اخبار اداری و استخدامی

ساعت کاری ادارات در کل کشور از ۲۱ خرداد تغییر می‌کند

ساعت کاری ادارات در کل کشور تغییر کرد

در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، هیئت وزیران به منظور مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال جاری، با پیشنهاد اصلاح ساعات کاری ادارات کشور موافقت کرد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت»، براساس مصوبه هیئت وزیران، ساعات شروع و خاتمه کار كليه دستگاه هاي اجرايي، بانك ها، نيروهاي مسلح و نهادهاي عمومي غيردولتي از تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تا تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ تعیین شد و استانداران موظفند ساعات کار کاهش یافته در این مدت تا میزان مقرر در ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در ماه های باقیمانده سال جاری جبران نمایند.

همچنین کلیه دستگاه های اجرایی فوق الذکر مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیر همزمان با خاتمه کار، دستگاه های سرمایشی را خاموش نمایند.

مطلب مرتبط:

14 دیدگاه

  1. اگه قراره ساعات ادارات با هر بهانه ای تغییر کنه چرا ساعت رو شش ماه یکبار جلو یا عقب می کشید .مسئولین چه مشکلی با ساعات کاری ادارات دارن انگار کارمندان عروسک خیمه شب بازین. یکبار تصمیم بگیرین و برا همیشه عملی کنید

  2. چه فایده، هدف اصلی از این طرح کاهش حجم بار مصرفی برق در زمان اوج مصرف است ولی با این طرح در مدت زمانی که پیک مصرف هم نیست مصرف برق را افزایش میدهید چرا که مدیران ادارات و بانکها همان رویه قبلی اضافه کاری اجباری خود را حفظ میکنند به عنوان مثال اگر شخصی در یک سازمان از ساعت ۷/۳۰ تا ۱۶/۳۰ یا بیشتر سرکار بوده اکنون با این طرح از ساعت ۶/۳۰ تا ۱۶/۳۰ یا بیشتر خواهد بود چون هیچ تهدید و یا اجباری روی سازمانها مبنی بر ترک کار در ساعت ۱۳/۳۰ وجود ندارد…!!

  3. این ساعت کاری برای تهرانی هاست ظاهرا نه کل کشور چون غیر تهران بقیه پنجشنبه ها هم باید سر کار برند این هم از عدالت مرکز نشینان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام