انتصاب مدیران

مصوبه اصلاح شرایط عمومی انتصاب مدیران در سمت‌های مدیریتی

مصوبه اصلاح شرایط عمومی انتصاب مدیران (تصویب‌نامه شماره ۱۴۶۴۷ مورخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۱ شورای عالی اداری)

تمامی وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی

شورای عالی اداری در یکصدو هشتادوهشتمین جلسه مورخ ۳۱/۰۱/۱۴۰۱، در اجرای ماده ۵۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان شایسته کشور برای تصدی پست‌های مدیریت‌های حرفه‌ای و افزایش نقش آنان در مدیریت اجرایی کشور و همچنین بهبود کیفیت فرایند شناسایی استعدادهای مدیریتی و انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد رقابت‌پذیری و عدالت محوری، بنا به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور تصویب نمود:

جدول ذیل جایگزین جدول شماره (۱) شرایط عمومی انتصاب به سمت‌های مدیریتی موضوع مصوبه شماره ۵۷۹۰۹۵ مورخ ۰۱/۰۴/۱۳۹۵ شورای عالی اداری می‌شود.

جدول شرایط عمومی انتصاب مدیران
جدول شرایط عمومی انتصاب مدیران

سید ابراهیم رئیسی- رییس جمهور و رییس شورای عالی اداری

دانلود فایل ابلاغی بخشنامه

مطلب مرتبط:

6 دیدگاه

  1. با این بخشنامه، ارزیابی مدیران میانی و ارشد را بطور انحصاری در اختیار مرکز آموزش مدیریت دولتی قرار دادند که این، خیلی بد است. هم ارزیابی می کنند و هم بعد از اون آموزش‌های توسعه شايستگي را برگزار می کنند!!! یعنی کلی پول !!!

  2. چرا دولت ماده 16 قانون جوانی جمعیت رو اجرا نمی کنه که باید حق اولاد 2 برابر و عائلهمندی برای همه افراد50 درصد افزایش پیدا کنه؟

  3. سلام.
    این اصلا خوب نیست.
    حداقل برا مدیران میانی شرط میذاشتن که مدیران عملیاتی و پایه احراز کرده باشند. و مورد بعدی یک بدی که داره شخصی که با ۴ سال سابقه میشه مدیر میانی خب اگه بعدش بره کنار و پستی معادل و یا بالاتر احراز نکنه اینجوری روحیه شغلیش رو از دست میده و ۱۶ سال دیگه فقط در انتظار میمونه. و تازهسالهای بعد هم زود اشباع میشه و اگر ارتقا پیدا نکنه دیگه بدتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام