اخبار اداری و استخدامی

همسانسازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

شناسنامه قانون- رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در نشست شورای اداری شهرستان بناب به تشریح اقدامات این کمیسیون در حمایت از بازنشستگان و کارکنان پرداخت.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی پس از بازدید از بخش های مختلف شهرستان بناب با حضور در نشست شورای اداری این منطقه گفت: کمیسیون اجتماعی مشکلات تمام اقشار جامعه در سراسر کشور را پیگیری می کند بنابراین هر زمان که نیاز باشد آماده همکاری برای رفع مشکلات حوزه اجتماعی این منطقه هستیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت مکلف است همسان‌سازی حقوق‌ها را اجرا کند بنابراین علل عدم اجرای این مهم را باید مورد بررسی قرار داد که هم از طریق کمیسیون اجتماعی و هم فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی مجلس پیگیری خواهیم کرد. ضمن اینکه لازم است دولت دیدگاه ها و محاسبات خود در این زمینه متناسب با نرخ تورم به مجلس ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه بررسی برنامه هفتم توسعه قرار داریم و قطعا مطالبات بازنشستگان که قشری زحمتکش هستند را به منظور تامین رفاه آنها در قالب برنامه هفتم پیگیری خواهیم کرد.

عیسی‌زاده با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی و اعتیاد به عنوان دو آسیب اجتماعی در کشور، تصریح کرد: ما قوانین مترقی در حوزه مقابله با اعتیاد و تبعات ناشی از آن داریم که باید به طور دقیق اجرا شوند، همچنین بررسی لایحه تامین امنیت زنان نیز به منظور حمایت از این قشر در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

وی اظهار کرد: هفته گذشته در سفر به استان فارس از رییس صندوق بازنشستگی قول گرفتیم که شرایط بهره‌مندی بازنشستگان از هتل‌های زیرمجموعه این صندوق را دو بار در سال برای بازنشستگان فراهم کند و در این راستا به بازنشستگان این منطقه هم قول می‌دهیم که خانه امید را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از دیگر موضوعاتی است که به منظور تبدیل آن به قانون به طور جدی پیگیری می کنیم و تنها تامین منابع مالی در این زمینه محل اختلاف بین مجلس و دولت بوده که البته از نظر ما در مجلس مشکلی در آن وجود ندارد چرا که درحال حاضر این عزیزان حقوق‌بگیر همین دستگاه‌ها هستند و قطعا راهکاری برای ایجاد توافق نظر و رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مسئولان باید دلایل وجود تمام مشکلات و اقداماتی که در جهت رفع آنها ارائه می‌شود را شفاف با مردم در میان بگذارند و در کنار مردم باشند، کما اینکه رییس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم برای بررسی مشکلات به صورت میدانی در بین مردم حضور می‌یابند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

6 دیدگاه

  1. آخه مگه چی می شود که یک بار از اجرای همسان‌سازی بگویید چقدر وعده و وعید به خدا بازنشستگان خسته شدن از این دوره به دوره بعد از این سال به اون سال وآله خسته شدیم

  2. حال که رتبه بندی اجرا شده دیگه چرا برای همسان‌سازی امروز و فردا می کنید همسان‌سازی بازنشستگان باید اجرا و از مهر ۱۴۰۰ پرداخت شود

    1. این طرح ساماندهی یعنی مهر تایید بر رانت ،رانتخواری ،سفارش و سفارش بازی !!!!!

      چرا باید افرادی که بدون آزمون و فقط بواسطه رانت استخدام شده اند تبدیل وضعیت شوند ؟؟؟!!!
      پس افراد نخبه ای که چنین رانتی را ندارد و پشت در ادارات مانده اند چه گناهی کرده اند که استخدام نمی شوند

      1. جناب ماها عمرمون و گزاشتیم تحقیرها شدیم فرصتها از دست دادیم با حداقل حقوق با مدرک لیسانس نزدیک به ۲۰ سال سابقه خجالت زن و بچمون و داریم ۵ ساله یک مسافرت نرفتیم به خاطر حداقل حقوق کارگری دهم برج پول یک بستنی برا بچمون تو جیبمون نیست بعد ۲۰ سال نمیدونیم فردا هستیم یا نه؟ چیز زیادیست که میخایم چند سال ته خدمتمون به حق و حقوقمون برسیم یا الان من با شما به طور برابر رقابت کنم و محاسبه بشه به نظرتون دور از عدالت نیست درضمن من ۱۹ سال پیش ازمون دادیم برای همین شرکتی که انشالله ریشش کنده بشه . دلم میخاد شمایی که راحت قضاوت میکنید بیاید سرکار ببینیم میتونید ده سال حالا بیشتر نه با این شرایط بمونی و چیزی نگی و بهره وری داشته باشی .ولله کار نمیکنی مثل خیلیا که اون موقع همراه من وارد شدن و ول کردن رفتند

    1. حالا فعلا اونهایی که به اندازه سن یک نخبه کار کردن و تجربه دارند و یک نخبه هم باید تا ۵ سال تجربه کسب کنه تا تو کار نمونه مرحله بعد.لطفا .پیر شدیم به خدا با ۲۰ سال سابقه ۶/۸۰۰ظلم هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام