آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دولت برای ساماندهی استخدام نیروی انسانی و اجرای عدالت در پرداخت‌ها راهکار ارائه دهد

دولت برای اجرای عدالت در پرداخت‌ها و ساماندهی نیروی انسانی راهکار ارائه دهد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس، گقت: دکتر رییسی چه در این جلسه صحن مجلس و چه در سایر نشستها بر برقراری عدالت در پرداخت‌ها تاکید دارند اما سازوکار عملیاتی برای تحقق این مهم چه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ و چه در برنامه‌های سازمان اداری و استخدامی برای ارائه لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت مشاهده نشده است.

کیومرث سرمدی واله  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات رییس جمهور در صحن علنی مبنی بر حمایت دولت از طرح‌های مجلس در جهت ساماندهی کارکنان و برقراری عدالت در پرداخت حقوق‌ها، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از مدت‌ها قبل در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده است اما در عمل بعد از دعوت از رییس سازمان اداری و استخدامی کشور و کارشناسان این سازمان برای حضور در جلسات این کمیسیون نه تنها همراهی از آنها ندیدیم بلکه با این طرح مخالفت نیز کردند و تاکید آقای لطیفی بر این بود که همین وضعیت موجود استخدام کارکنان را باید با نظارت بیشتر مدیریت کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این اعتقاد دولت بود اما بعد از مکاتبه رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با دکتر رییسی دستور داد که سازمان اداری و استخدامی کشور در این زمینه با نمایندگان مجلس همراهی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دکتر رییسی چه در این جلسه چه در سایر جلسات بر برقراری عدالت در پرداخت‌ها تاکید دارند اما سازوکار عملیاتی برای تحقق این مهم چه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ و چه در برنامه‌های سازمان اداری و استخدامی کشور برای ارائه لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت مشاهده نشده است که نشان دهد دولت در این زمینه پای کار آمده و می‌خواهد با کمیسیون اجتماعی مجلس همکاری کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را به اتمام رسانده و گزارش آن در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار گرفته است، اما صحبت‌های رئیس جمهور حلال مشکلات این بخش نیست و تنها در حد بیان است.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون رئیس جمهور باید برای اجرای عدالت در پرداخت‌ها و ساماندهی نیروی انسانی راهکار ارائه دهد و دولت به طور جدی در این زمینه پای کار آید و مجلس نیز وظیفه خود در این زمینه را انجام داده است.

27 دیدگاه

  1. سلام،بعد از بیست سال کار صادقانه با استرس کاری فراوان از نظر امنیت شغلی بطوری که یک شب هم بدون استرس نخوابیده ام و با تحمل انواع سختیها و نگرانیها و با مدرک دانشگاهی لیسانس و با حقوق پایین حتی بصورت دو شیفته ،حالا باز هم باید نگران امنیت شغلیم باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جواب با شما مسئولین عزیز
    آیا بعد از بیست سال کار صادقانه باز هم نیاز به امتحان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جواب با شما مسئولین عزیز
    آیا حالا نگران کا خودم باشم یا به فکر کار برای بچه هایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جواب با شما مسئولین عزیز
    آیا الان باید نگران امتحانات خودم باشم یا فرزندانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جواب با شما مسئولین عزیز
    فرزندانمان را به چه امیدی به آینده و درس و تحصیلات تشویق کنم وقتی خودم هنوز نگران امنیت شغلیم هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جواب با شما مسئولین عزیز
    آیا در سن پیری من باید نگران آینده خودم باشم یا فرزندانم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    جواب با شما مسئولین عزیز
    و هزاران سوال دیگر و جواب با شما مسئولین عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب با شما مسئولین عزیز؟؟؟؟؟؟جواب با شما مسئولین عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب با شما مسئولین عزیز
    چشم امید ما و خانواده ما و همه اول و آخر به خدا و بعد به شما وسیله های خداوند در زمین مسئولین عزیز و دلسوز و نمایندگان محترم میباشد.
    به فرمایش حضرت امام حسین (ع) :
    نیاز انسان به شما از نعمتهای خداوند به شماست

  2. چرا وزارت اموزش پرورش نیروهای رو جذب کرد بدون ازمون که سال هفتادو سه به بعد که فقط یه زمانی سرباز معلم بودن و همشون نظام قدیم بودن که الان بقران یه ذره از تدریس کردن نمیدنن مستقیم استخدام کرد مای که ده سال داریم بطور متوالی تدریس میکنیم مارو کنار گذاشتن اخه روی این برنامه چطوری فکری شده ده سال باحقوقی که سالی یک بار اونم خیلی ناچیز که حتی بدهی هامونو نمی شد داد وبیمه پانزده روزه سر کردیم به امید استخدام که اخرش شد این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام