کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

قالیباف قانون ساماندهی کارکنان دولت را از اولویت‌های مجلس اعلام کرد

قالیباف قانون ساماندهی کارکنان دولت را از اولویت‌های مجلس اعلام کرد

نشست شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر قالیباف و با حضور اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار و در این جلسه در خصوص بررسی طرح‌های در دستور کار مجلس تصمیم‌گیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جلسه شورای هماهنگی مجلس به ریاست دکتر قالیباف و با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و با موضوع اولویت‌بندی بررسی طرح‌ها و لوایح در مجلس شورای اسلامی برگزار و در خصوص تعیین تکلیف طرح‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه، معاون قوانین مجلس گزارشی در راستای ضرورت اولویت‌ بندی طرح‌های در دستور کار با توجه به منشور مجلس انقلابی که از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس احصاء شده است، مطرح و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس مجلس در پایان این جلسه با تاکید بر لزوم اولویت بندی مسائل و طرح‌های در دستور کار مجلس با نظر اعضا و رؤسای کمیسیون‌ها، تصریح کرد: برنامه پنج ساله هفتم توسعه با هدف حل مشکلات و مسائل اساسی کشور، اصلاح ساختار بودجه، قانون ساماندهی کارکنان دولت و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب از جمله اولویت های مجلس است.

قالیباف تأکید کرد که با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس، ایرادات و اشکالاتی که در برخی طرح‌ها وجود دارد، اصلاح شود تا این طرح‌ها متناسب با مسائل روز کشور و حل مشکلات اساسی مردم در دستور کار قرار مجلس قرار گیرد.

11 دیدگاه

  1. با توجه به اینکه دولت ارز ترجیحی رو حذف کرد چونکه یه سری از شرکتها وپیمانکاران از منابع ملی بیشترین سود رو می بردند واز پول ملت سواستفاده می شد چرا مسعولین متوجه نیستن حذف پیمانکار تامین نیرو با حذف ارز ترجیحی توفیری نداره علاوه بر این برای دولت سودی هم داره ترا خدا به داد ما برسید این تبعیض و بی عدالتی در جامعه اسلامی معنایی نداره.

  2. لطفا کم پاس کاری کنید.یک بار یه تصمیم قاطعانه برای قشر کارگر.نیروی شرکتی وقراردادی بگیرید.توی این شرایط اقتصادی خیلی این قشر تحت فشارند با این چندرغاز

  3. با سلام
    درامد کارکنان کفاف هزینه ها را نمی دهد .هزینه های روزمره و معیشتی و….سه برابر و درامد کارمندان تغییری نکردهد.از مجلس’در راس اقای قالیباف و هیئت رئیسه مجلس و دولت خواهانیم فکری به حال کارمندان کنند.به شدت در مضیقه و غذابتد.

  4. با سلام و درود، امیدوارم تمامی پیشنهادات واصله به مجلس در راستای احقاق حقوق تمامی افراد طرف قرارداد دولت باشد و مشابه ساماندهی ایثارگران هزار بند وتبصره نگذارید که آخرش هم باعث دلخوری کارکنان بشه و احساس بی عدالتی رو بیشتر کنه، لطفاً به داد قرارداد من درآوردی خرید خدمات مشاوره برسید، حذف نکردن این قرارداد و ادغام نکردن نیروهای سرگردان خرید خدمات مشاوره یعنی دریچه ادامه حضور شرکتها و ادامه بهره کشی بی قاعده و قانون، لطفاً یکبار برای همیشه همه قراردادها رو یکجا بدون توجه به نوع قرارداد و سنوات ساماندهی کنید و گرنه همین آش است و همین کاسه

  5. لطفا نیروهای نهضت سواداموزی شرکتی که چندین سال منتظر هستند ،همانند دیگر همکاران ایثار گر محترمان که شرکتی بودند تعیین تکلیف شدند ما رو نیزتعیین تکلیف کنید . با تشکر

  6. صدای بی نفس ناظران چای گیلان ومازندران
    با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری وکارکارشناسی درسازمان چای کشور هنوز تبدیل وضعیت نشده وهیچ جایگاهی در راه این خدمت به کشاورزان وچایکاران زحمتکش نداریم ما ناظرین چای کجای این ساماندهی قرارداریم جناب آقای قالیباف؟

  7. قراردادی های مظلوم که چندین سال شرکتی بودند و بعد قراردادی شدند مورد بی مهری های زیادی بودند چه از نظر دریافتی و مزایا و جایگاه اداری خواهشمندیم دولت و مجلس علاوه بر حذف پیمانکاران که حرکت حسنه ای هست برای قراردادی ها هم قدمی بردارند.

  8. حذف پیمانکاری یعنی عدالت پایان فساد و تبعیض لازم به ذکر است که یک اداره بین این همه شرکت و پیمانکار ، پیمانکار خودشونو معرفی میکنن که با هم از جیب نیروهای شرکتی و حجمی بخورن از رئیس تا مدیرعامل همه دستشون توی یک کاسه هست با پیمانکار چون اگه حق حساب اونا رو ندن اصلا تاییدشان نمیکنن دیدم که میگم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام