انتصاب مدیران

لزوم ثبت اطلاعات و رزومه مدیران در سامانه ملی دولت یار

لزوم ثبت اطلاعات و رزومه مدیران در سامانه ملی دولت یار

شناسنامه قانون- سازمان اداری و استخدامی کشور طی ارسال پیامک به مدیران حرفه‌ای خواستار ثبت اطلاعات در سامانه ملی دولت یار شده است.

در متن این پیامک این‌گونه آمده است:

“جناب آقای/ سرکار خانم ………، شما توسط سازمان اداری و استخدامی کشور برای تکمیل اطلاعات و رزومه مدیران در سامانه ملی «دولت‌یار» دعوت شده‌اید. لازم به ذکر است مدیران دولت به استناد ماده (۲) دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران، مکلف به ثبت اطلاعات در سامانه مذکور می‌باشند. خواهشمند است برای ثبت کامل اطلاعات خود حداکثر ظرف مدت یک هفته به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید.

ورود به سامانه ملی دولت یار

معرفی سامانه ملی دولت یار:

سامانه ملی دولت یار در راستای بند ۴ سیاست‌های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مبنی بر دانش‌گرایی و شایسته‌سالاری مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقاء مدیران و به منظور معرفی «مدیران شایسته و تراز جمهوری اسلامی ایران» با در نظر گرفتن نظرات خبرگانی و مشارکت عمومی و همچنین در اجرای ماده ۵۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان یکی از زیر سامانه‌های بانک اطلاعات مدیران طراحی و پیاده‌سازی شده است.

تذکر ۱: کلیه مدیران کشور به استناد ماده (۲) و (۶) دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران مصوب شورای عالی اداری، موظفند نسبت به ثبت اطلاعات خود در این سامانه اقدام نمایند.

تذکر ۲: در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه می‌توانید مراتب را با شماره تماس 85351230 امور مدیران دولت سازمان در میان بگذارید.

سازمان اداری و استخدامی کشور

سامانه ملی دولت یار
سامانه ملی دولت یار
شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    آیا مدیران شهرستانی شامل این موضوع نیز می شوند؟ زیرا تاکنون پیامی دریافت مبنی بر این موضوع دریافت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام