فروشگاه کتاب استخدامی اداری ها
بودجه 1401

ابلاغ پیوست‌های بخشنامه بودجه ۱۴۰۱/ پنج پیوست منتشر شد

پیوست‌های بخشنامه بودجه 1401

پنج پیوست بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شد.

شناسنامه قانون- پیوست های بخشنامه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ ابلاغی رییس‌جمهور مشتمل بر برنامه زمان بندی تهیه و تدوین لایحه، ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تدوین لایحه، دستورالعمل تهیه و تدوین بودجه دستگاه های اجرایی، دستورالعمل جامع بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و دستورالعمل برنامه و بودجه شرکتهای دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت منتشر شد.

پیوست بخشنامه بودجه ۱۴۰۱  پيوست های بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱

پیوست ۱: برنامه زمان‌بندی تهیه و تنظیم لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱

پیوست ۲: ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تدوین لایحه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱

در این پیوست، جزییاتی از پیش‌بینی افزایش حقوق، عیدی، اضافه کار، کمک‌های رفاهی، مأموریت‌ها و… کارمندان دولت و کارگران آورده شده است.

پیوست ۳: دستورالعمل تهیه و تدوین بودجه دستگاه‌های اجرایی

پیوست ۴: دستورالعمل جامع بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد

پیوست ۵: دستورالعمل برنامه و بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت

گفتنی است، پیش از این رویکردهای کلان و خط مشی تدوین بودجه سال ۱۴۰۱، به استناد اسناد بالادستی و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار با کارگزاران دولت سیزدهم و سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی معظم له مبنی بر لزوم تغییر ساختار بودجه و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بر اساس آسیب‌شناسی و تحلیل شرایط اقتصادی کشور و با تأکید بر اینکه دو شرط مهم برای موفقیت و حصول به اهداف دولت، پایبندی و تعهد جمعی مدیران و کارکنان خدوم در تلاش مخلصانه برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همگرایی و هم‌افزایی یکپارچه دستگاه‌های اجرایی در پیگیری تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت می‌باشد، از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شده است.

بیشتر ببینید: بخشنامه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱

1 دیدگاه

  1. هیچ تضمینی از سوی دولت برای کنترل قیمتها در حد امروز یا افزایش ده درصدی برای ۱۴۰۱ وجود دارد؟؟قیمتها هر روز افزایش مییابد و هیچ نهادی هم بر اوضاع اشراف نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام