وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و قراردادی

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان مجلس برای تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و قراردادی خبر داد.

به گزارش شنبه شب دفتر این نماینده، محمدصالح جوکار با تبریک روز پرستار و با اشاره به اینکه پرستاران در سخت‌ترین شرایط برای حفاظت و حراست از سلامت مردم جان خود را به خطر می‌اندازند اظهار داشت: توجه به پرستاران نباید صرفا به تبریک یک روز خلاصه شود و تمام مسئولان باید در راستای رفع مشکلات این قشر زحمتکش و ایثارگر تلاش کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات متعددی که پرستاران شرکتی و قراردادی با آن روبرو هستند، نمایندگان مجلس طرحی برای تبدیل وضعیت این عزیزان به رئیس مجلس شواری اسلامی ارائه کرده‌اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این طرح دو فوریتی و به منظور ارج نهادن به مقام پرستاران عزیز و تقدیر از تلاش‌ها و جانفشانی‌های بی وقفه آنها به ویژه در مبارزه جدی با ویروس کوید۱۹(کرونا)، درخواست شده که پرستاران شرکتی به قراردادی و پرستاران قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت شوند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این طرح آمده است که منابع اجرای طرح در بودجه ۱۴۰۰ و با همکاری دولت تامین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام