اخبار اداری و استخدامی

درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در اولین جلسه رسمی صحن

درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در اولین جلسه رسمی صحن

شناسنامه قانون- در جلسه روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه صحن علنی مجلس، برخی از نمایندگان مجلس مبادرت به جمع‌آوری امضا برای در اولویت قرار گرفتن طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اقدام کردند.

متن کامل نامه درخواست اولویت به شرح زیر است:

نامه درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی

هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراماً اینجانبان امضاء کنندگان ذیل متقاضی اعمال ماده (۱۰۰) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به منظور در اولویت قرار گرفتن گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت -ثبت ۲۰۰ با عنوان اصلاحی «طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران» می‌باشیم. لذا خواهشمند است دستور فرمایید در اولین جلسه رسمی صحن، بررسی طرح مذکور در دستور مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

نامه درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

17 دیدگاه

  1. سلام از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضامندم هر چه زودتر طرح ساماندهی کارکنان و کارگران دولت که در کارهای با ماهیت مستمر و دائمی تحت عناوین مختلف شرکتی – پیمانکاری- طرحی – عمرانی – موقت -89روزه -قراردادی و غیره با سوابق بعضا بیش از 15و 20 سال سابقه مشغول فعالیت هستند را لطفا تصویب نمایید و همچنین با تصویب آن ریشه فساد از بین رفته و نیروی انسانی را از دست پیمانکاران خلاص نمایید و بار مالی دولت را کاهش دهید. یا علی

  2. ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت نمایندگان ملت در خانه ملت، به این شکل نوشتم که متذکر بشم این کرسیها مال مردم هست و شما برای مدتی اونها را در اختیار دارید.بخدا تبعیض بین افراد اولین دلیل اعتراضات مردم و بهترین حربه در دست دشمن شده، چرا باید فرزند یک ایثارگر نسبت به فرزند یک فرد عادی برتری داشته باشه شاید در زمان جنگ خدمتی که یک فرد غیر ایثارگر به این کشور انجام داده بسیار بهتر و بالاتر و فرزند این شخص شایستگی بیشتری داشته باشه.فقط صرف داشتن سابقه جبهه که نمیشه تصمیم گیری کرد.بخدا با همین تبعیضها خون خیلی از خانواده ها را به جوش آوردید.نه شهدا و نه امام شهدا و خیلی از ایثارگران راضی به این کارها نیستند.این مملکت اگر مملکت امام حسین هست، غلام امام حسین و علی اکبر امام حسین چه فرقی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام