آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهاد مجوز برقراری «فوق العاده خاص» کارکنان وزارت بهداشت در کمیسیون اجتماعی دولت

پیشنهاد مجوز برقراری و تأمین «فوق العاده خاص» به منظور جبران زحمات کارکنان وابسته به حوزه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور ایجاد انگیزه و جبران زحمات کارکنان حوزه سلامت، پیشنهاد صدور مجوز برای پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان وابسته به حوزه سلامت این وزارتخانه را به دولت ارایه کرده است.

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» با توجه به مسئولیت خطیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با بیماری کرونا و به منظور ایجاد انگیزه و جبرات زحمات و تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی کارکنان حوزه سلامت، وزارتخانه مذکور پیشنهاد پرداخت «فوق العاده خاص» برای کارکنان وابسته به حوزه سلامت این وزارتخانه را بر مبنای جمع ریالی حق شغل و شاغل ضرب در عدد ثابتی که از سوی هیأت امناء وزارتخانه تصویب می شود، جهت سیر مراحل بررسی و تصویب در هیئت وزیران ارایه نموده است.

شایان ذکر است پرداخت «فوق العاده خاص» به کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ماده (۶۳) آیین نامه اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و بندهای (۱۵) و (۱۶) ماده (۵۴) آیین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیأت علمی پیش بینی شده است. همچنین به موجب پیشنهاد فوق، سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است بار مالی ناشی از برقراری فوق العاده مذکور را تأمین نماید.

لازم به ذکر است، پیشنهاد یاد شده هم اکنون در کمیسیون مدیریت امور عمومی و سرمایه انسانی دولت، مراحل کارشناسی را سپری می کند.

پیشنهاد مجوز برقراری و تأمین «فوق العاده خاص» کارکنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

مطلب مرتبط:

19 دیدگاه

  1. ولله ما برا کرونا ۱۵۰هزار تومن یکبار بهمون دادن کادر درمان در آزمایشگاه دوازده سال سابقه با حقوق هشت تومن آخه این انصاف شبکاری همش استرس داریم

  2. بیشتر مشاغل در ایران حقوقشون نسبت به کاری که میکنن خیلی پایینه.ولی لطفا عزیزان معلم و اداری منصفانه مقایسه کنید کادر درمان نه تعطیلی داره نه شب و روز نه جشن و عزا. آیا معلم ها شب کاری دارن آیا روزای تعطیل مدرسه میرن آیا توی آلودگی هوا سرکار میرن آیا تعطیلات تابستون سرکار هستید ایا بیست روز تعطیلات نوروز مدرسه هستید آیا تو این دو سال خورده ای کرونا بود بهتون فشاری اومد. کادر درمان حداقل هفت تا شبکاری در ماه دارن تعطیل و غیر تعطیل و آلودگی شب قدر و سیل و زلزله برف و بارون و هرچی که فکرشو کنید ندارن باید باید باید در شیفت راس ساعت حضور داشته باشی تو این دو سال وقتی یه معلم با لبا راحتی تو خونش پای برنامه مسخره شاد نشسته بود و خودشو تقویت میکرد کرونا نگیره درمانی بیچاره با سه لایه ماسک و شیلد و روپوش داشت ساعتها به صورت حضوری ( نه مجازی) و رو در رو با بیمار کرونا سر و کله میزد داشت ضجه و گریه های خانواده بیمار رو که به درگاه خدا التماس میکردن میدید داشت بیماری رو که امروز با پای خودش میومد فرداش میرفت ای سی یو و پس فرداش تموم میکرد و میدید مگر ما درمانی ها از سنگیم که این فشار جسمی و روحی رو تحمل کنیم . حالا یه معلم 8 تومن میگیره یه درمانی در نهایت با کارانه 10 تومن یعنی این همه تفاوت فقط 2 تومن میارزه . لطفا خودتون رو با درمان مقایسه نکنید…

  3. کسایی که میگن ما اضافه کار می‌گیریم از این خبرها نیست ما اگه بیاییم بیشتر از موظفیمون بهمون ساعتش رو میدن وگر نه خبری نیست .شغل های دیگه که میرید سر کار بقیه روزشون و تعطیلات و شب هاشون مال خودشونه .ما که تعطیل و غیر تعطیل نداریم روزی هم که بیکاریمون و یا باید انکال باشیم که اگه کسی نتونست بیاد جاش خالی نمونه .پس اول برید ببینید بعد حرف بزنید که نباید بهشون چیزی داد.من هیچوقت اجازه نمی‌دم بچه ام تو کادر درمان کار کنه چون واقعا اشتباه برا این سیستم کار کردن .

  4. سلام معلامان عزیز شما چرا اعتراض دارید به اضافه شدن حقوق پرسنل پرستار که شب روز ندارند واسترس کاری شان به کنار شمای معلم که همیشیه به بهانه مختلف تعطیل هستید و الان هم که شما در مدرسه کاری انجام نمی دهید مامان ها در خانه به جای شما به بچه ها درس یاد میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام