0 امتیاز
367 بازدید
در حقوق و دستمزد و مزایا -عیدی پاداش - سنوات و پایان کار توسط
برخی کارگران در مورد پایمال و ضایع شدن حق، حقوق و سایر مزایای خود در اداره کار و هم دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه اداره کار، دیوان عدالت اداری، هر دو به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟

5 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط

بنده از اسفند ماه سال 1402 تاکنون در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایای توسط سازمان تامین اجتماعی در رسانه های بیش از 999 هزار بار شکایت و اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و 100 درصد فقط سکوت اختیار کردند چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

 کارمندان رسمی و یا کارگران رسمی هر ماه 176 ساخت کار می کنند و یا 240 ساعت کار می کنند هیچ تفاوت برای حقوق و مزایا ندارد حقوق و مزایا آنها یکسان بوده است چون به خاطر که در کشور قانون و عدالت وجود ندارد و در اداره و دیوان عدالتی اداری هم شکایت و اعتراض می کنیم به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض را رد می کنند.
و متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس و... هم هیچ کاری و اقدامی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند.

0 امتیاز
قبل توسط

 کارمندان رسمی و یا کارگران رسمی هر ماه 176 ساخت کار می کنند و یا 240 ساعت کار می کنند هیچ تفاوت برای حقوق و مزایا ندارد حقوق و مزایا آنها یکسان بوده است چون به خاطر که در کشور قانون و عدالت وجود ندارد و در اداره و دیوان عدالتی اداری هم شکایت و اعتراض می کنیم به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض را رد می کنند.
و متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس و... هم هیچ کاری و اقدامی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند.

 کارکنان که وابسته به دولت هستند که هر ماه 176 ساعت کار می کنند و حقوق و مزایا هم به طور کامل دریافت می کنند.
ولی اما متأسفانه کارکنان که وابسته به بخش خصوصی و یا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند که هر ماه 240 ساعت کار می کنند و حقوق و مزایا 176 ساعت دریافت می کنند.

0 امتیاز
قبل توسط

 دادستان تهران:
هیچ مراجعه‌کننده‌ای نباید با نارضایتی مجموعه قضایی را ترک کند
و این در حالی است که بنده بارها علیه شرکت مخابرات، سازمان تامین اجتماعی و... در دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه دیوان عدالت اداری به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کرده است چرا؟

0 امتیاز
قبل توسط

 رئیس دیوان عدالت اداری مطرح کرد؛
ورود ۳۰۰ هزار پرونده در یکسال گذشته/ ۸۰۰ مورد استنکاف مدیران گزارش شده است

رئیس محترم دیوان عدالت اداری
حجت‌الاسلام جناب آقای احمدرضا عابدی
و این در حالی است که بنده بارها علیه شرکت مخابرات، سازمان تامین اجتماعی و... در دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه دیوان عدالت اداری به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کرده است چرا؟

برای مشاهده زمان برگزاری، تاریخ ثبت نام و دانلود دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضائیه) 1403 بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

زمان برگزاری و منابع مطالعاتی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

برای مشاهده بهترین منابع مطالعاتی آزمون کارشناسان رسمی دادگستری (قوه قضائیه) 1403 وارد لینک زیر شوید:

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 1.5هزار بازدید
...