اخبار اداری و استخدامی

اکابری جایگزین رضا فضل زرندی در هیئت تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری شد

رییس هیئت تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری تغییر کرد

حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: هیات های تخصصی ستون اصلی تصمیم های هیات عمومی می باشد.

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری در مراسم تکریم و معارفه روسای هیات های تخصصی دیوان عدالت اداری، آراء و نظرات هیات های تخصصی را زمینه ساز تحقق آرای هیات عمومی دانست و افزود: اعضای هیات های تخصصی باید به اتقان آراء و موضوعات توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس دیوان عدالت اداری بررسی کارشناسی براساس حق و عدالت و قانون را از وظایف هیات های تخصصی دانست و افزود: اهمیت برخی از آراء به قدری زیاد است که تاثیر و تبعات بسیاری در جامعه دارد و اقشار زیادی را درگیر می کند به همین سبب مدیریت حواشی بسیار مهم بوده و باید تمام تلاش خود را داشته باشید که با آراء قوی و تاثیرگذار جلوی برخی حواشی گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری به اهمیت و جایگاه هیات های تخصصی اشاره کرد و گفت: هیات های تخصصی شاکله اصلی آرای هیات عمومی را پایه ریزی می کنند و می توان گفت ستون اصلی تصمیم های هیات عمومی می باشد.

وی افزود: اعتلای جایگاه دیوان عدالت اداری به عملکرد است که یکی از مهمترین موارد که در سند تحول قضایی نیز توجه جدی به آن شده است، صدور احکام متقن می باشد که در این مسیر وظیفه سنگینی را بر عهده داریم چرا که مردم نیز در خصوص آرای صادره دغدغه دارند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: همه بخش‌های مختلف دیوان باید کمیت کار رسیدگی به پرونده‌ها را همراه با کیفیت سرعت ببخشند و باید جلوی اطاله دادرسی گرفته شود.

در پایان حمیدرضا شریعت فر به عنوان رئیس هیئت تخصصی اراضی، شهرسازی، منابع طبیعی و محیط زیست، محمد حسن پیرزاده به عنوان رئیس هیئت تخصصی شوراهای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین علی اکابری به عنوان رئیس هیئت تخصصی استخدامی منصوب شدند و از زحمات آقایان احمد درزی رامندی، حجت الاسلام و المسلمین جباری و رضا فضل زرندی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

2 دیدگاه

  1. والله حقیقت امر این است که از سال ۷۹ تا کنون بنده جز ظلم و فساد از دیوان عدالت چیزی ندیدم.‌ابطال سه دادنامه با نامه!صدور بیدادنامه بر خلاف نص صریح قانون! بر خلاف استفساریه با تحریف ماده قانونی! بر خلاف رای وحدت رویه !با استناد به ماده قانونی غیر مرتبط !با استناد به رای منسوخ شده هیات عمومی! با بیان خزعبلات اراجیف و اباطیل موید این ادعاست. که این یا ناشی از نفوذ است یا فعال بودن کارچاق کنها و موضوع حق فروشی

  2. باسلام وعرض ادب و احترام خدمت شما و تمامی دست اندرکاران که دنبال گرفتن حق به حقدار هستن، عاجزانه خواهشمند است در خصوص استخدامی مورخ بیست و چهارم بهمن ماه‌ نودونه دانشگاه علوم پزشکی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد. در خصوص امتیاز کرونا در ازمون که به استاد دفترچه می بایست حداکثر بیست درصد نمره مکتسبه به نمره خام اضافه میشدولی حق خیلی از افراد ضایع شد ودانشگاه 20نمره کامل به کارنامه افراد اضافه کرد. ویاس وناامیدی دربین جوانان این کشور افزودن، وکسانی هستن که با این بی عدالتی وافزایش سن دیگر قادر نخواهند بود در ازمون های آتی شرکت کنند. یاحق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام