آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

حذف شرکت های واسطه تأمین نیروی انسانی از چرخه نظام اداری و استخدامی کشور

حذف شرکت های واسطه تأمین نیروی انسانی از چرخه نظام اداری و استخدامی کشور

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن اعلام خبر نهایی شدن شور دوم طرح ساماندهی کارکنان دولت تاکید کرد که تصویب این طرح به حذف شرکت‌های واسطه تامین نیروی انسانی منتهی خواهد شد.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبر نهایی شدن گزارش شور دوم طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: این طرح امروز در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نهایی شد و گزارش آن جهت بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع داده خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم با مساعدت رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی این طرح هر چه سریعتر در دستورکار صحن علنی قرار گیرد.

حذف شرکت های واسطه تأمین نیروی انسانی

رئیس کارگروه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، تاکید کرد: محوریت طرح ساماندهی کارکنان دولت این است که بعد از تصویب آن در صحن و تایید شورای نگهبان، به حذف شرکت های واسطه تامین نیروی انسانی منتهی شده و از این به بعد این شرکت‌ها، حق هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت و از چرخه نظام اداری و استخدامی کشورحذف خواهند شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بر اساس این طرح نیروهای موجود شرکتی و عناوین مشابه نیز با لحاظ شرایطی مشخص در قالب قرارداد کار معین ساماندهی خواهند شد.

مقررات مرتبط:

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

7 دیدگاه

  1. اکثر نیروهایی که بکار گرفته شده اند حجمی وشرکتی به صورت گزینشی وآزمون بوده واز تحصیلات عالیه برخوردار هستند،سالهاباحقوقی کمتر از حداقل اداره کار و خیلی از این نیروها بدون بیمه و مرخصی ومزایا مشغول به کار بودن ….با تصویب این طرح عدالت در پرداخت وجذب نیرو برقرار خواهد شد…..

  2. عرض سلام و احترام خدمت همه نمایندگان مجلس،سپاس از همراهی شما ها….این طرح معیشت میلیون ها خانواده ایرانی است با تصویب این طرح امید به زندگی بهتر وفرزند آوری را در دل میلیونها خانواده ایرانی زنده میکنید

  3. سلام وعرض ادب
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای گودرزی وتمامی همکاران انشاالله که هرچه سریعتر این طرح به تصویب برسد که واقعا جامعه کارگری با وجود کار زیاد ودر آمد کم وفشار اقتصادی هرچه زودتر از سلطه این غول ها رها شوند

  4. باسلام من رو بعد 21سال کار در اداره برق کاشمر بصورت قراردادی به علت اعتراض قانونی از سال گذشته به بهانه اتمام قرارداد اخراجم کردند خدا از مدیران بی کفایت و بی انصاف که باعث آبرو ریزی نظام شدند نگذرد

  5. سلام وخسته نباشید خدمت مردان بزرگ اگر این کار انجام بشه بزرگترین کار کردید درحق کارگر زحمت کش بخصوص نیروهای شهرداریی خدماتی و رانندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام