آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

فوق‌العاده خاص پرستاران و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی غیرایثارگر

تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات پرستاران و ارائه راهکارهای عملیاتی کردن مطالبات (فوق‌العاده خاص و استخدام کارکنان شرکتی و نیروهای طرحی غیرایثارگر پرستاری و…)

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان‌های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی و دو عضو کمیسیون بهداشت و درمان تشکیل و با بررسی مشکلات مطروحه حوزه پرستاری در این نشست راهکارهای اجرای آنها را پیشنهاد دهند و در نهایت مصوبه مجلس به دولت برای اجرای ارائه شود.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، ۲۱ شهریورماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی مشکلات پرستاران با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان‌های نظام پرستاری، برنامه، بودجه و محاسبات و اداری و استخدامی کشور و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای خبر داد و گفت: مشکلات مرتبط با گروه پرستاران از جمله پرداخت فوق‌العاده خاص، جذب نیروهای شرکتی، تعیین تکلیف استخدام‌ها و نیروهای طرحی غیرایثارگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی و دو عضو کمیسیون بهداشت و درمان تشکیل و با بررسی موارد مطروحه راهکارهای اجرای آنها را پیشنهاد دهند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم افزود: در نهایت مصوبه کمیسیون به صورت مکتوب رسمی از طرف مجلس به رئیس جمهور ارائه شود تا در صورت صلاحدید در دستور کار دولت یا ستاد مقابله قرار گیرد و تصویب شود.

میرمحمدی از بررسی لایحه استفساریه ماده ۱۰۶ قانون کار در این نشست خبر داد و گفت: کلیات این استفساریه به دلیل نبود پاسخ در متن آن رد شد.

مطالب مرتبط:

3 دیدگاه

  1. سلام عزیزم ماهم کادر درمان هستیم مگه پرسنل خدمات و آشپزخانه و انتظامات و تاسیسات و کارمندان اداری جزو کادر درمان نیستن ماهم حساب کنید ماهم تو کرونا کار کردیم و زحمت کشیدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام