آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ماده واحده طرح ساماندهی کارکنان قراردادی و شرکتی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب ماده واحده طرح ساماندهی استخدام کارکنان قراردادی و شرکتی دولت در جلسه این کمیسیون خبر داد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محور اصلی جلسه امروز کمیسیون طرح ساماندهی کارکنان دولت بود که بر اساس آن پیشنهاداتی که در رابطه با ماده واحده این طرح مطرح بود، با حضور نمایندگان بحث شد.

وی افزود: نهایتا ماده واحده این طرح به تصویب نمایندگان رسید که شروع خوبی برای بررسی مابقی طرح است.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم تصریح کرد: طبق این طرح کارکنانی که مانده‌اند باید ساماندهی و وارد سیستم اداری و استخدامی شوند و ادامه این طرح هم در رابطه با تعیین تکلیف کارکنان موجود است که عمدتا شرکتی یا به شکلی قراردادی هستند که همه اینها با یک عنوان ساماندهی می شوند و قرار شد در جلسات بعدی نهایی شود.

حسینی در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: معمولا این جلسات با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود.

104 دیدگاه

  1. با سلام خدمت مسئولین بزرگوار
    آیا نیروهای نهضت سوادآموزی و پیش دبستانی با مدرک کارشناسی و ارشد و حدود ۱۰سال سابقه و از خودگذشتگی بسیار شایسته استخدام نیستند؟؟؟
    الله اکبر
    جانم فدای رهبر

  2. ببخشید وقتی نیروهای نهضتی بعد از ۹۲ مدارکشون اسکن کرده و همه با ارشد یا ليسانس هستند چجوری میگین بیسواد با این همه زحمت و دوندگی اول خدا بعد تصمیم درست ازشما

  3. ما بچه های نهضت بعد 92 با وجود این همه زحمت و رفتن به روستا های صعب العبور و زحمت کشیدن و گذراندن عمر و جوانی مون و گذشتن از بچه و خانواده به امید بکارگیری در آموزش و پرورش این همه زحمت را به جان خریده ایم لطفا ما را از حمایت خود دریغ نفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام