اخبار اداری و استخدامی

اتمام بررسی شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس

اتمام بررسی شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از اتمام بررسی گزارش شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در این کمیسیون و ارسال آن به صحن علنی مجلس خبر داد.

حسن لطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات دستور کار امروز (دوشنبه ۱۱ مهرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که در صحن مجلس به تصویب رسیده و شور دوم آن به کمیسیون ارجاع داده شده بود مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شد که گزارش کمیسیون پیرامون شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند بعد از اعلام وصول گزارش شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن، پیشنهادات خود در رابطه با این طرح را در سامانه ثبت کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات حضور داشتند.

اتمام بررسی شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس

همچنین در این خصوص، ولی اسماعیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام خبر اتمام بررسی شور دوم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اظهار کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت که کلیات آن چهار ماه قبل تصویب شده بود طی جلسات فشرده و مکرر با حضور نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی، مرکزپژوهش‌های مجلس، و کارشناسان زبده امور استخدامی بررسی و در کمیسیون به تصویب رسید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: آخرین جلسه کمیسیون درباره بررسی این طرح امروز برگزار شد و ماده واحده و هشت تبصره ذیل ماده واحده رای نهایی را کسب کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: بدین‌ترتیب و در صورت تصویب نهایی طرح نیروهایی که قراردادهای ۲۹‌روزه و یا سه‌ماهه داشتند از امنیت شغلی برخوردار خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت یادآورشد: امروز این طرح در کمیسیون جمع‌بندی و به هیات رئیسه داده شد و امیدواریم در صحن علنی هم با رای موافق نمایندگان مواجه شود.

وی همچنین گفت: بر اساس این طرح شرکت‌های واسط بین دستگاه‌های اجرایی و نیروهای شرکتی و همچنین امضاهای طلایی حذف خواهند شد

مطالب مرتبط:

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

5 دیدگاه

  1. سلام کارگران و کارمندان سراسر کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند طرح ساماندهی را که بیش از دو سال هست صحبتش وجود دارد زودتر تصویب نمایند تا خواسته ملی تحقق یابد قشر مستضعف به حقوقشان برسند و مفسدان دستشان از بیت المال قطع شود

  2. تقاضای ماازنیروهای شرکتی این است منتظرزودهنگام طرح ساماندهی کارکنان دولت درمجلس درتبدیل وضیعت نیروهای شرکتی نباشند این طرح پیچیده برای ااین نیرووقت گیروزمانبرهزینه برسه الی پنج سال میباشدوقت نیروهای قرادادی راگرفته اند

  3. خواهشا نیروهای شرکتی منتظرتصویب این طرح نباشند این طرح سه الی پنج سال طول میکشه این موضوع هزینه برزمانبر وقت وقت نیروهای قراردادی گرفتن

  4. انشالله تصویب بشه الان ۳ماه حقوق دریافت نشده چرا نیرو رسمی و پیمانی مزایا کامل بگیرن من شرکتی ن دستمزد پرداخت شده به پیمانکار ولی میگن پول نیست خب چرا خود ادارات دستمزد نیرو پرداخت نکنن سروقت خدایی هست انشالله تصویب شدن طرح گم شدن پیمانکاران از چرخه دولت چه معنی میده تو وزارت نیرو پیمانکار آخه مگه ساخت ساز یا خرید یا لوله گزاری برا اینجور طرح ها پیمانکاران ن ادارات دولتی طرف روزیکه میاد با پراید مدل ۸۸الان سانتافا ازکجا اومد

  5. جناب آقای لطفی، طرح نقل و انتقال سوابق بیمه نیز تمام این مراحل حدود سه سال گذراند و هنوز به نتیجه نرسیده و بلاتکلیف مونده، انشاا… این طرح ساماندهی به نتیجه برسه که لااقل شاهد یک اقدام مثبت از مجلس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام