آزمون تعیین صلاحیت
مجموعه قوانین

قانون اصلاح قانون اصلاح مواد (۶۳) و (۶۴) قانون محاسبات عمومی کشور

قانون اصلاح قانون اصلاح مواد (۶۳) و (۶۴) قانون محاسبات عمومی کشور مصوب ۱۵/۱۲/۱۳۷۹ موضوع: مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی

شناسنامه قانون- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون اصلاح مواد ۶۳و ۶۴ قانون محاسبات عمومی کشور را ابلاغ کرد.

قانون اصلاح قانون اصلاح مواد ۶۳و ۶۴ قانون محاسبات عمومی کشور

ماده واحده- مهلت مندرج در ماده واحده قانون اصلاح مواد (۶۳) و (۶۴) قانون محاسبات عمومی کشور مصوب ۱۵/۱۲/۱۳۷۹ برای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) از پایان تیرماه به پایان شهریورماه و در تبصره (۱) آن ماده واحده آخرین مهلت تهیه و ارائه صورتحساب دریافت و پرداخت نهائی از پایان مردادماده به پایان مهرماه تغییر می‌یابد.

تبصره ۱- اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نیز مشمول حکم این قانون است.

تبصره ۲- این قانون از زمان تصویب لازم‌الاجراء است.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و دو تبصره در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ بیست و دوم تیرماه یکهزار و چهارصد و یک مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۶/۴/۱۴۰۱ به تأیید شورای نگهبان رسید.

محمدباقر قالیباف- رییس مجلس شورای اسلامی

قانون اصلاح قانون اصلاح مواد (۶۳) و (۶۴) قانون محاسبات عمومی کشور

15 دیدگاه

  1. اگر بموقع موافقتنامه های هر سال ابلاغ شده و اعتبارات نیز متناسبا در طول سال تخصیص یابد حتی میشد سال مالی را به پایان فروردین و یا اردیبهشت شیفت داد . با تصویب پایان سال مالی در آخر شهریور عملا موافقتنامه های سال بعد نیز به تعویق افتاده و در آینده ای نه چندان دور سال مالی به ماه های بعد از شهریور نیز تغییر خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام