آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا تبصره ۱ ماده واحده طرح

ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست این کمیسیون خبر داد.

حسن لطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه، ۳۰ مرداد ماه) کمیسیون اجتماعی گفت: در این نشست ماده (۴) طرح نقل و انتقال سوابق بیمه و بازنشستگی صندوق‌های بازنشستگی که از صحن به کمیسیون ارجاع داده شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نحوه تعیین مبنای نرخ محاسبه افرادی که قرار است سوابق بیمه خود را از صندوق مبدأ به صندوق مقصد انتقال دهند از جمله مواردی بود که محل اختلاف بین صندوق‌های بازنشستگی قرار گرفت بنابراین قرار بر این شد که بررسی و تصمیم‌گیری در این خصوص به نشست هفته آتی موکول شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت از دیگر موضوعاتی بود که در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت و در نهایت تبصره (۱) ماده واحده این طرح مورد بررسی قرار گرفت اما جمع‌بندی پیرامون آن به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مهمان‌های حاضر در این نشست یادآور شد: یزدان‌پناه؛ معاون پارلمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگان صندوق‌ تأمین اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در این نشست حضور داشتند.

130 دیدگاه

  1. سلام چرا مسئولین بفکر ما معلمان برون سپاری نیستن ماده ساله هنرستان تدریس میکنیم با حقوق 500 هزار درماه اینم هر 6 ماه یبار 500 بهمون میدن چطور انسانیتی است شما رو به قرآن ما رو هم طرح کارکنان دولت تعیین تکلیف کنید یا برید کنار تا نفرینی پستتون نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام