آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

حداقل قانون کار به عنوان پاداش کارکنان تمام وقت شورای حل اختلاف در سال ۱۴۰۲/ حل مشکل حقوق کارکنان تعزیرات و برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی

پیگیری وضعیت حقوق کارکنان تعزیرات و شورای حل اختلاف/ حداقل قانون کار به عنوان پاداش برای کارکنان تمام وقت شورای حل اختلاف در سال ۱۴۰۲

شناسنامه قانون- در راستای دستور رئیس‌جمهوری به وزرا، معاونان و مدیران دولتی به‌منظور پاسخگویی برخط به مطالبات مردمی، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، در برنامه هفتگی «پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی» امروز چهارشنبه (۲۳ آذرماه) شرکت کرد و اعلام کرد: «آقای رییس جمهور دستور داده و ریاست قوه قضاییه هم پیگیر است و ان شاالله مجلس کمک‌می کند تا ما بتوانیم در سال ۱۴۰۲ حداقل قانون کار را به عنوان پاداش برای کارکنان تمام وقت شورای حل اختلاف در نظر گیریم.»

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر) با حضور در محل استقرار سامانه نظارتی ۶۱۳۳ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی مطالبات، درخواست‌ها و شکایات مردمی در حوزه وظایف و اختیارات وزارت دادگستری بود.

افزایش پاداش کارکنان تمام وقت شورای حل اختلاف

یکی از شهروندان درباره حقوق و پرداختی‌های شاغلان در شوراهای حل اختلاف گله کرد که وزیر دادگستری گفت: تلاش می کنیم برای سال آینده برای افرادی که به صورت تمام وقت در شورای حل اختلاف کار می کنند حداقل قانون کار تحت عنوان پاداش را پرداخت کنیم.

وی افزود: آقای رییس جمهور دستور داده و ریاست قوه قضاییه هم پیگیر است و ان شاالله مجلس کمک‌می کند تا ما بتوانیم در سال ۱۴۰۲ حداقل قانون کار را به عنوان پاداش برای کارکنان تمام وقت شورای حل اختلاف در نظر گیریم.

گلایه کارکنان تعزیرات از حقوق و مزایای کم

یکی از شهروندان از حقوق و مزایای کارکنان تعزیرات گله کرد و گفت حقوق کارکنان تعزیرات زیر ۱۰ میلیون است که وزیر دادگستری گفت: همکاران تعزیرات زحمت زیادی دارند و نقش مهمی در تنظیم بازار دارند و ایرادات اساسی در وضعیت استخدامی کارکنان تعزیرات هست زیرا قراردادشان قدیمی است. ما پیگیر هستیم و در سازمان اداره استخدامی وضعیتشان را مشخص می کنیم. آقای اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی هم پیگیر هستند که وضعیت آنها مشخص شود.ما تلاش کردیم که در بودجه ۱۴۰۲ کمک کنیم پرداختی های دیگر را بدهیم و احتمالا سازمان تعزیرات آزمونی برای تبدیل وضعیت ها برگزار کند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

6 دیدگاه

  1. ما ک کارمند شورای حل اختلاف یکی از شهرهای استان بوشهر هستیم ماهی یک میلیون و هشتصد میگیریم و ماه ب ماه کاهش حقوق هم داریم تازه…فک نمیکنم کسی کاری واسه ماها کنه…

  2. ما ک کارمنو شورای حل اختلاف یکی از شهرهای استان بوشهر هستیم ماهی یک میلیون و هشتصد میگیریم و ماه ب ماه کاهش حقوق هم داریم تازه…فک نمیکنم کسی کاری واسه ماها کنه…

  3. سلام
    رییس شعبه برداشتن ۴۰ نفرشون نزدیک به ۱ ساله اصلا تعیین وضعیت نشدن!! همکارم بیچاره شب و روزش شده استرس حقوقمون هم که در حد ۷ ت !! با روزی ۱۰۰تا فوش از ارباب رجوع?

  4. سلام. حقوق اکثریت معلمان هم با مدرک ارشد و دکتری با سابقه بالای ۲۰ سال زیر ۱۰ میلیون است. حقوق معلم با دکتری و سابقه زیر ۵ سال در حکم ۵۶۰۰ است که با کسورات دریافتی زیر ۴۵۰۰ می باشد.فرد دیگری با همین مدرک دکتری در دانشگاه حداقل ۵ برابر یک معلم در بدو استخدام دریافتی دارد. این شیوه پرداخت به شدت ناعادلانه سرانجام باعث ناکارآمدی نظام اداری کشور خواهد شد‌.

  5. حقوق تعزيرات خيلي پايينه برخي از همكارا تو تعزيرات با مشكل جدي مواجهن چرا سازمان اداری و استخدامی موضوع رو حل نمیکنه

  6. تو این سازمان هم مثل بقیه دستگاه ها دغدغه‌های اصلی میشه قراردادی ها چرا که اونا نور چشمی هستن و با بند پ اومدن ولی آزمونی ها همیشه در حقشون جفا شده و ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام