آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیام تبریک رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به مناسبت «روز کارمند»

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پیامی روز کارمند را به تمامی زحمت‌کشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش شناسنامه قانون، متن پیام تبریک دکتر میثم لطیفی به این شرح است:

باسمه‌تعالی

سرمایه انسانی؛ حیاتی‌ترین و ارزشمندترین منابع هر سازمان هستند و در صورت استفاده صحیح از توانمندی‌های این منابع، می‌تواند ضعف‌های درونی و تهدیدهای برونی سازمان را به صورت بارز، رفع نموده و قوت‌های درونی و فرصت‌های برونی را به بهترین شکلی به خدمت گیرد.

ارتقای سرمایه‌ ‌انسانی و افزایش کارایی آن، بی‌شک به افزایش بهره‌وری سازمان‌ها منجر می‌شود و تمام دستگاه‌های اجرایی برای برخورداری از عملکرد مناسب و دستیابی به اهداف استراتژیک خود نیازمند سرمایه‌ انسانی توانمند هستند.

منابع‌انسانی سرچشمه همه تحولات یک سازمان و عاملی تعیین کننده در کیفیت ارائه خدمات است و از مطرح شدن انسان به عنوان محور توسعه، می‌توان استنباط کرد که منابع انسانی، ارتباط مستقیمی با بهره‌وری و عملکرد سازمان‌ها دارد. سازمان اداری و استخدامی کشور با هدف شایسته‌سالاری در تمامیت نظام اداری با رویکرد هوشمندسازی در سامانه‌های اداری کشور گام بلندی را در تحقق این مهم برداشته است.

اینجانب ۴ شهریور را که مصادف با ایام شهادت شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است و به نام روز کارمند نامگذاری شده را گرامی داشته و امیدوارم تا با تلاش و تعامل همه همکاران در کشور، این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله العالی) «نیروی انسانی صالح، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح در کنار ایستادگی، عزم راسخ، توکل به خدا و امید به آینده، راهگشاترین عناصر در رساندن ایران اسلامی به جایگاه بزرگ تاریخی و متناسب با شان آن هستند» را تحقق بخشند.

33 دیدگاه

  1. ارسال پیام تبریک خوبه اما حقوق کارمندان دولت چند سال است که با تورم بازار فاصله نجومی گرفته وکارکنان دولت با مشکلات فراوان مالی دست وپنجه نرم میکنند انگیزه آنها از بین رفته واکثرا به دنبال شغل دوم هستند بهتره اینها را حل کنید که آسیبهای زیادی به عملکرد مطلوب دستگاهها وارد ساخته

  2. سلام
    لطفا فکری بحال کارکنان تحت پوشش خدمات کشوری کنید که وضعیت معلمشون افتضاحه ، خصوصا کارمندان زیر مجموع وزارت کشور شامل فرمانداری‌ها و بخشداریها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام