آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

شورای حقوق و دستمزد در سال ۱۴۰۱ فوق‌العاده خاص برقرار می‌کند

اعطای اختیار به شورای حقوق و دستمزد در برقراری فوق‌العاده خاص برای برخی از مشاغل

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با پیشنهادی که براساس آن مجوز پرداخت فوق‌العاده به کارکنان قوه قضائیه به این نهاد داده شده است، خبر داد.

سیدکاظم دلخوش اباتری عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از موافقت این کمیسیون با پیشنهادی در خصوص پراخت فوق‌العاده به کارکنان قوه قضائیه خبر داد و گفت: امروز با پیشنهاد بنده و با الحاق یک جز به بند (الف) تبصره (۱۲) پرداخت فوق العاده به کارکنان دستگاه قضا مورد موافقت قرار گرفت.

وی توضیح داد: بر این اساس؛ شورای حقوق و دستمزد به موجب مقتضیات برخی از مشاغل و پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در موارد خاص نظیر نخبگان ممتاز، اشتغال در واحدهای عملیاتی مستقر در مناطق جغرافیایی، بد آب و هوا و محروم از تسهیلات زندگی، سقف را تغییر دهد و همچنین برای جذب و نگهداشت کارکنان قوه قضائیه و کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های قضایی با پیشنهاد رئیس دستگاه قضا با تصویب شورای مزبور فوق العاده برقرار کند.

مطالب مرتبط:

87 دیدگاه

  1. با سلام.خواهشمندم در خصوص پایین بودن حقوق و مزایای کارمندان زحمت کش ثبت اسناد و املاک تصمیم گیری شود ،بدلیل اینکه پر درآمد ترین سازمان بوده در صورتیکه پایینترین حقوق و دستمزد به این قشر زحمت کش پرداخت می شود.در صورتیکه ثبت اسناد قضایی می باشد ولی هیچ توجهی به این سازمان نشده و نمی شود،و تمام نیروها از این سازمان در حال خارج شدن هستند

  2. با سلام با توجه به کاهش چشم گیر و عدم رغبت محصلین به تحصیل در رشته های مهندسی و افت تعداد شرکت کنندگان داوطلب در کنکور ریاضی و علوم پایه که بیشتر از همه چیز انگیزه مادر داشته و مقایسه در آمد یک پزشک با یک مهندس کارشناسی ارشد یا دکتری فارغ التحصیل از بهتر ین دانشگاههای کشور قیاس مع الفارغ است و نظر به اینکه در حال حاضر حقوق و دریافتی مهندسین و فارغ التحصیلان رشته علوم پایه از دانشگاه های طراز اول کشور نظیر فنی و علوم پزشکی تهران -شریف – امیر کبیر – علم و صنعت – صنعتی اصفهان و….در مقام مقایسه با دریافتی سایر رده های شاغل در دوایر دولتی نه تنها تفاوت ندارد بلکه در مقام قیاس کمتر هم می باشد. از اینرو اختصاص فوق العاده خاص و فوق العاده جذب بعنوان فوق العاده های مستمر به این گروه از شاغلان رده های مهندسی و علوم پایه که در شرکت ها و داویر و وزارتخانه های دولتی مشغول بکار هستند میتواند اندکی در بالا بردن انگیزه ایشان برای ادامه همکاری با دولت را اثر گذار باشد.

  3. با سلام بازنشستگان گناه کردن نه حقوق خوبی دارن نه میتونن زندگیو با این گرونی تحمل کنن نه پاداش خدمت خوبی بهشون دادن الان ۴۴۵ میلیون پاداش خدمت میدن اخه انصافتون کوباید همه مثل هم بگیرن مثل قبل چطور حقوقا کم اضافه میشه پاداش اوج میگیره خودتو قاضی کن بعد بگو تورم رفته بالا نباید حقوقا اضافه شه ده درصد چقدر به حقوقشون اضافه میشه اخه حقوق بازنشستگان لشکری واقعا کمه اونایی که زحمت کشیدن اما حقوقی انچنان نمیگیرن حقوق بازنشسته ها لشکری باید ازده درصد بیشتر بگیرن معلما تا اعتراض کردن فوری حقوقشونو بردید تا ۹ میلیون اخه چه کارمیکنن همش توخونه یه فیلم میفرستن مادرا مثل شمع میسوزن تا بچه درسو یاد بگیره اینهمه کارمون سخته کدوم کار تابستون بدون سرکار حقوق میده دولت باید فکر همه باشه نه فقط معلم وقضات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام