آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

بررسی سیاست های مربوط به ایثارگران جهت طرح در برنامه هفتم توسعه

سیاست های مربوط به ایثارگران جهت طرح در برنامه هفتم توسعه بررسی شد

شورای سیاست‌گذاری مشاورین دستگاه‌های اجرایی آسیب‌شناسی قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه و پیشنهاد احکام کارشناسی جهت طرح در برنامه هفتم توسعه را بررسی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل، جلسه شورای سیاست‌گذاری مشاورین دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران با میزبانی امور ایثارگران سازمان برنامه و وبودجه برگزار شد.

بنابراین گزارش‎؛ این جلسه با موضوع آسیب‌شناسی قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه و پیشنهاد احکام کارشناسی جهت طرح در برنامه هفتم توسعه با حضور جمعی از مشاوران صاحب‌نظر دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

گفقنی است؛ در این جلسه ماده ۸۶ قانون برنامه ششم توسعه درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادهای اصلاحی در این حوزه مطرح شد.

1 دیدگاه

  1. بی‌عدالتی و تبعیض در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران با محروم کردن ایثارگران کمتر از شش ماه باعث دوری ایثارگران و آحاد مردم از فرهنگ ایثارگری شده است. لطفآ اصلاح کنید.این قانون مصداق بی‌عدالتی و تبعیض است. و با برداشتن شرط حداقل شش ماه حضور در جبهه را مخصوصا برای کسانی که داوطلب در جبهه حضور داشتند حالا چه 45روز چه پنج ماه و بیست و نه روزباعث ترویج ایثارگری میشوید البته اگر واقعا خواهان ترویج ایثارگری هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام