دولتی. اما متاسفانه به معنای واقعی از ماها بعنوان بردگان جمهوری اسلامی کار میکشند… این درد را باید به چه کسی بگوییم؟
    ولله بخدا ماها هم زن و بچه داریم… مستاجریم… زیر فشارهای کمر شکن این گرانی ها دیگه نمیتونیم دوام بیاریم.

  2. سلام و عرض ادب
    من ا 8 سال هست که در قالب خرید خدمات مشاوره و به صورت حجمی و بدون بیمه و یا هرگونه مزایایی دقیقا با قوانین یک کارمند و با حجم کار بسیار بیشتر در ارگان دولتی و اداره کل مشغول کار هستم . تو این سال ها همیشه با تهدید هایی مثل نبود اعتبار و …. مواجه هستیم . جایی ازمون گواهی اشتغال بخواد نمیتونیم بگیم ….. نه گواهی اشتغالی ، مهم تر از همه نه بیمه ای، هیچوقت نفهمیدم این عیدی که میگن یعنی چه، اضافه کار چیه و …… اسمی کارمند دولت هستم .گاهی شرکتی پیدا میشد و مدتی در قالب شرکت و ……
    یعنی میشه این وضعیت تموم بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام