آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

سعید صدرائیان- رییس امور حوزه ریاست، روابط عمومی و بین‌الملل سازمان اداری و استخدامی کشور

انتصاب سعید صدرائیان به عنوان رئیس امور حوزه ریاست، روابط‌عمومی و بین‌الملل سازمان اداری و استخدامی کشور

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی سعید صدراییان را به عنوان «رئیس امور حوزه ریاست، روابط‌عمومی و بین‌الملل» منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی، دکتر لطیفی در این حکم تدوین پیوست رسانه‌ای طرح‌ها و اقدامات سازمان، ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مردمی سازمان، تقویت ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بهبود وضعیت سامانه‌های اطلاع‌رسانی سازمان را خواستار شده است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

گفتنی است سعید صدرائیان متولد ۱۳۶۰، دانش‌آموخته مطالعات منطقه‌ای از دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه و دانشجوی دکترای این رشته در دانشگاه تهران است.

از جمله سوابق وی می‌توان به مدیریت مراکز فرهنگی هنری مناطق ۶، ۲، ۳ و ریاست فرهنگسرای ارسباران اشاره کرد.

وی همچنین سوابق رسانه‌ای به عنوان سردبیر خبرگزاری مهر، سردبیر روزنامه تابناک، دبیر ارشد هفته‌نامه پنجره، سردبیری برنامه تلویزیونی مناظره ۱۸۰ درجه و مسئولیت رسانه‌های معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کارنامه خود دارد.

صدرائیان پیش از این انتصاب، معاون رسانه و ارتباطات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده است‌.

مطالب مرتبط:

1 دیدگاه

  1. اینجانب احسان علی نژاد
    فرزند جانباز از تاریخ ۱/۴/۹۲لغایت۱/۶/۹۴به عنوان سرباز معلم و از تاریخ ۱/۷/۹۶لغایت ۹۹به عنوان معلم برون سپاری در مناطق محروم مشغول تدریس بوده و هم اکنون نیز در سال ۱۴۰۰نیز مشغول تدریس می باشم ولی وزارت آموزش و پرورش به بهانه اینکه بنده قرارداد کاری سال ۹۹/۱۴۰۰را ندارم از تبدیل وضعیت استخدامی این جانب جلوگیری کرده حال اینکه بنده در سال ۱۳۹۹تا۱۴۰۰نیز به صورت رایگان تدریس نموده ام و هنرستان محل کار بنده این گفته بنده را نیز تایید می نمایید خواهشمند است دستور فرموده نسبت به رفع مشکل این جانب اقدام فرمایند در ضمن محل کار بنده آموزش و پرورش استان لرستان می باشد با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام