آزمون های استخدامی

دفترچه راهنمای جذب همکاری داوری و میانجی گری (آزمونی و غیرآزمونی)

دفترچه راهنمای جذب همکاری داوری و میانجی گری (آزمونی و غیرآزمونی) منتشر شد.

شناسنامه قانون- اداره کل توسعه امور میانجیگری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با استناد به مقررات بند الف ماده ۱۱۶ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهور ی اسلامی ایران ناظر به مفاد فصل دوم سند تحول قضایی و آیین‌نامه میانجیگری در امور کیفری مصوب سال ۱۳۹۵ هیأت وزیران، از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجیگری به شرح این دفترچه دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط عمومی داوطلبان

۱. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲ .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته‌شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمانها و گروه‌های غیرقانونی یا هواداری از آنها؛
۴ .داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار.
۵ .حسن شهرت، اخلاق و امانتداری.
۶ .عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
۷ .نداشتن سابقه محکومیت موثر کیفری
۸ .داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم(برای آقایان)

تبصره ۱: با توجه به محدودیت قانونی مقرر در ماده ۴۷۰ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب ۱۳۷۹، امکان ثبتنام کارکنان شاغل در قوه قضاییه (اعم از قضایی و اداری)، جهت دریافت پروانه داوری وجود ندارد.

تبصره ۲: با توجه به محدودیت قانونی مقرر در تبصره ماده ۱۱ آیین‌نامه میانجیگری مصوب ۱۳۹۵ هیات وزیران، امکان ثبت نام ضابطان دادگستری (اعم از عام و خاص) و کارکنان شاغل در قوه قضاییه (اعم از قضایی و اداری) جهت دریافت پروانه میانجیگری وجود ندارد.

دریافت دفترچه راهنما و ثبت‌نام در آزمون:

– داوطلبان دقت نمایند، برای ثبت‌نام در بخش «با آزمون» (پس از مطالعه دقیق شرایط این بخش در دفترچه راهنما) از طریق دکمه آبی رنگ و برای ثبت‌نام در بخش «بدون آزمون»(پس از مطالعه دقیق شرایط این بخش در دفترچه راهنما) از دکمه سبز رنگ برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

– داوطلبان دقت نمایند، با توجه به متفاوت بودن روند ثبت‌نام دو بخش «با آزمون» و «بدون آزمون»، توکن خریداری شده در هر بخش، فقط جهت ثبت‌نام در همان بخش مورد استفاده خواهد بود.

لینک دفترچه راهنمای آزمون جذب داوری و میانجی گری

لینک ثبت‌نام در بخش «با آزمون»

لینک ثبت‌نام در بخش «بدون آزمون»

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام