کتاب استخدامی اداری ها
اخبار اداری و استخدامی

بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان اداری و استخدامی قرار گرفت

شناسنامه قانون- بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان اداری و استخدامی قرار دارد

به گزارش شناسنامه قانون، در فضای مجازی مطالبی مبنی بر عدم ابلاغ بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص دستورالعمل بند «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور موضوع: تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۱ و احیاناً بی‌اطلاعی کارگزینان محترم برخی از دستگاه‌های اجرایی آورده شده است.

ضمن بازنشر متن این دستورالعمل، لینک مشاهده در سایت سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه می‌شود.

دانلود کنید:

دستورالعمل بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور موضوع: تبدیل وضعیت ایثارگران

لینک مشاهده در سایت سازمان اداری و استخدامی کشور

از مهمترین تغییرات دستورالعمل مربوط به سال جاری موارد زیر است:

  • ایثارگران مشمول که بر اساس قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان مصوب ۱۳۷۵ به خدمت اشتغال دارند، در شمول این بخشنامه قرار می‌گیرند. بر این اساس، پاسخ سؤال (۸) منضم به بخشنامه شماره ۶۸۱۳۵ مورخ ۴/۱۲/۱۴۰۰، اصلاح می‌گردد.
  • با استناد به بند (ب) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ماده (۹) ضوابط اجرایی آن به شماره ۲۱۵۰۲/ت۵۹۷۴۰هـ مورخ ۱۵/۲/۱۴۰۱، چنانچه اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت نیروهای مشمول، از محل اعتبارات ابلاغی و در سقف تخصیص اعتبار دستگاه‌های اجرایی و منابع داخلی شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت قابل تأمین باشد، نیازی به اخذ تأییدیه تأمین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه کشور نبوده و تبدیل وضعیت نیروهای مشمول با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از جمله اخذ شماره مستخدم از سامانه یکپارچه نظام اداری (کارمندایران) بلامانع است. بر این اساس، ماده (۹) بخشنامه شماره ۶۹۴۰۵ مورخ ۹/۱۲/۱۴۰۰، اصلاح می‌گردد.

248 دیدگاه

  1. سلام من فرزند ایثارگر هستم که در بهمن۱۴۰۱ شروع بکار کردم و الان هم طرح دارم و مشغول بکار هستم.آیا تبدیل وضعیت میشم یا نه؟

  2. باعرض سلام و احترام،فرزند ایثارگر در صورتیکه از سال ۱۳۹۴تا پایان سال ۹۸مشغول بکار بوده بعد به خدمت سربازی رفته بلافاصله بعد از سربازی از اول بهمن ماه سال ۱۴۰۰ دوباره مشغول بکار شده و هم اکنون هم بصورت تمام وقت مشغول بکار هست آیا مشمول تبدیل وضعیت میشود ؟ سابقه کار متصل به قبل و بعد از خدمت سربازی چه حکمی دار؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام