کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

ماده واحده طرح ساماندهی کارکنان قراردادی و شرکتی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب ماده واحده طرح ساماندهی استخدام کارکنان قراردادی و شرکتی دولت در جلسه این کمیسیون خبر داد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: محور اصلی جلسه امروز کمیسیون طرح ساماندهی کارکنان دولت بود که بر اساس آن پیشنهاداتی که در رابطه با ماده واحده این طرح مطرح بود، با حضور نمایندگان بحث شد.

وی افزود: نهایتا ماده واحده این طرح به تصویب نمایندگان رسید که شروع خوبی برای بررسی مابقی طرح است.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم تصریح کرد: طبق این طرح کارکنانی که مانده‌اند باید ساماندهی و وارد سیستم اداری و استخدامی شوند و ادامه این طرح هم در رابطه با تعیین تکلیف کارکنان موجود است که عمدتا شرکتی یا به شکلی قراردادی هستند که همه اینها با یک عنوان ساماندهی می شوند و قرار شد در جلسات بعدی نهایی شود.

حسینی در رابطه با مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: معمولا این جلسات با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود.

104 دیدگاه

  1. با سلام و دعای خیر
    مسئولین محترم و ریاست محترم مجلس و دولت
    اولا از زحمات شبانه روزی شما تقدیر و تشکر میکنم
    دوما اگر میسر و مقدور است نتیجه نهایی را اعلام کنید و این انواع قراردادهای مختلف را تمام کنید و سابقه خدمت بالای 10 سال را جهت پیمانی در نظر بگیرد
    سوما این شرکتهای پیمانکاری که خون جوانان را شیشه کرده است را حذف گنید چون اینا این شاه معلون هستند
    موفق باشین

  2. دروغ محض.همه این داستانا سیاه بازیه.هممون بازیچه یه سری آدم بی سواد و بدون درک قرار گرفتیم.هیچ اتفاقی نیفتاده و نخواهد افتاد.

  3. با سلام خدایا به حق امام حسین همه نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت شوند من خودم اول چهار سال شرکتی بودم در همان دانشگا هی که کار میکنم بعد چهار سال قراردادی شدم الان سابقه من بیست سال است ولی سابقه شرکتی مرا حساب نمی‌کنند که وقتی باز نشست شدید حساب میشود این چه عدالتی است هنوز امنیت شغلی ندارم با شوهر بیکار وسه فرزند این همه دغدغه باید داشته باشم شمارا به خدا کار این نیروها را درست کنید هیچ کس با پارتی نیامده در دانشگاه هی که من در سال 80جذب شدم اول حق تدریس بودم ولی قسمت خوابگاه دانشجویی مرا انداختند به عنوان سرپرست گزینش کل شدم آن زمان آزمون نبود حق من خیلی ضایع شده همه کسانی که با من در آموزش و پرورش استخدام شدند رسمی شدند ولی من هنوز که شده قراردادی ماندم

  4. سلام. خدایش ظلمه که امثال بنده درکشور زیادهستیم که نیروی خدماتی سرایداروخدمتگزار در.. آ پ.. بابیش از13سال سابقه بصورت قراردادکارمعین باکمترین حقوق وبیشترین فشارکاری سخترین سالهای زندگی رو گذراندیم. پس باید تعیین وتکلیف شویم. خداخیرتون بده بلاخره همین که بفکرما نیروهای مظلوم دربدنه نظام کاری هستین.. أجرکم عنداﷲ..

  5. باسلام بنظر من این طرح اجرابشه خوبه و اگر مابالتفاوت این چندین سالی که کارمندان شرکتی و قراردادی درادارات بصورت شرکتی کارکرده اند وحقوشون کمتراز رسمی ها بوده به انها پرداخت بشه ویا در آخرسر همراه با پاداش بازنشستگی برایشان درنظربگیرند چون این چندین سال واقعا حقشون پایمال شده ..

  6. با عرض سلام
    این طرح نزدیک دو ساله مطرحه ولی مرتب این ماه و اون ماه میکنن واقعا آدم متاسف میشه برا نمایندگان چرا دارین با رو ح و روان کارمند بازی میکنین مگه چقدر طول میکشه یه قانونی رو تصویب کردن قراردادی داریم ۲۰ سال سابقه داره اینا باید رسمی بشن دیگه دستگاه نیاز داره که داره براش کار میکنه

  7. سلام واقعا چرا بعضی چرندیات مجلسیها رو باور میکنید اینها دارن با روح وروان مردم بازی میکنند وگرنه هیچ کاری برای ما انجام نمیدن مطمئن باشید اینقدر طولش میدن تا این مجلس هم تمام بشه اینو شک نکنید .چندسال دارن جلسه میذارن وبریز وبپاش میکنند تازه به این نتیجه رسیدن که قرارداد اصلا چی هست!!

  8. 15 سال پیش هم همین قانون را وضع کردند و قرار بود دیگر نیروی شرکتی جذب نشود.الان هم دوباره همین بساط است.کلا همه چیز مسخره است.

  9. تمام کسانیکه که تو این کامنتها منکر این طرح هستند همون هایی هستند که از این وضعیت که الان نیروهایی شرکتی و طرحی و … وجود داره دارند سود میبرن دوستان به حرفشون گوش ندین . وضعیت نیروهای قراردادی صد البته بهتر از شرکتی هست و همینطور که بریم بالاتر وضعیت پیکانی و‌رسمی از قراردادی پس لطفا گوش به حرفهای بعضی ها ندین که میگن یه مشت نیروهای بی سواد میخوان با این طرح ساماندهی بشن و یا اینکه اگه از شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت بشن وضعیتشون بدتر میشه . اگه اینا بی سوادن چرا تو بیشتر اداره جات دولتی اکثر اینا هستن که کار رو‌جلو میبرن و اگه یه مدت نباشن کارشون میلنگه. اینا حرف کسایی هستش که تو این چند دهه از این وضعیت با این بی سامانی داشتن و‌دارن سو استفاده میکنن و منافع شون در خطره با این کاری که این دولت مردمی داره انجام میده .انشااله که محقق بشه

  10. مهم حق جلسات هست نه حق کارکنان جهت استخدام. شما فکر کن واقعا اگر پشت همه تصمیمات اتاق فکری بود وضعیت من نوعی و شما این بود؟؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام