آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

حذف معلمان طرح مهر‌آفرین از رتبه‌بندی مغایر قانون است

هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس: حذف معلمان طرح مهر‌آفرین از رتبه‌بندی مغایر قانون است

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: هیأت تطبیق مصوبات با قوانین، آیین‌نامه دولت درباره حذف معلمان جذب‌شده بر اساس طرح مهر‌آفرین از رتبه‌بندی را مغایر با قانون تشخیص داد.

جبار کوچکی‌نژاد سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: هیات تطبیق مصوبات با قوانین آیین‌نامه دولت مربوط به حذف معلمان جذب‌شده بر اساس طرح مهرآفرین از رتبه‌بندی معلمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مغایر با قانون تشخیص داد.

وی افزود: بر اساس نظر هیات تطبیق مصوبات با قوانین بند مربوط به حذف معلمان طرح مهرآفرین از رتبه‌بندی باید از آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان حذف شود.

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین که حدود ۱۰۰ هزار نفر هستند و بیش از ۱۰ سال سابقه دارند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از طرح رتبه‌بندی معلمان حذف کرده بود.

مقررات مرتبط:

11 دیدگاه

  1. باسلام، چطور شده وقتی ۱۰ سال بچه مردم را دست معلمان طرح مهر آفرین دادید نیازی به آزمون نبود ولی حالا که دوزار پول میخواید بدید یاد آزمون افتادید. بچه مردم مهمه یا دوزار پول ،که بخاطر اون آزمون نگرفتید ولی بخاطر پرداخت پول آزمون می گیرید.واقعا خجالت هم خوب چیزیه.

  2. با سلام
    ما بعنوان مربی قرآن در آموزش و پرورش با آزمون حضوری و با گزینش جذب شده ایم. دوسال بصورت قرارداد کار معین مشغول تدریس بوده ایم و 8 سال هم بصورت پیمانی مشغول تدریس هستیم که متاسفانه رتبه بندی شامل ما نشده است
    لطفا رسیدگی فرمایید

  3. درود
    پرداخت علی الحساب و تغییر وضعیت و رتبه بندی حق همه ی معلمان مهر آفرین بعد از سالها زحمت و تلاش کنار دیگر همکاران هست ،خواهشا از حقوق تضعیف شده یما دفاع کنید .

  4. سلام با تشکر از پیگیری‌های بزرگواران
    علی الحساب ورتبه بندی. تبدیل وضعیت بدون آزمون حق نیروهای مهرآفرین هست
    خواهشا نگذارید حقمون پایمال بشه
    ممنون وسپاس

  5. سلام
    من ۴سال نهضت بودم
    دو سال کار معین
    ۹سال پیمانی هستم
    حالا از رتبه‌بندی حذف شدم!
    از دولت انقلابی انتظار داریم حق مارو بهمون بدهند!
    اگر حل نشه نقطه ضعفی برای شماهاست

  6. باسلام ما نیروهای نهضت سواد آموزی بودیم ودرسال۸۳ که مارا جذب کردند با آزمون استخدامی و بعد از آن هم ضمن خدمت و دوره های آموزشی برای ما برگزار کردند آیا بعد از این همه سال خدمت این انصاف هست که ما را از رتبه بندی حذف کنند؟؟

  7. با سلام
    ما جز گروه مهرآفرین هستیم که ۵سال سابقه نهصت
    سوادآموزی داریم وآزمون ومصاحبه قبل از استخدام شدن دادیم .این حق ما نیست که رتبه بندی شامل ما نشود
    خواهشا پیگیر تبدیل وضعیت وهمچنین رتبه بندی ما باشید .

  8. با سلام وسپاس از پیگیری هاتون لطفا همچنان مصرانه پیگیر احقاق حق ۶۳ هزار نیروی مهرآفرین که با آزمون ورودی وگزینش وبا سابقه های بالا به ناحق وبدون دلیل موجه از علی الحساب رتبه بندی حذف شده اند باشید…با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام